Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

:vinke:

Damiana og Wild Jam? Hva er det? :klø: *nysgjerrig*

Så snill kjæreste du har som vasker vinduer da :)

Ønsker deg en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Damiana og Wild Jam? Hva er det? :klø: *nysgjerrig*

Så snill kjæreste du har som vasker vinduer da :)

Ønsker deg en fin dag!

Nå husker jeg ikke eksakt hva de gjør med kroppen, men det er for å hjelpe kroppen å bli mer fertil? :klø: *hehe*

http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=85147 Her har du et gigantisk forumemne om dette, som forklarer det litt bedre enn jeg noen gang hadde klart. Det skal visst hjelpe oss som har problemer med å bli gravide, og her i gården går ingenting uprøvd. :fnise:

Ja, han er kjempesnill! :strix:

En fin dag til deg også LinKri! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten gladnyhet: min kjære er forhåpentligvis ikke ute når jeg har EL. :danser::hoppe: Han skal ut i morgen, men han tror at han bare skal være der et par dager, etterpå blir det jobbing på basen. Den er jo bare 1,5 times kjøring hjemmefra, så da svipper han hjemom etter jobb for litt :sengekos: når jeg får positiv EL-test. Kanskje det kommer til å klaffe denne måneden allikevel?

Jeg kjøpte meg folat i går, veldig på tide det. ''Hestekuren'' min ( :fnise: ) ble sendt i går og jeg håper så inderlig at det kommer i morgen eller på lørdag slik at jeg kan få begynt på damiana før EL neste uke. Krysser fingrene! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for gode nyheter! :)

Har du mensen nå? Har minne som en gullfisk. :sjenert:

Jaaa, det er kjempegøy med gode nyheter! :danser:

:fnise: Minne som en gullfisk, kjenner til det! :ler: Nå er jeg akkurat ferdig med mensen, har hatt den i en uke, så da har jeg mest sannsynligvis EL på onsdag i neste uke. (Jeg tar test uansett, siden syklusen min er uregelmessig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Da rekker du nok noen dager med Damiana. Jeg fikk ikke startet før CD 3, men det tok bare to dager før pillene kom etter at jeg bestilte (urtesenteret.no tror jeg det var). Husk å slutte med dem når du får positiv EL-test da. :)

Ha en fin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK. Da rekker du nok noen dager med Damiana. Jeg fikk ikke startet før CD 3, men det tok bare to dager før pillene kom etter at jeg bestilte (urtesenteret.no tror jeg det var). Husk å slutte med dem når du får positiv EL-test da. :)

Ha en fin dag! :vinke:

CD3? Er ikke helt inni det snakket der jeg...og DP? Hva er det egentlig? :sjenert:

Urtesenteret bestilte jeg også fra, og jeg fikk mail i går om at de ble sendt i går. Veldig fornøyd med den raske responsen i alle fall! :jepp: Ja, jeg skal huske på det. Og begynne på Wild Yam etter EL. :hoppe: Håper dette funker altså... *drømme* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD er syklusdag. CD 1 er altså første mensdag. :)

DPO er days past ovulation. Negativ EL-test etter positiv = EL den dagen = 0 DPO. :)

Litt artig at så mange i Damiana/WY-tråden ble gravide mens de tok det. Var jo så klart også mange som ikke ble det, men det skader jo ikke å prøve da. ;) Her knaskes det WY til den store gullmedalje om dagen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD er syklusdag. CD 1 er altså første mensdag. :)

DPO er days past ovulation. Negativ EL-test etter positiv = EL den dagen = 0 DPO. :)

Litt artig at så mange i Damiana/WY-tråden ble gravide mens de tok det. Var jo så klart også mange som ikke ble det, men det skader jo ikke å prøve da. ;) Her knaskes det WY til den store gullmedalje om dagen. :fnise:

Aaaah, okei, da forstår jeg. Har lurt på dette lenge, men følte meg litt teit så jeg har aldri spurt. :sjenert:

Jeg fikk pillene mine i går! :hoppe: Så da ble det knasket Damiana og Folat til middagen. Litt skeptisk til Damiana, som er pulver med bare tynn film rundt. Tenk hvis den rakner? :bond:

Ja, det er gøy å finne noe som kan hjelpe synes jeg, i hvert fall når du ser noen som har prøvd kjempelenge og når de begynner på dette her klaffer det med en gang. Håper det hjelper for oss. *drømme*

Ellers tenkte jeg å begynne EL-testing i dag, jeg er vel på CD10 idag jeg da, og siden syklusene mine bare blir kortere og kortere (føles i alle fall sånn), synes jeg det er greit å begynne tidlig. Testene er så billige allikevel, og jeg har så absolutt ikke lyst til å gå glipp av EL nå som min kjære kanskje har mulighet til å komme hjem. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpe han klarer å komme hjem da til EL og at tablettene virker :klemmer:

Ja, det håper jeg også! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei! takker for innlegg i dagboken min (lenge siden jeg har ikke vært her på en mnd)

Ser at dere har prøvd ganske lang tid allerede... håper dere finner ut av hvorfor, og at det kommer en liten spire snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*danse for at han rekker EL* :enig: (jeg danser sånn)
:ler:

Her hadde det skjedd mye! Håper du blir en av de som blir gravid med en gang du prøver det greiene (:ler: ikke heelt inn i prøversjargongen) og at EL kommer når kjæresten får kommet seg hjem!

Heier på dere! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei! takker for innlegg i dagboken min (lenge siden jeg har ikke vært her på en mnd)

Ser at dere har prøvd ganske lang tid allerede... håper dere finner ut av hvorfor, og at det kommer en liten spire snart :-)

Hei! Så koselig med nye folk her inne! :hoppe: Vi har prøvd en stund ja, så vi håper at dette går fort og at jeg snart har kul på magen. :rødme:

*danse for at han rekker EL* :enig: (jeg danser sånn)

Håper du får ei riktig god helg!! :klemmer:

:fnise:

:skratte:

:ler:

Her hadde det skjedd mye! Håper du blir en av de som blir gravid med en gang du prøver det greiene (:ler: ikke heelt inn i prøversjargongen) og at EL kommer når kjæresten får kommet seg hjem!

Heier på dere! :duskedame:

Tusen takk Nuni! Ja, det hadde vært herlig å - som jeg har ønsket meg før - ta en pille og vips! jeg er gravid. :fnise:

Nå har det seg sånn at min kjære ikke kommer hjem allikevel. :sur: Han trodde selv at han bare skulle være borte til over helgen, men når han kom ut fikk han vite at han mest sannsynligvis kommer til å jobbe overtid i tillegg til sine 2 uker. *aaaargh* Jeg blir så frustrert av dette her. :sukk: Jaja, jeg får prøve å tenke på noe annet i stedet, holde meg travel slik at jeg ikke går rundt og tenker på dette hele tiden. Jeg sa nettopp til venninna mi at det eneste som svirrer rundt i hodet mitt for tiden er baby og bryllup, baby og bryllup. :fnise: Ikke så veldig sunt med andre ord. Jeg merker det når jeg snakker med venninner også. Det går enten i mensen, EL og piller eller blomster, hårsveis og hårpynt. :sjenert: Jeg prøver å ta meg i det da, sånn at de ikke blir lei av meg etter en halv time. :fnise:

Fortsatt god helg til alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag har jeg utrolig vondt i venstre eggleder. Eller kanskje det er blindtarmen? :ler: Uansett, det er merkelig siden jeg aldri pleier å kjenne EL til vanlig. Jeg tok en EL-test i dag morges, og den var negativ. Men jeg lurer kanskje på om den er på vei, siden teststreken kommer fram, men at den er svakere enn kontrollstreken. (Da er testen negativ, sier bruksanvisningen.) Kanskje kroppen sier at EL-hormonene snart kommer? :klø: Jeg tar uansett en ny test etter jobb så vi får se. Ikke at det har så mye å si da, siden min kjære er ute, men det er greit å ha kontroll på syklusen uansett. Og siden jeg skal begynne på Wild Yam etter EL. Ellers er det lite som skjer i prøver- og bryllupslivet mitt. :fnise: Jeg hadde en veldig rolig helg med mye drittmat (pizza til middag lørdag og frokost søndag er vel ikke å anbefale?) og en god bok. Er herlig å slappe av også synes jeg, jeg kan vel kanskje klassifiseres som en enstøing til tider. :fnise:

Broren min kommer hjem i kveld etter 2 måneder på sjøen, og jeg gleder meg ihjel til å se ham igjen. Han er ''bare'' 18 år og fortsatt min lille baby. :fnise: Jeg er jo bare 6 år eldre enn ham, men han kommer alltid til å være lillebror og min beste venn uansett. :rødme:

Fortsatt god mandag til alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått sniklest litt her ;)

Krysser fingrene for at "hestekuren" gjør jobben sin :)

Så får du si i fra hvis det gjør, for da må jeg og prøve :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått sniklest litt her ;)

Krysser fingrene for at "hestekuren" gjør jobben sin :)

Så får du si i fra hvis det gjør, for da må jeg og prøve :fnise:

Så gøy! :hoppe:

:fnise: Jeg håper den gjør det også, skal gi deg beskjed. Nå har jeg riktignok bare tatt Damiana i 3-4 dager, men jeg kjenner allerede ''potensen'' komme løpende. :sjenert: Kanskje litt uheldig siden min kjære er borte de neste par ukene? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg riktignok bare tatt Damiana i 3-4 dager, men jeg kjenner allerede ''potensen'' komme løpende. :sjenert: Kanskje litt uheldig siden min kjære er borte de neste par ukene? :ler:

Litt dårlig timing der, ja :fnise:

Men da er du nok klar til neste periode og da får du holde din kjære fanget så han ikke kommer seg unna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...