Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du får anledning til reisebrev i ny og ne.

God tur, kjære Lekis.

Kjenner jeg har litt sommerfugler i magen på dine vegne... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig hyggelig :)

Ønsker deg en fantastisk tur enda en gang kjære LH! Du er virkelig tøff og beundringsverdig! Store klemmer til deg :klem:

det er så koselig når du sier det Reka! betyr veldig mye! tusen takk :klemmer:

Nå er det ikke mange timene igjen vennen!!!

Tenk så spennende når du landa og du får "hetebølgen" rett i ansiktet :nigo:

Ha en FANTASTISK fin tur!!!!!!!!!!!!!!

jeg vet! herregud! våknet nå halv 8 og fikk faktisk ikke sove mer - veldig ulikt meg, så regner med det er reisenerver som kicker inn.. ;)

gooooood tuuuuur!

kommer til å tenke på deg hele tiden! :klemmer:

:klemmer: tusen takk!

Håper du får anledning til reisebrev i ny og ne.

God tur, kjære Lekis.

Kjenner jeg har litt sommerfugler i magen på dine vegne... :fnise:

så koselig MarianneE :ler: det er rart det at man begynner å bry seg om livene til folk man egentlig aldri har møtt, her inne!

reisebrev vil det bli, eller nærmere sagt blogg, etter press fra familien kommer jeg til å lage reiseblogg :ler: den vil hete.... wait for it.... *måttefjernetittelen* :fnise:

det blir en blogg hovesaklig så familie og venner kan følge med på hva jeg driver med, men jeg er litt opptatt av å holde den utenfor radaren til alle mine "gamle" bekjente.. hehe.

men alle dere som vil kan jo selvfølgelig få følge med der! :nigo:

nå skal jeg snart kjøre mamma på jobb så jeg kan ha bilen tilgjengelig, og så er det bare å komme i gang med alle dagens gjøremål.. :dåne:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk Dark Star og Wolfmoon!

da var mamma avlevert på jobb og jeg skal begynne med å ta de telefonene jeg må ta + sjekke nettbanken for å lage litt oversikt og sette opp noen avtalegiroer.

sjekk den nye avataren min da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur! Facebook er bare krøll i dag, har forsøkt gjentatte ganger å sende hilsen til deg der, men får bare feil. Du må holde meg oppdatert om hvordan det går og hvordan du har det. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur! Facebook er bare krøll i dag, har forsøkt gjentatte ganger å sende hilsen til deg der, men får bare feil. Du må holde meg oppdatert om hvordan det går og hvordan du har det. :klemmer:

:) selvfølgelig! tusen takk! :klemmer:

da har jeg ringt to telefoner og fått oversikt, ser OK ut dette her altså!

merker at jeg pakkingen er de tjeg har mest angst for. men mamma skal hjelpe meg.

det viktigste er egentlig bare å huske nettbank tingene mine, viktige papirer og lommeboken og passet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke hvorfor jeg er så stressa - men jeg bare kjenner at jeg er så bekymret for å f.eks sitte på flyet og fryse, eller tenke: å shitt, det skulle jeg hatt med meg.. :sjenert:

lurer på hva jeg skal ha på meg også, når jeg reiser. hmm.

nå kommer elektrikeren også, søren heller, jeg likte å være her alene! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Australia er ikke et u-land, skulle du glemme noe livsviktig så får du kjøpt det. Bare ikke glem bankkort og pass så går det nok bra.

Skulle du fryse på flyet, så får du helt sikkert låne teppe. Ellers er lag på lag prinsippet alltid veldig lurt på reise!

Dette ordner seg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Drikk masse vann underveis, prøv å rør på deg når du har muligheten, ha med sovemaske og pute og vurder støttestrømper som et reelt alternativ selv om du ikke er en gammel dame :laugh:

Også iPod og bok da, men det regner jeg med at du hadde tenkt på. Hvor lang tid tar reisen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det neimen ikke lenge igjen før du reiser sydover. Må si jeg beundrer tøffheten din der. Vil gjerne følge med deg videre, men er ikke på facebook da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Drikk masse vann underveis, prøv å rør på deg når du har muligheten, ha med sovemaske og pute og vurder støttestrømper som et reelt alternativ selv om du ikke er en gammel dame :laugh:

Også iPod og bok da, men det regner jeg med at du hadde tenkt på. Hvor lang tid tar reisen forresten?

sovemaske ja.. blæ. får plukke det opp på flyplassen!

pute?? skal jeg ta med meg en pute? hehe.

ipod og bok er allerede påtenkt.. jeg bare vurderer hvor mye håndbagasje jeg skal gidde å drasse med meg, enten en sånn stor weekend bag i skinn, og så slenge med litt ekstra klær osv, eller om jeg bare skal ha en sånn skulderveske med ting oppi. men skal jo ha med dataen min ogsåå så.. det er bare det at den weekendbagen er liksom liiitt stor syns jeg, føler den blir tung og dum å dra på :klø:

Nå er det neimen ikke lenge igjen før du reiser sydover. Må si jeg beundrer tøffheten din der. Vil gjerne følge med deg videre, men er ikke på facebook da. :klem:

jeg kommer til å skrive her også vettu :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Lekehusmor, ønsker deg alt godt og en fantastisk reise!!! :klemmer:

Jeg har flyttet og ikke vært på nett, nå håper jeg jeg ikke er for sent ute!

Jeg gleder meg til å høre hvordan reisen har gått og håper jeg kan følge deg down under.

GOD TUR!! :bolledeig: Herregud så spennende! Heldiggrisen som skal til Australia! :strix:

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon
sovemaske ja.. blæ. får plukke det opp på flyplassen!

pute?? skal jeg ta med meg en pute? hehe.

ipod og bok er allerede påtenkt.. jeg bare vurderer hvor mye håndbagasje jeg skal gidde å drasse med meg, enten en sånn stor weekend bag i skinn, og så slenge med litt ekstra klær osv, eller om jeg bare skal ha en sånn skulderveske med ting oppi. men skal jo ha med dataen min ogsåå så.. det er bare det at den weekendbagen er liksom liiitt stor syns jeg, føler den blir tung og dum å dra på :klø:

Jeg har en sånn oppblåsbar pute, synes det er veldig praktisk fordi jeg fort får vondt i nakken når jeg må sitte på fly. Men når jeg tenker meg om så deler de vel kanskje ut puter sammen med pleddene også :klø:

Jeg liker alltid å ha med meg litt ekstra i håndbagasjen, sånn at jeg klarer meg om bagasjen mot formodning ikke skulle komme fram, men det er meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå jeg har jo reist så mye - hvorfor blacker hjernen min ut nå? jeg fatter det ikke!

har skikkelig angst inni meg, og har blitt helt apatisk. sitter bare her og ser på alt sammen! :vetikke:

det kommer vel kanskje av at jeg egentlig ikke er noe veskemenneske, jeg er sånn som stapper alt i lommene mine :ler: og så virker det klønete å skulle gå rundt med et monster av en bag .. men den er kanskje ikke såå stor da, og så har den jo skulderrem og alt. hmm.

får pakke ferdig kofferten først, og så gå løs på håndbagasjen.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...