Gjest fragment Skrevet 2. september 2009 #581 Del Skrevet 2. september 2009 Neida, heldigvis ingen alvorlige skader. Albuen var riktig nok ganske vond i går, men det er kun overfladiske sår og skrammer. Låret mitt ser ikke spesielt bra ut, men det gror vel til slutt Har hatt diverse godkjenningsprøver i dag, og den ene prøven var knalltung. Så det blir en del aktivitet hver dag til tross for manglende tid til trening. Klarer heldigvis å spise ganske fornuftig her nede, så ingen store utskeielser på den fronten. Kommer nok til å ta det rolig i helgen uten å trene altfor tungt, slik at jeg får samlet litt krefter til siste uken av leiren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 4. september 2009 #582 Del Skrevet 4. september 2009 HELG! Den mest etterlengtede helgen på lenge, kjenner jeg. Vekkerklokken har ringt 0545 hver dag denne uken, og da er man egentlig stuptrøtt allerede etter lunsj. Dagene har gått i ett, og det har vært morsomt og lærerikt - og ikke minst slitsomt. Dagens morgenjogg gikk i stiv kuling og striregn, så i dag var det ekstra tungt. Vi hadde også et orienteringsløp etter lunsj, og med tanke på at antrekket besto av feltuniform og marsjstøvler er det ikke vanskelig å forstå at det var relativt slitsomt. Vi slapp heldigvis unna regnet, men når man skal gjennom skog og kratt (og feltuniformen suger til seg alt som minner om vann), blir det ganske krevende... Men vi gjorde det greit, så det var jo morsomt også Og veldig motiverende å tenke på at helgen var like rundt hjørnet. Nå skal jeg egentlig gjøre minst mulig disse to dagene, før det braker løs igjen på mandag morgen. Tenker en overkroppsøkt på senteret i morgen, og kanskje en løpetur på søndag, men bortsett fra det blir det rolige dager. Luksus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulda Skrevet 4. september 2009 #583 Del Skrevet 4. september 2009 Åh, det høres morsomt (og slitsomt) ut! Du går på PHS, gjør du ikke? Hørtes litt ut som Forsvaret, men jeg mener å huske at det ikke var det. Er vel noen likheter når man er ute i felten. GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 4. september 2009 #584 Del Skrevet 4. september 2009 Du går på PHS, gjør du ikke? Hørtes litt ut som Forsvaret, men jeg mener å huske at det ikke var det. Er vel noen likheter når man er ute i felten. Jo, stemmer. Man sier vel at PHS er en blanding av Forsvaret og vanlig høgskole. Til vanlig (på skolen) er det lite som minner om Forsvaret, med unntak av at vi bruker uniform hver dag, og en sjelden gang driver med f. eks sluttet orden. Nå i leir får man nok litt mer rekruttskole-følelse, med oppstilling et par ganger om dagen, obligatorisk morgenjogging, pluss diverse øvelser osv. underveis. Jeg har imidlertid aldri vært i Forsvaret selv, så kan egentlig ikke uttale meg så mye om forholdene der God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 4. september 2009 #585 Del Skrevet 4. september 2009 God helg og god overkroppsøkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 5. september 2009 #586 Del Skrevet 5. september 2009 God helg og god overkroppsøkt Takk for det. Dessverre hjalp det ikke så mye... Synes det går trått på trening for tiden. Litt dårlig motivasjon, kanskje - ikke vet jeg. Hadde i alle fall lite trøkk på dagens styrkeøkt. Denne uken har riktig nok vært litt spesiell, både med tanke på lite søvn og lange/slitsomme dager, så satser på at jeg rett og slett er sliten på grunn av det. Uansett, etter dagens halvveis-økt ruslet jeg litt rundt i diverse sportsbutikker, og kjøpte denne Kari Traa-buksen. Min er mer grå enn buksen på bildet. Veldig fin farge, og fantastisk deilig å ha på. Følte jeg fortjente det etter en lang uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 5. september 2009 #587 Del Skrevet 5. september 2009 Uansett, etter dagens halvveis-økt ruslet jeg litt rundt i diverse sportsbutikker, og kjøpte denne Kari Traa-buksen. Min er mer grå enn buksen på bildet. Veldig fin farge, og fantastisk deilig å ha på. Følte jeg fortjente det etter en lang uke Den så utrolig deilig ut! Det er ikke alltid like lett med motivasjonen, og uker utenom det normale rister jo deg litt ut av vanlige rutiner, så det er kanskje ikke så rart at man ikke er like inspirert da. Håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 5. september 2009 #588 Del Skrevet 5. september 2009 Den så utrolig deilig ut! Det er ikke alltid like lett med motivasjonen, og uker utenom det normale rister jo deg litt ut av vanlige rutiner, så det er kanskje ikke så rart at man ikke er like inspirert da. I tillegg til å være deilig å ha på, er den også utrolig kul i mine øyne. Er litt fan av ruter Nei, man kan jo ikke forvente at motivasjonen alltid skal være på topp. Jeg bare håper det er midlertidig, og at jeg er tilbake for fullt når jeg kommer mer inn i vanlige rutiner igjen. Har jo trent mye i sommer, så det er kanskje ikke så rart at jeg er litt lei nå. Vi får se hvordan det går fremover! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 6. september 2009 #589 Del Skrevet 6. september 2009 For dere som styrer med pushups-programmet - er neste mål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 6. september 2009 #590 Del Skrevet 6. september 2009 Motivasjonen kommer seg nok igjen skal du se. Er jo ikke unormalt at den daler litt i perioder, og da i perioder hvor man er travel, sover lite osv. Tricepstryning, faktisk Ja, du får teste i vei! Fredagskos: Grove eplemuffins. Fant oppskrift på bloggen til en venninne, og de falt absolutt i smak. Du kan ikke dele den med oss da? For dere som styrer med pushups-programmet - er neste mål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 6. september 2009 #591 Del Skrevet 6. september 2009 Jo, det var denne oppskriften, da. Modifiserte den litt, så får se om jeg husker den... 2 dl havregryn 1 dl kruskakli 1 dl grov sammalt hvete 0,5 dl hvetemel 1,5 ts bakepulver 2 egg 1 ss sukker 2 ss Splenda 0,5 dl smeltet smør 1 dl eplemos 1-2 ss kanel Fordel i muffinsformer. Skrell og kutt opp et eple, og putt oppi formene. Stekes på 225 grader i 15 minutter. Dette gir vel ca. 12 stk. Som sagt, dette er min oppskrift. Det skal egentlig være mer hvetemel (jeg har erstattet mesteparten med kruskakli/sammalt hvete), sukker i stedet for Splenda og dobbelt så mye smør. De smaker sikkert bedre med dette oppi, men jeg synes mine ble gode. Jeg laget dobbelt oppskrift og har mye i fryseren. Perfekt når søtsuget melder seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 6. september 2009 #592 Del Skrevet 6. september 2009 Disse må prøves! Tror jeg liker din oppskrift bedre enn den orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 6. september 2009 #593 Del Skrevet 6. september 2009 Prøv i vei. Det går jo an å eksperimentere litt, og se hvilke ingredienser du vil bruke. Jeg synes det er godt med mye eplemos oppi, og neste gang tror jeg at jeg kutter opp små eplebiter til å ha i deigen i tillegg. Nettopp ute av dusjen etter en lang tur. Herlig vær ute, så det var godt å komme seg ut. Var veldig usikker på om jeg skulle satse på løping eller bare rask gange, men som nevnt tidligere kjenner jeg meg litt "tung" om dagen, så da var det like greit å bare gå. Har slitt med litt ubestemmelige smerter i det høyre låret mitt i snart en måned nå, og jeg tror det var noe jeg pådro meg under den famøse fjellturen som jeg fortalte om. Har egentlig stusset på hva det var, ettersom det har vært litt merkelige smerter på forskjellige steder i låret. Men nå har jeg vel egentlig kommet frem til at det må være en strekk i hamstringen. Har tidligere hatt en tendens til å gå veldig lenge med slike strekker, så må prøve å bli kvitt det litt tidligere denne gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 6. september 2009 #594 Del Skrevet 6. september 2009 For dere som styrer med pushups-programmet - er neste mål? HAHAHA!! Bare vent!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 6. september 2009 #595 Del Skrevet 6. september 2009 For dere som styrer med pushups-programmet - er neste mål? *imponert* !! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 9. september 2009 #596 Del Skrevet 9. september 2009 Måtte bare få deg på mine innlegg, så skal jeg lese nøyere gjennom når jeg ikke er fullt så trøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 10. september 2009 #597 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Velkommen! Nå følger et innlegg som kan ødelegge motivasjonen for en eventuell fremtidig PHS-søknad, men det får ikke hjelpe Dagen har mildt sagt vært helt grusom. Og litt morsom. Men først og fremst ufattelig tung. Kort oppsummert så har vi jogget mange, mange kilometer, tatt uendelige mengder pushups, situps, spensthopp, stått altfor lenge i hockeystilling/utgangstilling for pushups, osv. Vi har også løpt polititesten/PHS-testen to ganger. I tillegg til dette hadde vi mange øvelser/caser underveis, alltid med noe fysisk innlagt i øvelsen, eller mens vi ventet på å få komme i gang. Dette gjorde vi sammenhengende fra klokken åtte til klokken fire, kun avbrutt av korte spisepauser når vi fikk tid. Alt i full feltuniform og marsjstøvler. Har vel aldri vært så sliten som det jeg var under den siste løpetesten. Var også relativt sliten i hodet, fordi det var ingen som visste når det hele var over. Men nå er man ferdig for denne gang, og det føles utrolig deilig. Som eneste jente på et utrolig sterkt lag er jeg kjempefornøyd med egen innsats. Holdt følge hele veien, og var aldri inne på tanken om å gi opp (selv om det med en lei strekk i hamstringen var utrolig fristende noen ganger...) Nå er det straks god middag, deretter blir det nok en sovepils sammen med de andre før jeg stuper i seng! Endret 10. september 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. september 2009 #598 Del Skrevet 10. september 2009 Dæven steike, du er helt rå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 10. september 2009 #599 Del Skrevet 10. september 2009 Takk for det. Jeg holdt nesten på å begynne å grine da vi skjønte at alt endelig var over. Fantastisk følelse! Mye kred til gutta på laget som dro meg opp etter hver gang vi var nede på magen/ryggen de siste minuttene av løpetesten. Alle var utrolig slitne, men folk holdt humøret og motivasjonen oppe hele tiden - til tross for konstant skriking og mas fra instruktørene. Bra lagarbeid! Nå nærmer det seg middagen, og den skal spises med meget god samvittighet. Vil anslå at jeg har forbrent minst 3000 kcal ekstra i dag, sannsynligvis mer. Så da burde det være plass til både middag og dessert :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 10. september 2009 #600 Del Skrevet 10. september 2009 Fy flate, sier som Ms Shorty, du er helt rå!! Stå på, det er så kult at du "represent" for oss jenter! Og JA, du har fortjent dessert!! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg