LekeHusmor Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1161 Del Skrevet 10. mars 2009 Du behøver jo ikke å være der så lenge? neida.. er helt sant det. er jo bare å gå hjem når jeg føler det er kjedelig. men det er liksom det at jeg går dit at plikt/skyldfølelse da, ikke fordi jeg føler at de har lyst til å være med meg eller jeg med dem.. og da føles det liksom så rart :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 10. mars 2009 #1162 Del Skrevet 10. mars 2009 vet hva du mener, har noen av de jeg og... vi var tre stykker som var veldig sammensveiste når vi studerte, men jeg "utvidet" med flere venner, men det gjor ikke de, de hang sammen som erteris. Nå når vi møtes føler jeg meg som 5. hjulet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1163 Del Skrevet 10. mars 2009 jepp sånn er det med de og! de har vært venninner leeenge, og hun som jeg var best venn med av de, har flyttet til oslo.. og så henger liksom jeg igjen med de da, selvom vi kanskje egentlig ikke hadde noe til felles. elelr jeg vet ikke. jeg har ikke noe vondt å si om de, men det bare ja.. er litt rart. føler ikke jeg kan være meg selv og at spesielt K tar meg for den jeg er.. merkelig følelse. K har forandret seg sånn i forhold til meg i løpet av høsten som var ogsånn, så det har liksom blitt så rart.. ikke godt å si :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. mars 2009 #1164 Del Skrevet 10. mars 2009 Sånne tykk-og-stygg-dager er helt forferdelige, jeg vet godt hva du snakker om Ikke så mye man kan si for at man skal føle seg finere, men av og til når jeg har en sånn skikkelig kjip en, så stiller jeg meg foran speilet, rak i ryggen, inn med magen og ut med puppene, og da blir det straks ikke så verst alikevel Og nå har du jo vært så flink til å begynne å trene, bare det hjelper masse på selvfølelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. mars 2009 #1165 Del Skrevet 10. mars 2009 Flere som føler seg blæh om dagen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Eden Skrevet 10. mars 2009 #1166 Del Skrevet 10. mars 2009 Den der tacopaien din hørtes kjempegod ut! Jeg tror jeg skal lage den i helga faktisk! Ble jo sulten bare jeg leste oppskiften din! Jeg tror faktisk mamma driver å lager en som er lik, men jeg er flinkere å lage mat enn henne, så med din oppskrift blir den sikkert kjempegod! Da har jeg betalt pengene! Og nåde dem om dette ikke lover opp til forventningene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #1167 Del Skrevet 10. mars 2009 da har jeg trent, og det var deilig, men var ikke helt i toppform i dag gitt. kjente det.. så var ikke den hardeste økten, men jeg trente hvertfall 30 min styrke og 30 min på tredemølle. så var jeg hos K og vi spiste mousakka, det var veldig hyggelig, selvom det kanskje var litt ja.. rart. føler meg litt utenfor på en måte :klø: men men, det var koselig det. vi spilte TP og jeg vant! når jeg kom hjem så jeg at jeg hadde fått melding av sjefen min om at hun var syk enda, så jeg må begynne kl 9 i morgen isteden for kl 1 hadde gledet meg til å sove litt.. blæææ. men men. så er det tidlig torsdag også, kanskje jeg eventuelt bytter med henne da. får se! det positive er at da kan jeg trene i morgen også. jippi! håper jeg er i bedre form da, og kan pumpe meg skikkelig. nå får jeg komme meg i seng. god natt alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. mars 2009 #1168 Del Skrevet 10. mars 2009 Natta søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 10. mars 2009 #1169 Del Skrevet 10. mars 2009 God natt vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. mars 2009 #1170 Del Skrevet 11. mars 2009 Håper du har sovet godt og får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 11. mars 2009 #1171 Del Skrevet 11. mars 2009 Håper du får en flott dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. mars 2009 #1172 Del Skrevet 11. mars 2009 Håper du har sovet godt og at du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 11. mars 2009 #1173 Del Skrevet 11. mars 2009 Rise and shine, husmor. Things to do. Places to be. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #1174 Del Skrevet 11. mars 2009 Sånne tykk-og-stygg-dager er helt forferdelige, jeg vet godt hva du snakker om Ikke så mye man kan si for at man skal føle seg finere, men av og til når jeg har en sånn skikkelig kjip en, så stiller jeg meg foran speilet, rak i ryggen, inn med magen og ut med puppene, og da blir det straks ikke så verst alikevel Og nå har du jo vært så flink til å begynne å trene, bare det hjelper masse på selvfølelsen takk det er ikke meningen å ikke stikke innom hos deg, med dataen på jobb klikker hver gang jeg går inn i dagboken din! og var nesten ikke hjemme igår, så det er bare derfor. jeg tenker på deg likevel! ja det hjalp å trene igår altså. det er litt det når jeg står på jobben og glor meg i speilet hele dagen.. så finner jeg jo stadig feil. og det er så jævlig lys her, det hjelper ikke akkurat. så alle urenheter ogsånn syns veeeldig godt. og i tillegg har jeg lagt over til midtskill og syns det er litt uvant så jeg fant noen logiske grunner etterhvert da. Flere som føler seg blæh om dagen ja. ja det er ikke så enkelt.. går veldig opp og ned for min del. men det å ha uren hud hjelper gjerne ikke kjenner jeg. føler meg stygg uansett da. føler meg også litt bleik, så i dag skal jeg ta sol tenkte jeg. pleier å hjelpe på! Den der tacopaien din hørtes kjempegod ut! Jeg tror jeg skal lage den i helga faktisk! Ble jo sulten bare jeg leste oppskiften din! Jeg tror faktisk mamma driver å lager en som er lik, men jeg er flinkere å lage mat enn henne, så med din oppskrift blir den sikkert kjempegod! Da har jeg betalt pengene! Og nåde dem om dette ikke lover opp til forventningene Tacopaien er veldig god! du får øve deg, så du kan lage den i barcelona åå jeg grugleder meg sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #1175 Del Skrevet 11. mars 2009 Natta søta! God natt vennen og god morgen til dere! Håper du har sovet godt og får en fin dag. takk i lige måde Nótt! Håper du får en flott dag!!! ja vet du hva, det håper faktisk jeg også! Håper du har sovet godt og at du får en fin dag sov faktisk ganske god i natt. deilig å legge seg litt tidligere enn jeg pleier. denne treningen altså - de positive effektene uteblir ikke! Rise and shine, husmor. Things to do. Places to be. aj æm pleisess ænd aj æm duing tinngs! fordi jeg er nemlig på jobb! står å koser meg med to skiver leverpostei. tror jeg har spist 14 brødskiver med leverpostei de siste dagene. gud så lei jeg er! men men. det er nå jern i det så. og det er så greit å ta med seg på jobb i boksen sin. forresten så ønsker jeg meg sånn legokloss-matboks. syns det er så stilig, hvor kan jeg få tak i det?? :klø: i dag så jobber jeg til 4, så skal jeg trene. må prøve å få ladet ipoden min, er kjedelig uten den syns jeg. rakk jo ikke lade den igår for jeg var ikke hjemme har også tenkt å ta sol, det er jo gratis solarium for medlemmer på senteret der, så det får en benytte seg av! etter det så bærer det hjem og jeg vurderer å gå løs på klesskapet mitt, før jeg skal lage quesedillas til middag i 8 tiden når min kjære kommer hjem og så kooose meg med superonsdag på tv :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. mars 2009 #1176 Del Skrevet 11. mars 2009 Den urene huden kan det faktisk hende kommer av at du har begynt å trene, så den vil nok sikkert gå over om ikke så lenge. Pass på å få i deg masse vann, du svetter tross alt ut veldig mye under en trening, så det er ikke nok å få i seg vann mens du trener. Du må få i deg masse vann i timene etter trening også. Sol gjør underverker både for hud og selvfølelsen. Lenge siden sist jeg gjorde det også, men tror jeg skal ta noen turer innom igjen snart. Det gjør så godt for huden min, særlig når jeg er plaget av urenheter og eksem, også føler man seg så mye bedre både fysisk og psykisk når man får litt ekstra tilførsel av d-vitamin. Det blir jo ikke akkurat så mye ekte sol på en på denne tida av året selv om det går mot lysere tider. Høres ut som en koselig kveld du har planlagt i kveld. Kos deg masse!! Du har ikke tilfeldigvis en god oppskrift på hjemmelaget salsa vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #1177 Del Skrevet 11. mars 2009 ja stemmer det. forhåpentligvis er det bare treningen da jeg drikker mengder med vann uansett, så håper det skal være nok! igår drakk jeg over 4L og jeg føler det også sånn med sol. det er virkelig deilig altså. hjemme hos mamma, ikke HOS mamma men der hun bor liksom, så er det solstudio med sånn ståsolarium. det fikk jeg utrolig sansen for. var jo gøy å ta sol! og så var det så effektivt, trengte bare å ta 10 min for å få en bra farge. men det har ikke kommet til bergen enda så.. salsa ja, jeg har en supergod oppskrift faktisk, men bare på papir, skal skrive den inn til deg jeg! elsker salsa, det er det absolutt beste som fins altså. minner meg på at jeg må huske å kjøpe avokado for å lage guacamole senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. mars 2009 #1178 Del Skrevet 11. mars 2009 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #1179 Del Skrevet 11. mars 2009 Ha en fin dag! so far, so good! bare fått en litt sykt høy tlf regning.. fatter det ikke helt :klø: men får se om jeg finner ut av det. tjohei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. mars 2009 #1180 Del Skrevet 11. mars 2009 Har du ikke chess eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå