Gå til innhold

Lasse


chimp

Anbefalte innlegg

Datter i entall. Ja...jeg tror det. Det må ha vært noe sånt, tror jeg. Kan bare huske at jeg la et frø under tunga, og VIPS!!!! Så satt jeg der med en liten datter. Rart...

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se der ja!... Så fort man snur seg vekk, så klinedanser chimp og Maiken på tråden min!....

Maiken er en juksemaker med alderen, chimp er svett i lærbuksene, og Maiken unner ikke sin datter å gi andre den ytterste nytelse kun forbeholdt de av Lasses Orden....

Jaja...

Ikke rart det blir krig

eller no...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenne litt på rumpestumpen? Hvem sin rumpestump?

De greske gigoloenes eller din egen mener du?

Sorry...skjønte ikke helt. Du vet, chimp, at jeg er en fryktelig naiv dame, aner ikke hva sex og rumper og stumper og slikt er for noe, jeg. Alt hva jeg vet om denslags har jeg kun lært på setningsleik på et Kvinneforum opprettet av en eller annen Gry. Hadde det ikke vært for dette, så ville jeg sikkert ha tilbragt dagene med å tenke bare på...ja...praktiske ting på en måte.

Maiken

Lyst til å møtes en dag Maiken?... Tror livet ditt kunne fått en ny vri da... hehe... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Ny vri?

Jo...med den snabelen der, Lasse, så vil jeg tro at ihvertfall jeg ville fått en ny vri...en ny slags vinkel på en måte. Nu schvuuung, hvis du skjønner...

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ok. Takk for hyggelig ønske for meg og natten min.

Lurer litt på hvor langt oppe du tror G-punktet sitter Lasse *knise* - rundt omkring drøvelen et sted??

Nå?

Maiken (gudbedre...bare Lasse kan få meg til å tenke koffert rundt et SNUTEdyr!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjarmor:

Lasse; snutemester og Koffertassossiasjonsmester og utøver av Lassefilosofiens nytelseslære

Og Maiken, med denne snuta og et stykke myk gummi kan jeg nå A- punktet også serru... trenger øvelse og langre snute enn de stakkarene som sitter fast (! hehe) ved G-punktet.... Og når jeg blunker så kjenner du det.... der ja... 8)

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: VIL du jeg skal blunke en gang til eller ikke..... :sjarmor: Kan blunke bare litt... sånn.... lyst på et helt blunk... eller kanskje fler....

Alder?....

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodme:

Hva...med fem kjemperaske blunk etter hverandre...

Iiiihhhh....lettet fra stolen :o

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger behovet ditt helt til det går over jeg Maiken; bare du sier alderen din... :wink: 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, har man et talent, så bruk det sa min far.... :sjarmor:

(blunker forsiktig en gang med nesegrevet plassert akkurat der... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

aaaaahhhhh Se det ja!... Så fra å være ti år yngre så er vii nå like gamle nesten???..... Og jeg som har sendt deg pm om hvor moden du virker.... :wink::sjarmor::ler:

*bluner 5 saaaakte.... 5 litt fortere... 10 raske... 10 saaaakte....50 raske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sh#t!!!

Skallet hodet i taket!!!

Bare tullet vettu. Er sånn ca...ca...

Gjør det en gang til da :rodme:

Maiken :ler: (holder hånd på ømt hode)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så greit å være sååå nærme og sååå langt ifra nei... hihi....

Tror vi er like gamle jeg.... :wink:

*blåser lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...