Gå til innhold

Miss Jones sin vei for å bli litt mindre lik Bridget Jones


Miss Jones

Anbefalte innlegg

Jeg er alfor lik bridget jones, jeg har litt for mange (les 10) kilo, jeg røyker, jeg trener aldri, jeg beynner dagen sunt, mn spiser alltid sjokolade før jeg legger meg + jeg er veldig sjenert og rødmer ofte.. I dette første innlegget skal jeg skrive alt jeg ønsker å forandre med meg selv, og veien for å komme dit.

jeg kommer til å fylle på listen når jeg kommer på nye ting etterhvert.

Mitt første delmål:

jobber nå deltid på en matvare butikk, å når jeg kommer hjem setter jeg meg alltid foran dataen/tven uten å skifte klær først, mitt første mål er å trene før eller etter jobb, (spørs hvordan skiftet mitt er) dusje, å ta på bodylotion og ta på fine gosli klær, vaske klær og rydd alt som ligger rundt.

Mine mål:

kjøpe selvhjelpsbok

være sunn, og gå ned 10 kilo er som oftest sunn

begynne å trene holder på:)

begynne på yoga

rydde opp i alle filene og bildene på dataen nesten ferdig:)

få et bedre skriveprogram på dataen

kjøpe sims

finne ut hvilken utdannelse jeg skal ta

ta opp eksamene jeg strøyk på

få meg en fulltidsjobb

spare peng, ikke bruke alt på snop, røyk og for små klær...

skriv opp et budsjett og hold det.

braseliansk voks :sukk: au:P, mn var verdt d

begynne å vokse armhuler å legger veldig au, mn verdt d dette og

gi gamle klær til fretex har ikke funnet noe jeg vil gi vekk:S

rydde i gamle skolesaker

utklipp

begynne å male

lese bøker

farge håret

ta pedikyr og manikyr

Endret av Miss Jones
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har meldt meg inn i treningstudio i dag:) va å trente litt og, mn skal begynne rolig, har ikke trent på leeenge, så tror jeg kjenner det i morgen for det.

skal trene 3 ganger styrke i uken på studioet, og gå tur så ofte jeg greier, så skal jeg begynne å jogge etter at jeg har gått tur et par uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjente det sååå godt, var herlig:) har faktisk fri hele neste uke :bolledeig: litt domt med tankte på lønn da, mn nå får jeg vertfall tid til å ha storoppryddning, alt skal bli sett gjennom, gi klær til fretex, ting til fretex eller kastes, og kildesorteres ( prøver å være litt miljøbevist) skal rydde og sortere i skapet, alt skal få sin plass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg kjøpt voks fra veet, så i morgen tidlig, skal stå opp halv 8 bare for å rydde masse, mn først skal jeg vokse beina så jeg våkner litt:P så skal jeg rydde til 3-4 tiden også gå en laaang tur, har ordnet ipoden så har masse ny musikk:) natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått ryddet så mye jeg vil,mn er ikke såååå lett å skifte om hele livet med en gang, mn synes jeg har vert litt flink, kunne vert mye flinkere til å skru av tv, gått oftere tur å sånn, mn jeg er litt treig og liker at det ikke går for fort... skal vertfall trene litt yoga neste uke, å prøve å skrive hver dag hva jeg har gjort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ha begynt å rydde i gamle papirer, skoleting, osv, og d tar veeldig lang tid, har sikker ikke komt halveis enda, mn skal prøve prøve å bli ferdig neste uke da jeg har fri hele uken:)

har ikke vert flink med treningen, trener litt av og til, mn skal bli bedre etter neste uke, da jeg forhåpentligvis slepper å tenkte på alle små papirer og sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

har ikke vert flink til å skrive her i det siste, har vert syk fra torsdag til nå å er enda litt syk, så får se hvor lenge det sitter, hater å være syk, dette er sikkert en straff siden jeg gikk tilbake til gammle vaner forige uke:p

er så iriterenda når motivasjonen er på topp og jeg får ikke trent, liker ikke å sitte hjemme å ikke orke å gjøre noen ting og å la de andre på jobben måtte lete etter andre som skal jobbe for meg eller at de må jobbe for en person eksta, mn er sånn som sjer, jeg må jo jobbe for di og av og til, går nok opp i opp:)

skal lage meg en kopp te me melk og honning. får vertfall vasket litt klær og ryddet i småting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

har ikke vert så veldig flink i det siste, har funnet masse mer gamle skoleting og dill og dall, som tar tid å g gjennom, sikkert ikke så mye jeg skal beholde mn domt å hive noe som hadde vert kjekt å hatt:) så skal jeg omublere rommet(vet ikke hvordan d skrives:P...) må måle rommet, så jeg vet hvor stort det er... jaja så får vi se hvordan det blir:)

skal være sunn å trene masse nå, prøve vertfall:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg fikk ny seng i går:) mye større en den lille jeg hadde:) mn nå har rommet blitt sååå lite da, mn sover bare der så er ikke så farlig.

har jogget i en time i dag:) og sitter nå å ordner ipoden me nye sanger så jeg blir mer gira:)

i morgen skal jeg kjøpe nye høretelefoner.

når jeg har greid å holde trimen gående i en uke skal jeg kjøpe klemmer til håret:P ikke så veldi spennende mn trenger dem når jeg trener, og når jeg har holdt på i to skal jeg kjøpe ny treningsbokse. må gi meg selv noe når jeg har holdt på en stund ellers detter jeg så fort ut av d:P

skal prøve å skrive hver dag, mn jeg lover ingenting:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...