OppNed Skrevet 27. juni 2003 #21 Del Skrevet 27. juni 2003 Datter i entall. Ja...jeg tror det. Det må ha vært noe sånt, tror jeg. Kan bare huske at jeg la et frø under tunga, og VIPS!!!! Så satt jeg der med en liten datter. Rart... Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. juni 2003 #22 Del Skrevet 27. juni 2003 Se der ja!... Så fort man snur seg vekk, så klinedanser chimp og Maiken på tråden min!.... Maiken er en juksemaker med alderen, chimp er svett i lærbuksene, og Maiken unner ikke sin datter å gi andre den ytterste nytelse kun forbeholdt de av Lasses Orden.... Jaja... Ikke rart det blir krig eller no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. juni 2003 #23 Del Skrevet 27. juni 2003 Kjenne litt på rumpestumpen? Hvem sin rumpestump? De greske gigoloenes eller din egen mener du? Sorry...skjønte ikke helt. Du vet, chimp, at jeg er en fryktelig naiv dame, aner ikke hva sex og rumper og stumper og slikt er for noe, jeg. Alt hva jeg vet om denslags har jeg kun lært på setningsleik på et Kvinneforum opprettet av en eller annen Gry. Hadde det ikke vært for dette, så ville jeg sikkert ha tilbragt dagene med å tenke bare på...ja...praktiske ting på en måte. Maiken Lyst til å møtes en dag Maiken?... Tror livet ditt kunne fått en ny vri da... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 27. juni 2003 #24 Del Skrevet 27. juni 2003 :o Ny vri? Jo...med den snabelen der, Lasse, så vil jeg tro at ihvertfall jeg ville fått en ny vri...en ny slags vinkel på en måte. Nu schvuuung, hvis du skjønner... Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. juni 2003 #25 Del Skrevet 27. juni 2003 Hah! Sier g-punktet deg noe???!!!! Ha en god dag, og drøm litt om meg og mitt i natt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 27. juni 2003 #26 Del Skrevet 27. juni 2003 Ok. Takk for hyggelig ønske for meg og natten min. Lurer litt på hvor langt oppe du tror G-punktet sitter Lasse *knise* - rundt omkring drøvelen et sted?? Nå? Maiken (gudbedre...bare Lasse kan få meg til å tenke koffert rundt et SNUTEdyr!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. juni 2003 #27 Del Skrevet 29. juni 2003 Lasse; snutemester og Koffertassossiasjonsmester og utøver av Lassefilosofiens nytelseslære Og Maiken, med denne snuta og et stykke myk gummi kan jeg nå A- punktet også serru... trenger øvelse og langre snute enn de stakkarene som sitter fast (! hehe) ved G-punktet.... Og når jeg blunker så kjenner du det.... der ja... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 29. juni 2003 #28 Del Skrevet 29. juni 2003 OI!!! Maiken *blunk en gang til, da * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 30. juni 2003 #29 Del Skrevet 30. juni 2003 Ikke før du sier hvor gammel du EGENTLIG er... for å se om du er gammel nok til dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 30. juni 2003 #30 Del Skrevet 30. juni 2003 :o :o :o For et djevelens alternativ... For et helsikes djevelens alternativ... Må jeg??? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 1. juli 2003 #31 Del Skrevet 1. juli 2003 VIL du jeg skal blunke en gang til eller ikke..... Kan blunke bare litt... sånn.... lyst på et helt blunk... eller kanskje fler.... Alder?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 2. juli 2003 #32 Del Skrevet 2. juli 2003 Hva...med fem kjemperaske blunk etter hverandre... Iiiihhhh....lettet fra stolen :o Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 2. juli 2003 #33 Del Skrevet 2. juli 2003 Jeg følger behovet ditt helt til det går over jeg Maiken; bare du sier alderen din... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 2. juli 2003 #34 Del Skrevet 2. juli 2003 Nå synes jeg du bedriver utpressing av annenrangs sort Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 2. juli 2003 #35 Del Skrevet 2. juli 2003 Vel, har man et talent, så bruk det sa min far.... (blunker forsiktig en gang med nesegrevet plassert akkurat der... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 2. juli 2003 #36 Del Skrevet 2. juli 2003 :o :o :o Eeehhhh...tjueetellerannet....(tjuetietellerannet...) Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 2. juli 2003 #37 Del Skrevet 2. juli 2003 aaaaahhhhh Se det ja!... Så fra å være ti år yngre så er vii nå like gamle nesten???..... Og jeg som har sendt deg pm om hvor moden du virker.... *bluner 5 saaaakte.... 5 litt fortere... 10 raske... 10 saaaakte....50 raske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 2. juli 2003 #38 Del Skrevet 2. juli 2003 Sh#t!!! Skallet hodet i taket!!! Bare tullet vettu. Er sånn ca...ca... Gjør det en gang til da Maiken (holder hånd på ømt hode) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 2. juli 2003 #39 Del Skrevet 2. juli 2003 Ikke så greit å være sååå nærme og sååå langt ifra nei... hihi.... Tror vi er like gamle jeg.... *blåser lett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 2. juli 2003 #40 Del Skrevet 2. juli 2003 Får jeg lov å tippe Maiken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå