Gå til innhold

Lasse


chimp

Anbefalte innlegg

:ler:

Ikke om det smalt!!!

C'mon ditt billekryp! Skjønte du ikke dette da???

Maiken

Noen av oss er enkle skjeler og har det det mer i beina da vet'u :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig...billekryp....så er du vel en eneste blitteliten proteinklump, er det ikke slik å forstå? En liten proteinklump som beveger seg på en høyst ekkel måte. Ser skummelt på oss stakkars menneskekryp, og kravler litt sånn kjapt mot oss, bare for å skremme vettet av oss. Før du løper unna igjen. *raslerasle* inni en eller annen mørk krok hvor du sitter og kikker lurt på oss...

Såh....du skjønte ikke babypudderteorien min, nei...

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RasleRasle.... (vart du skræmd no???) :sjarmor:

Fra spøk til Halvor...

Alle er vel ikke like ille.... eller er du av dem som med stor glede moser en søt liten marihøne :evil:

- tenk på hvor tilpassningsdyktige vi er....

- hvor vanskelig det er å bli kvitt oss

- og hvor næringsrike vi er - (mange steder i østen er vi en delikatesse)

Verden ville vært et langt fattigere sted om vi små biller ikke fantes... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såh...du synes det er langt på vei å foretrekke å bli plukket opp av en hånd, sluppet levende oppi en frityrgryte for så bli slurpet inn av en eller ekkel munn...enn å bli knaskret av en skarp hæl altså???

??????

Nei...vet du....etter at jeg passerte 23 år (i fjor tror jeg :rodme: ) så ble verden liksom litt annerledes. Ble litt mykere på en måte (i verdier altså. Ikke over rumpa eller noe sånt altså). Der hvor jeg før kunne knuse et hvilket som helst kryp...har jeg nå blitt veldig snill. Veldig snill. Pleier å legge et glass over kryp, og lar dem kravle litt rundt, slik at elskling tar seg av problemet.

Delegering av oppgaver, kalles dette. Evt outsourcing av diverse tjenester.

Enten er dette nye verdier...ellers så er jeg mer lettskremt enn før :o

Dattera mi fanger slike kryp som deg og lager små verdener til de i esker og sånt'no. Med bomull og blader og blomster og små andre insektsvenner. Kunne du ha tenkt deg å være proteinklump i en skoeskeverden på veranda'n min? Hadde du turt, ditt kryp???

Nå?

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. gir meg .. :rosaengel: - du har rett i alt -

og kryper og gjemmer meg stille inn i en liten krok... hvor jeg bare kan observere - og ikke er utsatt for "fange-fare".

.. og selv om jeg er enkel... har jeg nå selvfølgelig forstått hva du mente :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skjønner poenget??

Jadda, jeg gjør det vettu :Nikke:

Det er så mye sussingklemmingkosing at det er tydelig vi er på kvinneguiden :ler: Enten så er det nærmest "krig" her inne - eller så er det susser og klemmer i massevis ...hm... finnes de kanskje ikke noen mellomting :roll:

Tro om ikke de gutta som vanker her - egentlig er jenter - og at det derfor blir så mye koseprat - eller er guttene bare veldig blaute her inne :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjarmor:

Lener oss tilbake i kontorstolene, slenger et ben over det andre og vipper lett med fot, venter spent på reaksjon :sjarmor:

Kanskje...gutta...på..KG...er...BLAUTE!!!!!

Maiken (ble med ett veeeeldig tålmodig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Og jeg passet på å komme med dette nå som jeg har tenkt å ta en laaaaaaaaaaaaaang ferie.......

Neida... kom igjen gutter...... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blaute?

Næsj, har ikke vært våt siden jeg dusjet i går kveld jeg da :ler:

Hvem krangler mest, og hvem driver mest med nusseklemmingkosing her inne? Jo jentene :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kysse: Nussesussekooooooseklem til Kristian :)

Krangler vel ikke vi vel??? Anie...chicken altså? Rømmer på ferie uten å ta støyten?

Lurer på om sånne nussegreier virker så avvæpnenede at vi blir fortere tilgitt? Av Kristian f.eks? Søte Kristianbassen :rodme:

Flørter ikke, altså :rodme:

Maiken :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei du Kristian.... jeg har ikke akkurat sett så mange av jentene her inne som susseklemmerkozer - Lasse er nok den svar skyldig her :sjarmor:

LASSE-- har du noe å si til ditt forsvar :wink:

Og blaute er dere Kristian - den eneste gutten jeg kan komme på i farten her inne som ikke skriver etter notene til oss kvinner - er Waco..... hm.. trodde aldri jeg skulle si det assa :ler:

Men for all del misforstå ikke. en og annen gang er det virkelig deilig at dere mannfolk er blaute - og derfor nyter jeg kg fullt ut :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Regne i potens hørtes jo bare GØY ut!!!

Hvor mye er...

Shit!!! Gir opp! Er 36!  

3636363636363636363636363636363636!!!!!!

36 år!

Iiiihhhh.....dæven ta! For et kick! Å skrive 36!

:o  

Synes 36 er ok, jeg. Høres mye verre ut enn det er. Tror jeg. Hater alder omregnet i tall.  

Maiken*ler*

:o :o :o :o :o ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHHHHHH!!!!!!! :o :o :o :o

Og her her jeg sittet og vært den gamle nåskaljeglæredegnoeom livetogteknikkerogsexogsånn..... :oops: :o

*tørkesvette...

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikkfeilmeld og sende den 2 ganger...

Anie, da , jeg ække blaut bestandig da!!! Er bare med deg jeg blir det..... :sjarmor:

:kysse:

Usikker: Liker avataren din jeg!!!... :D

Maiken: *blunker 50 raske, så fort at du kanpt kan se det... : Lyst til å ...... ?... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

   :o  :o  :o  :o   ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHHHHHH!!!!!!!  :o  :o    

*ser grønt og lenge på dette utbruddet!!!!!*

Hvaforslags reaksjon var så det på en sped innrømmelse av at jeg er så UNG som jeg er????

Nå???????????????????????????????????????????

Er kjempeveldig i tvil om dette skal tolkes som et angstutbrudd eller et kompliment eller et generelt brøl eller hva (???) *fnise*

Tok litt tid å skrive dette pga denne blunkingen din. Måtte bare lande i stolen igjen :rodme:

nåskaljeglæredegnoeom livetogteknikkerogsexogsånn.....

qlt ord. Kjempekultordigrunnensomegentligerlæreriktisegselvfordidetmåleseslittnøye

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder er da ikke noe som er til hinder eller ulempe for noe noe som helst da Maiken!... Var bare jeg som meed ett følte meg sånn passe satt på plass etter å ha leflet rundt med verdensmestertaktene mine... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...