janne84 Skrevet 23. januar 2010 #4421 Del Skrevet 23. januar 2010 Åååå så herlig det ser ut å gå rundt i sommerkjole!! flott blogg, husk å legg ut masse bilder, slik vi her hjemme kan drømme oss litt vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #4422 Del Skrevet 23. januar 2010 da har jeg sovet! det var deilig ja! litt ør enda kjenner jeg.. idag skal vi ut å jakte på leiligheter, skal ut på Manly og se oss om. kjenner jeg er sulten nå!! M er jo venninnen min hjemmefra, så det er veldig godt å vite at de er her. hun bor et styk utenfor byen men jeg kommer nok til å være med hun ganske mye allikevel vi bor jo på hostel nå og jeg må si det er annerledes altså 6 mansrom, men så lenge vi tre kjenner hverandre er det jo ok. glad jeg ikke er alene. hun jeg reiste med har vist seg å være mye mer rolig også, veldig søt jente. og LE er veldig morsom! behagelig å ha med en gutt, så blir stemningen litt mer avslappet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 23. januar 2010 #4423 Del Skrevet 23. januar 2010 Høres så bra ut! Må være deilig å vite at det er noen andre der som du har kjent lenge, det gjør det vel litt tryggere på et vis.. Spennende med leilighetsjakt! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libe Skrevet 23. januar 2010 #4424 Del Skrevet 23. januar 2010 Farvel, kalde nord, og god dag kenguruer...og sånt!!! Hurra! Tøffe, tøffe Lekis, det her kommer til å bli så bra! Gleder meg til å følge balubaet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #4425 Del Skrevet 23. januar 2010 i dag er det 30 grader og sol her, gud så deilig altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 23. januar 2010 #4426 Del Skrevet 23. januar 2010 dejlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 23. januar 2010 #4427 Del Skrevet 23. januar 2010 i dag er det 30 grader og sol her, gud så deilig altså! Vanskelig å se for seg og ikke minst vanskelig å klare å kjenne for seg hvordan det føles ut. Men tipper det er kjempedeililg Lykke til meg leilighetsleting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. januar 2010 #4428 Del Skrevet 23. januar 2010 30 grader og sol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 24. januar 2010 #4429 Del Skrevet 24. januar 2010 30 grader :dåne: Det er 60 grader mer enn det har vært rundt om i Norge nå for tiden, tenk på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. januar 2010 #4430 Del Skrevet 24. januar 2010 Når jeg var i brisbane havnet vi på 18 mans rom, der va vi ei natt og såg oss aldri tilbake... Er jo litt kjekt med hostel og, kan jo bli kjent med mange mennesker.. I dag lagde jeg fiskesuppen din for første gang, må si meg fornøgd! Jeg spiste opp alt og jeg er ikke så glad i fiske engang, F spiste to porsjoner, det minte han litt om bacalao sa han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. januar 2010 #4431 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Så spennende! Håper du koser deg akkurat nå Gøy å se på bilder på face og, utrolig nydelig jente du er da. Lykke til videre på ferden! (ps. innlegget om bikinien på bloggen din er fra meg) Endret 25. januar 2010 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #4432 Del Skrevet 25. januar 2010 tusen takk skorpio - det var en utrolig koselig ting å få høre! føler meg så stygg og fæl om dagen selv, føler at jeg ser ut som en liten gutt og håret er bare rart.. så det var hyggelig av deg å si. hm det innlegget har jeg ikke sett - må jeg sjekke beklager å ikke skrive så mye her, men jeg skriver jo så mye på bloggen. anywho så er det noe jeg ikke har skrevet der og det er at jeg vurderer å bytte skole. var en god del lenger ut ti lden andre skolen enn jeg trodde og ja.. frister veldig å gå å UTS, som ligger mer i byen og som har et mer normalt skoleår ogsånn. har fått timeplanen for ICMS som jeg egentlig skal gå på, og tre dager i uken er det skole fra 8-20 og ja, veldig veldig lange dager med et par timers pause i mellom. og masse styr. magefølelsen min sier meg det bare. så får vi se om det lar seg gjøre! i dag er det australia day som sagt, nasjonaldagen, og vi skal ut å være med de lokale. er veldig koselig å ha venninne M (hun fra jobb som reiste ned i desember) her, det er virkelig balsam for sjelen og være med henne i dag er alt stengt så vi har gitt oss selv fri fra leilighetsjakt. er meldt 31 grader her i dag, blir nok varmt ja! ønsker alle en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. januar 2010 #4433 Del Skrevet 26. januar 2010 Fjernt at noen skal ha det så varmt mens vi fryser Så ikke glem å nyte det Skulle du opprinnelig gå på privat eller offentlig skole? 8-20 hørtes veldig lenge ut! Men du likte skolen og området? Ikke lett å gi råd, du vet jo mye mer om skolene. Men hvis du har en sterk magefølelse for det ene eller det andre, er det nok ikke så dumt å følge den Aldri hørt om Australia Day Hva gjør man på slike dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #4434 Del Skrevet 26. januar 2010 australia day er som 17 mai! i dag har det vært vanvittig varmt her, og deilig sol, har fått litt farge ja! selvom vi bruker faktor 25. skal skrive mer imorgen, kl er sent her nå og jeg er trøøøøttt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 26. januar 2010 #4435 Del Skrevet 26. januar 2010 Høres ut som du har det kjempefint! Må si meg enig med skorpio, du er kjempenydelig på bildene! Virkelig pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. januar 2010 #4436 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Australia Day gleder jeg meg til å lese om! Endret 26. januar 2010 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #4437 Del Skrevet 29. januar 2010 solbrent i panna jeg, av alle steder merker det blir lite skriving her om dagen, både i min egen bok og hos dere - jeg kommer sterkere tilabke.. bare skriver så mye i bloggen og glemmer helt dagboken min. men jeg leser inne hos dere alle samenn altså, det må dere vite er bare litt dårlig på å legge igjen spor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 29. januar 2010 #4438 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg følger med på bloggen, det er så gøy å lese det du skriver og se bilder! såååå... hvor er den bikinien fra da? GOD HELG over there!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #4439 Del Skrevet 29. januar 2010 den er fra Asos! glemte å svare deg gitt! i dag skal vi på visning.. håper alt går bra.. har så utroooolig lyst på et sted å bo nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 29. januar 2010 #4440 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg krysser fingrene! Så moro at du oppdaterer bloggen ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå