Gjest fragment Skrevet 6. november 2009 #801 Del Skrevet 6. november 2009 Har du prøvd å kjøre EZ-stang i stedet for vanlig, og kjøre hammercurl når du bruker manualer, f.eks? Har alltid brukt EZ-stang, og i det siste har jeg ofte kjørt hammercurl i stedet for vanlige bicepscurl. Det er egentlig kun vondt under trening og av og til hvis jeg har brukt laptopen mye, så det er ikke veldig ille foreløpig. Men har ikke lyst til å utvikle senebetennelse, så bør vel være litt obs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 6. november 2009 #802 Del Skrevet 6. november 2009 Hvordan kjører man hammercurl med stang? :klø: ...google... Sånn kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 6. november 2009 #803 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Korrekt! Jeg liker vel egentlig hammercurl med manualer i dropsett bedre, men stangen lå liksom og ropte på meg i styrkerommet i dag. Så da var det verdt et forsøk Endret 6. november 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 6. november 2009 #804 Del Skrevet 6. november 2009 Hvordan kjører man hammercurl med stang? :klø: ...google... Sånn kanskje? Jeg mente med manualer Men det der er jo også en variant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 7. november 2009 #805 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg er sjeldent støl i triceps etter styrketreningen i går. Og jeg kjørte jo faktisk bare to øvelser på triceps (franskpress og kickbacks), så det viser vel bare hvor effektivt det er å bytte mellom øvelsene. Det er lenge siden jeg har trent franskpress, men kommer helt klart til å kjøre det oftere fremover. I dag ble det 70 minutter pure cardio på senteret, hvorav 50 minutter spinning og 20 minutter ellipse. Gjennomsnittspuls: 173 Makspuls: 197 Total kcal: 764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 8. november 2009 #806 Del Skrevet 8. november 2009 Nytt muffinsbakeprosjekt på gang i dag - denne gangen altså uten egg, melk eller hvete. Egg er naturligvis det vanskeligste å erstatte, men satser på at soyamelet gjør jobben. Ingredienser: Grovt glutenfritt mel Lyst glutenfritt mel Havregryn Havremel Bakepulver Salt Litt sukker Soyamel Fiberhusk Linfrø Soyamelk Smeltet smør Oppkuttet røkt skinke Eh, ja. Den opprinnelige oppskriften var vel sånn ca. halvparten så lang, så vi snakker eksperimentering på høyt plan. Fiberhusk var noe rare greier, forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 8. november 2009 #807 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Spennende å høre hvordan det smaker! Googlet fiberhusk, har aldri hørt om det før... :klø: Endret 8. november 2009 av Mrs Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 8. november 2009 #808 Del Skrevet 8. november 2009 Nei, hadde ikke hørt om det selv, før jeg begynte å google glutenfrie oppskrifter. Det er visst noe som skal gjøre deigen litt mindre smulete og tørr, ettersom det er gluten som binder alt sammen. Jeg kjøpte et glutenfritt grovbrød som er så tørt at det omtrent smuldrer opp bare jeg ser på det. Men det kostet meg jo halve matbudsjettet, så det skal naturligvis spises opp! Ellers så synes jeg dietten går greit. Det blir kanskje litt ensformig mat, men det er stort sett fordi jeg er en smule lat. Skal prøve å skjerpe meg fremover. Er uansett glad for at dette kun er midlertidig, og ikke noe jeg må holde på med resten av livet. Treningsfri i dag, bortsett fra en kjapp tur på 45 minutter i skumringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 8. november 2009 #809 Del Skrevet 8. november 2009 Alt hva man lærer Syns du er flink som kjører på med denne dietten, håper at den kan hjelpe deg med å finne ut hva som gjør at magen er så vrang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 9. november 2009 #810 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) I dag ble det en kiwi og et glass juice rett ned før jeg dro rett ut på trening igjen etter jobb. Synes det er best å spise en stor middag etter trening, for da er det herlig å bare kunne synke ned i sofaen og vite at man er ferdig med både jobb og trening. Bryst/rygg: 20 minutter ellipse Chins m/ assistanse: -32/8, -23/7, -23/7 Hantelpress: 11/8, 16,2/5, 16,2/5, 13,8/8 Skråbenk m/ manualer: 11/8, 11/8, 11/8 Stående roing: 30/8, 30/8, 30/8 Hantelroing: 16,2/8, 18,1/7, 18,1/7 Cable cross: ?/8, ?/8, ?/8 Økning i både hantelpress og hantelroing i dag. Er ikke blitt helt vant til hantelpressen ennå, så slet litt med teknikken/balansen på 16,2 kilo. Vil tro dette kommer seg etter hvert. 18,1 kilo i hantelroing var blytungt på slutten, men alt i alt gikk det egentlig overraskende greit. Det eneste minuset er at det er litt vondt å løfte når høyrefoten (med strekken) er strak. Bra dag! ...bortsett fra at jeg havnet midt oppi aerobic-rushet, og alle salmenneskene skulle naturligvis dusje samtidig som meg. Jeg hadde skap helt innerst mot veggen, og plutselig dukker det opp et kvinnemenneske som selvsagt har skap rett ved siden av meg. Hun gjorde ingen tegn til å ville gi meg mer plass en de 20 centimetrene jeg hadde fått tildelt, så da hadde jeg valget mellom å stå klint inntil veggen og åle meg ut av treningsklærne, eller å stå med trynet oppi g-strengen hennes. Det vil si, jeg valgte vel egentlig å ta et steg bak, kle av meg i en fei og rømme i dusjen. Irriterende damemenneske Endret 9. november 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 10. november 2009 #811 Del Skrevet 10. november 2009 Kjapp kardioøkt etter jobb i dag. Nok en gang var det en liten kamp for å motivere meg opp til å dra på trening i stedet for hjem til middagen, og i dag vant heldigvis spinningsykkelen over sofaen. Det er jo stort sett greit når jeg først kommer i gang, men jeg merker at det må en helt annen motivasjon til nå som jeg jobber 100%, i forhold til i fjor da jeg hadde allverdens tid innimellom studiene. Så kred til alle som får trent mye til tross for full jobb! I dag ble det altså 35 minutter spinning og 10 minutter ellipse. Og jeg har en bekjennelse: da jeg sto på ellipsemaskinen skrudde jeg av tv'en slik at jeg kunne studere meg selv litt i refleksjonen fra skjermen. Konklusjon: biceps og skuldre kommer seg gradvis. Trapezius begynner faktisk å bli synlig, men ønsker meg litt mer masse på lateral deltoid. Og biceps er naturligvis langt fra ferdigtrent Det er ikke så ofte jeg trener i singlet, men det var jo greit å få studert alt i bevegelse, selv om det egentlig er litt flaut å innrømme. Men jeg vet jo at dere er like harry som meg på dette feltet, så da er det greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 10. november 2009 #812 Del Skrevet 10. november 2009 Nå kommer det snart til å bli in å være treningsnarkis og superharry, og da har vi kommet alle andre i forkjøpet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 10. november 2009 #813 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg blir så distrahert av å se på musklene i speilet at jeg glemmer å løfte iblant jeg..... kanskje ikke akkurat.... men gøy er det i hvertfall å se fremgangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 10. november 2009 #814 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Jeg tar meg selv i å flekse når ingen andre ser det, og sånn. Det er sikkert pinlig å bli oppdaget, men frem til det er det bare gøy! Tror jeg må kjøpe meg flere singleter... Endret 10. november 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 10. november 2009 #815 Del Skrevet 10. november 2009 Det er akkurat pga dette jeg har lyst å arrangere kg-styrketreningsjentefest! Puh, langt ord.. Så kan vi ha fleksekonkurranse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 10. november 2009 #816 Del Skrevet 10. november 2009 I såfall er ikke dette man snakker så veldig høyt om til andre, merker jeg! Men godt initiativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 10. november 2009 #817 Del Skrevet 10. november 2009 Du skal ikke se bort fra en invitasjon. Men spørs om man rekker noe før jul. På den andre siden får man trent litt lenger. Å nei, vi har jo fråtsetiden i mellom, tror vi tar det i mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 10. november 2009 #818 Del Skrevet 10. november 2009 Som nevnt tidligere: til høsten er jeg tilbake i litt mer sentrale strøk, så da stiller jeg opp på det som måtte være av flekse- og treningsaktiviteter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 10. november 2009 #819 Del Skrevet 10. november 2009 Haha, det er det beste med å arrangere treff for folk som møtes gjennom treningssider. De vil aldri skje, for folk er aldri i god nok form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. november 2009 #820 Del Skrevet 10. november 2009 Skal i alle fall ikke ha noe treff så lenge jeg er i spisefase. Føler meg som et stappa pølseskinn. Ikke har jeg noe å flekse med heller, føler jeg. Føler meg i det minste hjemme i dagbøkene her da, greit å vite at man ikke er den eneste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg