^^Belle^^ Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #2401 Del Skrevet 18. oktober 2010 Da er jeg tilbake på jobb etter en herlig rolig helg. På lørdag fikk jeg stappet i meg et par tusen kalorier i hamburger og pommes frites, før jeg sovnet klokken halv 10. I går gjorde jeg absolutt ingenting. Jeg sov lenge, så hele sesongen av Elfen Lied, sov middagslur, stappet i meg enda et par tusen kalorier (en hel kurv jordbær med et tonn fløte og sukker over ), så to filmer (Monsters vs. Aliens - utrolig morsom og Star Trek) og gikk og la meg igjen klokken halv 9. Jeg føler meg ihvertfall uthvilt i dag da. Tenk, nå er det bare 5 små dager til jeg skal ha fri i en hel måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 18. oktober 2010 #2402 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ååå heldige du som skal ha fri en hel måned! Ønsker deg en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. oktober 2010 #2403 Del Skrevet 18. oktober 2010 Høres ut som en kjempe flott helg Heldig du som skal ha en hel måned fri, så dagene kommer nok til å fly avgårde fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. oktober 2010 #2404 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hei på deg, Belle! Så herlig kompliment du fikk!! Gjør alltid godt i sjela med en sånn en, eller hur ? Deilig at testen fortsatt er positiv!!!! Ha en topp uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 18. oktober 2010 #2405 Del Skrevet 18. oktober 2010 Åj en hel mnd, heldiggrisen *sjalu* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. oktober 2010 #2406 Del Skrevet 18. oktober 2010 Høres ut som noen fine og late dager En hel mnd fri :dåne: Heldiggris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. oktober 2010 #2407 Del Skrevet 18. oktober 2010 Behagelig helg. Og blir nok ikke dumt med en måned fri! Jeg tenkte forresten på deg i helgen, for jeg så "Min nabo, Totoro". Syns jeg hadde lest noe om den her i boka di. Kjempesøt film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. oktober 2010 #2408 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kjenner jeg er bare littegranne misunnelig på den fri mnd din Det blir sikkert utrolig godt for deg og mannen Jeg hadde nok sikkert sovet bort den mnd uansett jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #2409 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ååå heldige du som skal ha fri en hel måned! Ønsker deg en fin uke! :klem : Det skal bli herlig. Høres ut som en kjempe flott helg :jepp : Heldig du som skal ha en hel måned fri, så dagene kommer nok til å fly avgårde fremover :jepp : Kjempeherlig helg, ja. Og jeg håper tiden flyyyyr avgårde til uke 12. :rødme: Hei på deg, Belle! :vinke : Så herlig kompliment du fikk!! :jepp : Gjør alltid godt i sjela med en sånn en, eller hur ? Deilig at testen fortsatt er positiv!!!! Ha en topp uke! :nigo : Selv om jeg ikke har peiling på hvem fyren er, må jeg jo innrømme at det gjør litt godt for selvtilliten. Åj en hel mnd, heldiggrisen :sjenert : *sjalu* :fnise : Gleder meg! Høres ut som noen fine og late dager ; ) En hel mnd fri :dåne : Heldiggris : ) Late dager er akkurat det jeg orker om dagen. Behagelig helg. : ) Og blir nok ikke dumt med en måned fri! Jeg tenkte forresten på deg i helgen, for jeg så "Min nabo, Totoro". Syns jeg hadde lest noe om den her i boka di. Kjempesøt film. :jepp : Åh, den er så fiiiin. Har faktisk tenkt på å dekorere et evt. barnerom med bilder fra den filmen. Kjenner jeg er bare littegranne misunnelig på den fri mnd din :sjenert : Det blir sikkert utrolig godt for deg og mannen :jepp : Jeg hadde nok sikkert sovet bort den mnd uansett jeg :fnise : Åh, det skal bli superdeilig. Jeg er litt redd for det jeg også. Men dersom det blir USA-tur skal jeg nok klare å snike inn nok søvn her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #2410 Del Skrevet 19. oktober 2010 Æsj, nå er jeg sliiiiten. :dåne: Jeg klarer rett og slett ikke å få nok søvn når jeg jobber disse lange dagene. Jeg klarer max 9 timer om natten (de resterende 3 timene går med på å stå opp, komme hjem fra jobb og spise), men natten blir så utrolig oppstykket fordi a) jeg må på do hver eneste natt, og b) jeg er som regel kvalm/har vondt i magen om natten. Hvor blir kvalitetssøvnen av? Heldigvis har jeg bare 3,5 dager igjen på jobb før MONSTERFRI begynner. :happy: Eller, jeg skal på kurs i Oslo i to dager neste uke da, men det er egentlig bare kos. Og så får jeg møte venninne som enda ikke vet om babybelle. Pssst. 7 uker i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2010 #2411 Del Skrevet 19. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 19. oktober 2010 #2412 Del Skrevet 19. oktober 2010 Krysser fingrene for at du får litt kvalitetssøvn når du skal ha så mange fri dager! Selv sov jeg sammenhengende i nesten 10 timer i natt, og følte meg nesten uthvilt da jeg stod opp! Er nok en engangsopplevelse for er selv oppe minst en gang i løpet av natta... Ønsker deg en fin dag på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. oktober 2010 #2413 Del Skrevet 19. oktober 2010 Bare 5 uker igjen til de magiske 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. oktober 2010 #2414 Del Skrevet 19. oktober 2010 Høres slitsomt ut å jobbe slik du gjør, men helt klart verdt det når du får så mye fri 7 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. oktober 2010 #2415 Del Skrevet 19. oktober 2010 7 uker Herlig.. Opp på do hver natt, hva :klø: Kjenner til den, jeg klarer å gå på do tre-fire ganger før jeg sovner også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. oktober 2010 #2416 Del Skrevet 19. oktober 2010 Åh, 7 uker! Skjønner det er slitsomt med tap av kvalitetssøvn altså, særlig når man har stort søvnbehov. Men det er kanskje greit å trene litt? Synes jeg har hørt noe om at babyer påvirker nattesøvnen bittelitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #2417 Del Skrevet 19. oktober 2010 Trene? Er du gal? Nei, du har jo selvsagt rett i det, men når jeg er her på jobb orker jeg rett og slett ikke. Jeg kommer meg akkurat gjennom en arbeidsdag før jeg segner om i sengen og blir der til neste morgen. Men det er jo en ond sirkel da, så jeg burde vel egentlig ha presset meg. Hmmm. *hører sengen kalle * Men neste uke skal jeg definitivt få trent, ihvertfall to ganger før vi reiser. Lover. Ellers travelt på jobb i dag. Jeg kan jo si at jeg får nok trening på jobb da. Eller, mosjon kan man vel kalle det. Jeg jobber ute (frisk luft minst 8 timer om dagen) og er i aktivitet de timene. Jeg må vel konkludere med at jeg ikke har så altfor dårlig samvittighet ang. trening. Planer ellers i dag: spise, snakke med mannen, sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. oktober 2010 #2418 Del Skrevet 19. oktober 2010 Håper du får en fin tirsdagskveld videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. oktober 2010 #2419 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Ikke sånn trene-trene, jeg mente at det sikkert er greit å trene/øve/venne seg til å få lite søvn! Endret 19. oktober 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #2420 Del Skrevet 20. oktober 2010 Håper du får en fin tirsdagskveld videre :klem : Den ble fin, men veldig kort. Ikke sånn trene-trene, jeg mente at det sikkert er greit å trene/øve/venne seg til å få lite søvn! :ler : Åh, sånn trening ja. Og her legger jeg ut en hel avhandling om jobbemosjon vs. trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå