Muffin! Skrevet 21. november 2010 #2521 Del Skrevet 21. november 2010 Gratulerer med 12 uker og ticker! Høres ut som dere har hatt en herlig tur! Kan tenke meg det var deilig å ha så mye tid til hverandre og bare kose seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. november 2010 #2522 Del Skrevet 21. november 2010 Vet bestisen din at du er gravid? Godt du har noe å se frem til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. november 2010 Forfatter #2523 Del Skrevet 22. november 2010 Åh, skal du på jobb på annen kant av landet igjen? Det er lov å klage. Og det er lov å være pessimistisk, utmattet og selvmedlidende. :klemmer : Hurra for konserter å se frem til! :strix : Jepp, nå er jeg ikke så langt fra dere østlendinger igjen. Godt å vite at jeg ikke klager hull i hodene deres. Gratulerer med 12 uker og ticker! :strix : Høres ut som dere har hatt en herlig tur! :jepp : Kan tenke meg det var deilig å ha så mye tid til hverandre og bare kose seg. :hjerte : Turen var helt fantastisk ja. Kjempedeilig å være bare oss to, på skikkelig kosetur. :rødme: Vet bestisen din at du er gravid? Godt du har noe å se frem til! : ) Jada, hun var vel en av de første jeg ringte til. Men hun bor i Oslo, så vi har ikke sett hverandre siden...sommeren nå. Skal bli godt å se henne igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 22. november 2010 #2524 Del Skrevet 22. november 2010 Nydelig ticker du har ordnet deg Belle! og litt for 12 uker på etterskudd! Håper du får en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. november 2010 #2525 Del Skrevet 22. november 2010 God morgen! Kjempefin ticker!! Jeg flyr gjennom noen dagbøker og legger igjen spor...så dere vet at jeg ikke har dødd av MO ( Mathematical Overexposure ) :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. november 2010 #2526 Del Skrevet 22. november 2010 MO Håper du får en fin arbeidsdag, Belle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. november 2010 #2527 Del Skrevet 22. november 2010 MO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. november 2010 Forfatter #2528 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) MO... Men er det mulig 'a? -- Nå har jeg forresten fortalt det til to stk på jobben her på østlandet også. Og til alle franskmennene. Gruer meg innmari til å si det til sjefen min her, for hun sliter skikkelig. Regner med det er habituell abort (uten at jeg vet hvor mange ganger det har skjedd), for hun blir gravid veldig lett, men mister alltid (fortalte roomien min til meg når jeg sa jeg var gravid). Jeg vet jo hvor jævlig det er å være på den siden, så jeg får bare prøve å si det så forsiktig som mulig. Endret 22. november 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. november 2010 #2529 Del Skrevet 22. november 2010 MO... Men er det mulig 'a? -- Nå har jeg forresten fortalt det til to stk på jobben her på østlandet også. Og til alle franskmennene. Jeg tror det er mulig når man har klemt inn all matematisk læring fra barneskole, ungdomsskole og videregående på et halvt år! :dåne: Men jeg skal nok hold ut i to dager til...onsdag kl. 14.00 er jeg FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. november 2010 #2530 Del Skrevet 22. november 2010 Åh, skjønner det er vanskelig å fortelle da ja. Tenk igjennom hva du skal si på forhånd, så går det nok bra. Du reduserer ihvertfall sjansen for å tråkke i salaten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. november 2010 #2531 Del Skrevet 22. november 2010 Dere har jo ikke akkurat blitt gravide ved et uhell dere heller da, så dere er jo sånn sett på samme "lag". Tror hun blir glad på deres vegne jeg, selv om det sikkert er litt sårt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. november 2010 Forfatter #2532 Del Skrevet 22. november 2010 Ja, jeg håper ihvertfall det. Jeg har uansett planer om å fortelle henne om vår ''vei'', så vet hun ihvertfall at vi ikke ble gravide kun ved å lee på stortåa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 22. november 2010 #2533 Del Skrevet 22. november 2010 Må nok litt mer enn bare å lee på stortåa til ja... Men best å fortelle litt om veien til målet og evt litt om ups and downs på veien. Da tror jeg hun vil glede seg med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. november 2010 #2534 Del Skrevet 22. november 2010 Må nok litt mer enn bare å lee på stortåa til ja... ...må det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. november 2010 Forfatter #2535 Del Skrevet 22. november 2010 Da har jeg sagt det til enda en kollega - han jeg har jobbet mest med her borte. Han har jo visst at jeg var gravid hele tiden, for han overtok den gamle telefonen min med et uslettet bilde av den positive graviditetstesten. Men han ble jo veldig glad på våre vegne da. Jeg funderer forresten på om jeg skal lage ny graviditetsdagbok eller om jeg bare skal flytte denne? Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. november 2010 #2536 Del Skrevet 22. november 2010 Da har jeg sagt det til enda en kollega - han jeg har jobbet mest med her borte. Han har jo visst at jeg var gravid hele tiden, for han overtok den gamle telefonen min med et uslettet bilde av den positive graviditetstesten. Men han ble jo veldig glad på våre vegne da. Jeg funderer forresten på om jeg skal lage ny graviditetsdagbok eller om jeg bare skal flytte denne? Hva synes dere? Så han har visst det lenge, uten å si noe om det? Jeg ville kanskje startet en ny graviditetsdagbok. Denne er jo ganske lang, og er jo i all hovedsak en prøverdagbok (eller fjasebok! ). Men det spiller forsåvidt ingen rolle for meg, bare du sier ifra hva det blir til, så jeg finner deg igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. november 2010 Forfatter #2537 Del Skrevet 22. november 2010 Så han har visst det lenge, uten å si noe om det? Jeg ville kanskje startet en ny graviditetsdagbok. Denne er jo ganske lang, og er jo i all hovedsak en prøverdagbok (eller fjasebok! ). Men det spiller forsåvidt ingen rolle for meg, bare du sier ifra hva det blir til, så jeg finner deg igjen... Ja. Stakkars, han har sikkert ikke visst hva i huleste han skulle gjøre. Ja, det er det jeg tenker også. Og så blir det litt lettere for evt. nytt besøk å ''bli kjent'' med meg og slippe å lese over 100 sider med fjas. Nei, da gjør jeg det. I'll be back. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. november 2010 Forfatter #2538 Del Skrevet 22. november 2010 Iiik. Da var det gjort. Besøk meg please, så jeg ikke ser ut som en ensom loser. Link her. (og i signaturen min) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 26. september 2012 #2539 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) To tester - én i går og én i dag - har bekreftet det. JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!! Det har liksom ikke gått helt opp for meg enda. Etter 3 års prøving, 4 IVF og litervis med tårer og bekymringer har vi endelig klart det. Herreguuud, jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. I går, da ''Schwanger 2-3'' lyste mot meg (tyskkjøpte tester ) brøt jeg sammen i krampegråt og bare gråt og gråt i 5 minutter før jeg fikk summet meg til å ringe min kjære. Ellers har jeg fått sagt det til mamma (som også begynte å stortute), søster og bror. I dag tror jeg jeg skal ringe til bestis og bestis. Ha en strålende mandag alle sammen! DETTE ER DET VAKRESTE INNLEGGET JEG NOEN GANG HAR LEST. Selv om det begynner å bli lenge siden!! Jeg vil og oppleve dette nå!! Endret 26. september 2012 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. september 2012 Forfatter #2540 Del Skrevet 26. september 2012 DETTE ER DET VAKRESTE INNLEGGET JEG NOEN GANG HAR LEST. Selv om det begynner å bli lenge siden!! Jeg vil og oppleve dette nå!! Neeei, du må ikke gjøre sånt med en overhormonell gravid dame. Begynte rett og slett å grine på jobb her jeg sitter. Herregud, får frysninger bare av å lese det. *lykkelig sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå