Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

leit å høre at du føler deg lei.... Kunne det vært noe å legge den superaktive prøvingen på pause for en liten periode? Prøve å fokusere på forhold, intimitet og sex as it is.. ser at du skal gifte deg også snart. Hadde jo vært fint å sluppet den følelesen av å være lei da.. og etter at dere er lykkelig gift kan dere starte på an igjen..

Bare en ide fra min side.. :bryllup:

En veldig god idé! :klem: Vi prøver å ikke tenke på det heller, men tanken om at ''det kan jo kanskje funke denne gangen'' ligger alltid i bakhodet. Men det siste jeg har lyst til er jo å være lei av sex før vi gifter oss liksom.. :fnise:

:kose: Håper det ordner seg for dere snart, vet at det er kjedelig å gå slik og vente :sjenert:

:klemmer:

*sukk* Ja, du vet vel like godt som meg hvor utrolig leit det er å bli skuffet hver måned... :sjenert:

:klem: til deg!

Synes dette høres ut som en topp idé! Er uansett ikke lenge til bryllupet, så om dere bare :sengekos: når det faller dere inn fram til da, så "mister" dere ikke så mye prøvetid likevel :)

Vi skal garantert prøve å ikke tenke så altfor mye på det, men som jeg skreiv ovenfor her: det er så vanskelig! :sukk:

Men jeg har IKKE lyst til å være lei av :sengekos: før vi engang kommer til bryllupsnatta vår.. :sjenert:

Kanskje vi skulle tatt oss en runde i dusjen? Vi har ikke gjort det på lengelenge, fordi ''da renner jo alt ut'' som min kjære sier. :fnise: Kanskje det hjelper oss å ha det litt mer gøy med :humpe: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:troest: Skjønner godt du blir lei jeg. Og her er det jo bare å få det ut! : ) Hp det klaffer for dere snart!! :strix :

:klem: Det SKAL og MÅ klaffe for oss snart! :kjefte::fnise:

Det er bare å få det ut! :rope: Er jo derfor vi har KG :troest:

Det er så godt å ha et sted hvor jeg bare kan klage, klage og klage til jeg blir blå i ansiktet...uten at folk blir leie. :sjenert:

:klem:

:troest: Det går nok bra skal du se : ) blir en liten spire på dere også :jepp :

Håper det... :sjenert:

så trist at du er lei deg : ( Jeg vet at det er deres tur rett rundt hjørnet bare vent å se :hoppe : Tenk den dagen det blir 2 blå da kan vi flire av alle de rare tankene våre : )

Håper dere blir gravide snart det unner jeg dere virkelig!!!!!!! :strix :

:kose:

Årh, den dagen har jeg gledet meg til altfor lenge. :ler: Håper den snart kommer... *lengselsfull*

:kose: til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord alle sammen! :kose: Dere er så søte! :rødme:

Det går fint med meg nå, jeg hadde bare en veeeeldig dårlig dag i går. Jeg hadde en typisk jentete-jeg føler meg tykk-jeg føler meg stygg-jeg er så teit-fjortisdag. :fnise: Ikke den beste dagen til å gå å prøve sexy undertøy til bryllupsnatta... :skratte: Ikke så veldig stor sannsynlighet for at jeg klarte å finne noe jeg syntes var fint, nei. :sjenert:

Jeg tror jeg har tatt til takke med og akseptert at vi mest sannsynligvis trenger hjelp med prøvingen. Jeg har jo legetime om ikke så lenge, så jeg håper vi finner ut av noe der. Jeg håper også at det ikke tar så veldig lang tid før ''maskineriet er i gang'', altså Oppdrag: Få Belle Gravid. :fnise: I mellomtiden får vi bare konsentrere oss om bryllupet og glede oss til det. Kanskje vi blir gravide på bryllupsnatten? :lur: Ved hjelp av det fine undertøyet jeg forhåpentligvis finner en vakker dag. :nigo:

I går tok jeg sol OG trente. *imponert* I dag skal jeg ta sol rett etter jobb, handle inn for uken, rydde kjøkken, vaske klær og kose med sofaen resten av kvelden og se Friday Night Lights. :hjerte:

Ha en fin onsdag alle sammen! :kose: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem:

Det er jammen på tide det blir deres tur snart, det er virkelig grusomt med all denne ventingen :filer:

Jeg heier på dere :duskedame::duskedame::duskedame: jeg har nemlig satt all min lit til denne heiingen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem:

Det er jammen på tide det blir deres tur snart, det er virkelig grusomt med all denne ventingen :filer:

Jeg heier på dere :duskedame::duskedame::duskedame: jeg har nemlig satt all min lit til denne heiingen :fnise:

Takk for :klem: ! :kose:

Ja, jeg også synes det er på høy tid av vi blir prioritert nå altså. :fnise:

:ler: Heiing funker veldig bra det! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fult lovlig å ha dårlige dager :)

Da får man seg en god opptur når de er over :jepp:

Du finner garantert noe snasent undertøy du kan bruke på bryllupsnatta :lur:

:duskedame: videre på dere jeg i påvente av et herlig mirakel :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Golden Girl

Uff sånne 'fjortis-dager' er ikke noe gøy, jeg har de iblant dagen før TR kommer... :roll: Såå dumt - men akk så slitsomt når det står på!! :ler: Syns du var flink som trente på en sånn dag da! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så godt igjen i disse fjortis-dagene, og selv om jeg prøver å ta meg sammen, så klarer jeg det ikke. Det er rett og slett klin umulig å tenke rasjonelt. :klaske::fnise:

Er jo ikke bare bare å være oss da. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fult lovlig å ha dårlige dager : )

Da får man seg en god opptur når de er over : jepp:

Du finner garantert noe snasent undertøy du kan bruke på bryllupsnatta : lur:

:duskedame: videre på dere jeg i påvente av et herlig mirakel : strix:

Håper jeg finner meg noe fint ihvertfall! :hjerte:

*sukk* Tenk hvis mirakelet plutselig hadde kommet denne måneden? *drømmer* :strix:

Uff sånne 'fjortis-dager' er ikke noe gøy, jeg har de iblant dagen før TR kommer... :roll : Såå dumt - men akk så slitsomt når det står på!! :ler : Syns du var flink som trente på en sånn dag da! :klappe :

Fjortis-dager tror jeg alle jenter har en gang iblant. :ler: Jeg pleier som regel å ha dem når min kjære er borte. Da føler jeg meg liksom så alene og uelsket. :sjenert:

Heier litt jeg og da

:duskedame : :duskedame : :duskedame : :duskedame : :duskedame :

Takk for :duskedame: Nuni! :klem:

Kjenner meg så godt igjen i disse fjortis-dagene, og selv om jeg prøver å ta meg sammen, så klarer jeg det ikke. Det er rett og slett klin umulig å tenke rasjonelt. :klaske : :fnise :

Er jo ikke bare bare å være oss da. : sjenert:

:kose :

:fnise: Rasjonell tenking er ikke min sterke side på slike dager, nei. :ler:

:kose: til deg

innom med en stoooor :klem : til deg Belle... : )

Sender en :klem: og :kose: tilbake!

----

PS! Arh, dere bruker så mange smileys! :kjefte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Innom å sier hei ;)

:vinke: tilbake!

:vinke: Innom og ser til deg :)

:vinke:

------

Lite som skjer på prøverfronten for tiden. Jeg er nå inne i DPO-land, har IKM på selveste 17.mai. :dåne: Bunad og mensen hører IKKE sammen!

I går klarte jeg å bli solbrent på puppene. :flau: Så jeg har hatt en helt jævlig natt med utrolig mye kløing. :klaske: Tror nok det ble for mye for mine aldri-sett-snurten-av-sol-pupper. :fnise:

I dag skal jeg til nabobyen/studiebyen min. Gleder meg utrolig mye. Håper vi får fint vær og kan sitte på kaien med en utepils. :hjerte: Vi skal også på Ikea, gå å tusle i sentrum og på fest og ut på byen (da får DPO være DPO og jeg gir en lang marsj! :sjenert: ). :hoppe:

Ha en strålende helg alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite som skjer på prøverfronten for tiden. Jeg er nå inne i DPO-land, har IKM på selveste 17.mai. :dåne: Bunad og mensen hører IKKE sammen!

Men det er jo nå du IKKE skal få mensen Belle :lur: du glemte deg vel litt nå tenker jeg :fnise:

Ha en strålende helg, kos deg masse i nabobyen :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo nå du IKKE skal få mensen Belle :lur: du glemte deg vel litt nå tenker jeg :fnise:

Ha en strålende helg, kos deg masse i nabobyen :klemmer::klemmer:

Neida, her er vi negativt innstilte til helvete fryser over. :fnise: Tenker alltid sånn jeg, at ''urk, jeg får mensen til helgen''. Ikke ''urk, håper jeg ikke får mensen til helgen'' liksom. :sjenert: Jeg har heller aldri testet meg uten at jeg har vært flere dager på overtid, tror det har skjedd én gang siden vi startet.

Huff, tror jeg må innstille meg på å være litt mer positiv. :sjenert:

Ha en fin helg du også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, mensen og bunad er noe herk! :dry:

Men vi få satse på at :heks: blir redd for bunaden og holder seg langt borte! :fnise:

Ha en fin helg og kos deg masse i nabobyen! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å oppdatere meg litt ;)

Skjønner godt at du/dere blir lei og frustrerte.. Kan ikke være bare-bare å holde på slik, og bli skuffet måned etter måned.. :troest:

Vi :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: for at spiren sitter snart!

Ha ei sprudlende uke! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, mensen og bunad er noe herk! :dry :

Men vi få satse på at :heks: blir redd for bunaden og holder seg langt borte! :fnise :

Ha en fin helg og kos deg masse i nabobyen! :kose:

:fnise: Mensen burde være redd for bunaden ihvertfall, for det er IKKE noe jeg gleder meg til, for å si det mildt. :sjenert:

Utepils hørtes veldig godt ut :sjenert : Du får ta en for meg også :skaal :

Ha en riktig god helg : )

Det ble ingen utepils. Været var mildt sagt surt. Det regnet apekatter og på fredag haglet det! :overrasket: I mai... :filer:

Bare innom for å oppdatere meg litt ; )

Skjønner godt at du/dere blir lei og frustrerte.. Kan ikke være bare-bare å holde på slik, og bli skuffet måned etter måned.. :troest :

Vi :duskedame: :duskedame : :duskedame : :duskedame : for at spiren sitter snart!

Ha ei sprudlende uke! :klemmer :

Takk for :troest: og :duskedame: ! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...