Gå til innhold

Lasse

chimp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Unnskyld hvis jeg bunter inn...men ville bare si det samme. Hadde med minstejenta for å se denne filmen, og hun konkluderte...etter de mest hysteriske latteranfallene hun noengang har fått frem...jeg lo så tårene trillet...av henne og av filmen. Noengang hørt hysteriske latteranfall fra en unge? Det finnes ikke bedre musikk i hele verden. Det er bare helt bisarr gøyalt å høre på...

Ihvertfall konkluderte hun med at "Dette...DETTE var den BESTE filmen hun hadde sett i heeele sitt liv" Hun er 8 år :ler:

Får holde henne unna KG. Spørs om hun ville falt for Lasse, og begynt å lese innleggene hans etc. Det får hun ikke LOV til, rett og slett*fnise*

Maiken (beklager ærbødigst for inngripen i en høyst personlig melding)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker den til?????.... øøøøøø... mobber du overbittet mitt også nå???... Har ikke du noen andres dag å ødelegge eller?.... pokkern heller....

(blir iallefall lettere å pusse fortenna da... )

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en datter på 8 Maiken??? Jøss.... Er ikke du 22 da????????? :wink:

Og hvorfor får hun ikke lese mine innl da? Jeg er jo bare snill og vennlig og støttende jeg vel???.... Mye god moral og lærdom i det jeg skriver, og veldig lite farlig og grisete?...

tror jeg....

kanskje...

Stort sett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare hyggelig, Maiken! Du er bare den typen som stikker snabel'n sin oppi alt mulig.....privat eller ikke......Spiller keine kasserolle! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye god moral og lærdom i det jeg skriver, og veldig lite farlig og grisete?...

He he.... Ja akkurat her er d jo så innmari mange som støtter deg.....

Kjære Bondevik!

Du som er på Stortinget!

Gi oss idag vår daglige pils

men led oss ikke inn i alkoholisme

osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Lærerik, ja, Lasse. Nettopp det du er. Jeg vil være den eneste i verden som besitter den ekspertisen som du vet jeg besitter. Unner ikke engang dattera mi dette :ler:

Kunnskap er makt. Makt er kult. Kult er gult. Og gult blandet med blått blir grønt.Grønt gress blir brunt hvis ikke vannet. Vannet er ok dagen etter en rødvinskule. Kule er gult. Og sånn går livet sin gang, vet dere.

Nå?

chimp? Lasse?

Var det noe mer livskunnskap dere lurte på?

Om jeg har snabel, Lasse?

OM jeg har snabel?

Om JEG har snabel?

Om jeg HAR snabel?

Om jeg har SNABEL?

Spørs litt hvordan man spør om ting, vettu. I den grad jeg mangler noe, det være seg snabel eller hva som helst, så går det jo alltids an å finne en, da, vet du. Den som leter finner!

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kinky, egentlig. Snabel'n til Lasse. Har lurt litt på effekten av de to fortennene. Tror de kan være ganske ok, igrunnen, hvis tildekt med noe gummi av et eller annet slag. Ny vri.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o

Kanskje plysj gjør susen, chimp!

Fysj! Plysj?

Hysj!

Lyst å dikte mer chimpydoo? Du fikk mange bra ord å jobbe med her...

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupps, Maiken! Ingenting jeg heller vil enn å lage rim.....MEN!!! Idag er siste dag før 2 ukers ferie, så jeg må bli ferdig her på jobben også....Skal nemlig ut å drikke fredagspils kl. 3......

Å fysj og føy,

men jeg syns det er gøy!

Snart drar jeg til en gresk øy

Hah! Der skal jeg lage masse støy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*besvimer*

Flink du! Har fått installert bredbånd skjønner du, og dette går unna i et sånt helsikes tempo at innleggene spretter ut mellom fingrene mine før jeg er ferdig å skrive omtrent. STEIKE!!! Nytt liv!

God ferie. Finnes ikke misunnelig. Ikke i det hele tatt

Ikke misunnelig, nei.

Mye mer gøy å sitte klint inni en PCskjerm enn å feriere på en gresk øy. Dvask automatkaffe smaker bedre enn rødvin på gresk øy.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouzo, Metaxa, gresk salat, tzatziki, oliven, moussaka, bouzouki, Egeerhavet, greske menn (bare se, men ikke røre...hmmm....JEG kommer til å kjenne litt på rumpestumpen da.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenne litt på rumpestumpen? Hvem sin rumpestump?

De greske gigoloenes eller din egen mener du?

Sorry...skjønte ikke helt. Du vet, chimp, at jeg er en fryktelig naiv dame, aner ikke hva sex og rumper og stumper og slikt er for noe, jeg. Alt hva jeg vet om denslags har jeg kun lært på setningsleik på et Kvinneforum opprettet av en eller annen Gry. Hadde det ikke vært for dette, så ville jeg sikkert ha tilbragt dagene med å tenke bare på...ja...praktiske ting på en måte.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse påståtte døtrene dine.....er de et resultat av jomfrufødsel de da kanskje..... :roll: Jomfru Maiken! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...