Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Skal se der fikser seg ila av kvelden dette her!

Ellers kjenner jeg meg veldig godt igjen i det du skriver.

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:nigo:

han kom og hentet meg på jobben, og så hadde han 5 små lapper i hånden sin, og ba meg trekke en. så sto det Colonialen (restaurant i Bergen) :fnise: så sa han at jeg kunne få se på de andre lappene også, og velge hvor jeg ville gå. han hadde tilogmed tatt med sminkepungen min så jeg kunne friske meg opp etter jobb :fnise: (han vet jeg føler meg som en dass etter jobb, jeg syter alltid om det)

så var vi å spiste, veldig koselig. god mat og alt :)

var litt enklere å snakke om ting når vi satt med koselig atmosfære rundt oss, litt vin i glassene og et generelt ønske om å ha det hyggelig begge to. han forsto meg mye mer enn jeg var klar over, han har bare ikke klart å få det frem..

først og fremst beklaget an for igår, og vi fikk snakket litt rundt det at jeg syns det er utrolig vanskelig at det må bli sånn så fort det var alkohol i bildet. er jo klart vanskelig å finne en god løsning på det, for man vet ikke om det funker i praksis, men jeg følte at han forsto meg hvertfall.

og han mener at litt av grunnen til at vi sliter litt nå, er at vi begge var veldig innstilt på å flytte, og fikk oss en liten trøkk når det plutselig ikke var aktuelt lenger. så pratet vi litt frem og tilbake, og litt om det med lidenskapen.. og han forklarte meg at han syns det hadde blitt vanskelig å ta initiativ, fordi han følte at jeg liksom avviste. jeg har ikke vært klar over at det har virket sånn de gangene, jeg har bare blitt litt flau og ja.. alt har bare gått inn i en dum spiral. vi har blitt enige om å sette en strek nå, og ikke gnuge mer på dette. gå videre liksom.

men jeg føler virkelig at vi har fått snakket skikkelig ut, at han tar dette minst like seriøst som meg og at ting er på vei til det gode gamle seg igjen nå :rødme:

og jenter, tusen takk for at dere har vært her for meg idag. det har virkelig vært til stor hjelp og betydd masse for meg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg tror ting kommer til å bli bedre nå. det hjalp skikkelig å bare få sagt alt jeg har gått å tenkt på og grublet på, og ikke minst å oppleve at han forsto meg og i stor grad følte det samme. og at vi begge ville at ting skulle bli som før igjen.. :hjerte:

jeg er skikkelig trøtt kjenner jeg. sikkert litt psykisk, godt å få ut alt jeg har hatt inni meg.. heldigvis har jeg fri i morgen! en uke ferie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Så søt han er!!! Nydelig iniativ det med lappene og middagen og at han hadde pynta seg og tatt med sminken din og ååååh så romantisk :rødme: Jeg blir helt sjarmert på dine vegne :ler:

Kjempefint at dere fikk snakket ordentlig ut :klemmer: Det kan ofte være enklere å ta slike ting på en "nøytral" arena også :Nikke: Men så utrolig godt å høre at dere fikk snakket ut og kom til en forståelse. Jeg er glad for deg jenta mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg har ikke så mye å stille opp med av trøstens ord her altså, da jeg ikke har veldig mye erfaring med forhold.. Men en liten klem kan jeg alltids komme med..!

takk søte deg :)

Huffameg

Jeg kjenner igjen de følelsene du har. Tror nok at de aller fleste føler det slik når man har vært i et forhold en stund. Det går opp og ned og forelskelsen går også opp og ned. Følelsene er nok de samme hele tiden, helt innerst innerst.

Nå er det ikke lenge igjen før du skal hjem og da synes jeg at du skal ta det ordentlig opp med din kjære. Si det akkurat slik du føler det. Kanskje dere kan bruke ferien på å få snakket ut og finne tilbake til hverandre igjen.

takk for gode råd frigg. det er så koselig at du og dere andre "gidder" å engasjere dere i mine problemer :klemmer:

Kjære deg, det høres ut som du har det vondt ja

Jeg vet ikke hvor lenge dere har vært sammen (mulig det står lenger fremme i boka) men det jeg vet er at de aller aller fleste forhold har et opphold / en tørkeperiode der en eller begge lurer litt på "hvor står vi nå??" Det er vondt og vanskelig, og det er livet som setter en på prøve. Det som er viktig nå er å finne ut av hva en vil og om ting er verdt å kjempe for.

Og så er det jo en kjensgjerning at de fleste gutter liker best når vi jenter slapper litt av, både i forhold til følelser, kroppen vår og lignende... For det er jo lett når en er jente.

Min mann blir helt merkelig hvis jeg maser om at jeg synes det er "rart" mellom oss - for han synes somregel at alt er helt fint. da blir det liksom rart fra begges side plutselig når jeg tar det opp og det ender med at vi bare går rundt og kikker på hverandre og alt blir halvhjerta; samtaleemnene blir ufarlige ting som jobb og været.. og det går en stund før vi finner tilbake til sånn "det skal være".

Ha litt is i magen, mulig det bare er usikkerhet fra din side - eller hans..Har dere krangla mye i det siste tar det litt tid før en føler at en kan være seg selv igjen mot den personen - sånn er ihvertfall jeg! Du høres ut som du gjør alt for at dere skal kose dere og holde på forelska-følelsen, og jeg er sikker på at kjæresten din vet hva godt han har i livet sitt.

Masse lykke til og prøv å nyyyte ferien din!!!

takk for kloke ord mim.. du har veldig rett i mye av det du skriver.

vi har vært sammen i 3 år og noen mnd, så det er jo å regne med at ting går opp og ned. jeg bare takler ikke helt når det går så mye ned som det har gjort de siste ukene. heldigvis hadde du rett angående min kjære ;)

:klemmer:

Stakkar, lille... Jeg får ordentlig vondt av deg nå. Slenger meg på Frigg jeg, ta det opp med ham i kveld du, og prøv å gjør noe koselig ut av kvelden du. Om han ikke tar initiativ så kan jo du gjøre det. Selv om det ikke føles like bra som om han hadde gjort det så kan det bli fint likevel.

jeg hadde faktisk tenkt å gjøre det, om ikke han hadde kommet meg i forkjøpet. så det viser vel hvertfall at vi begge ønsket at dette skulle bli hyggelig.

takk for at du bryr deg :hug:

:klem: Så spennende da - egentlig - at han dukker opp på jobben og pyntet.

:fnise: ja det var litt spennende. og når jeg i tillegg ble møtt med et ordentlig kyss og en god klem, så kjentes det som noen av de vonde følelsene bare ble til støv og forsvant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt han er!!! Nydelig iniativ det med lappene og middagen og at han hadde pynta seg og tatt med sminken din og ååååh så romantisk :rødme: Jeg blir helt sjarmert på dine vegne :ler:

Kjempefint at dere fikk snakket ordentlig ut :klemmer: Det kan ofte være enklere å ta slike ting på en "nøytral" arena også :Nikke: Men så utrolig godt å høre at dere fikk snakket ut og kom til en forståelse. Jeg er glad for deg jenta mi!

:klemmer: takk kjære. det er så koselig å høre.

det var veldig romantisk av han ja - utifra ting vi har snakket om i kveld så skal jeg også prøve å fokusere litt mer på de romantiske tingene han faktisk gjør i hverdagen. selvom de ikke er de klassiske "roser og sjokolade"-greiene, så betyr det jo noe likevel.. som at han skrur på ovnen når han går før meg slik at jeg skal være varm når jeg våkner, eller at han kommer innom meg på jobb med lunch.

og ja, nøytral arena var nok veldig lurt. pluss at vi begge var i en "god" state of mind, og hadde lyst å ha det hyggelig.. fremfor å f.eks rømme inn i pcene våre eller bare gå på rommet og legge seg, om samtalen hadde gått litt i stå.

så neste gang jeg føler at vi må snakke med noe skal jeg huske på det, og kanskje ta han med ut å gå tur ellernoe. forhåpentligvis blir det lenge til :rolleyes:

Han er jo en stjerne E jo! :strix:

:danser:

:fnise:

ja han kan når han vil. jeg trengte dette såå mye nå, følte meg helt på sammenbruddets rand. det var skikkelig koselig gjort av han :)

og takk til deg også for at du har vært innom her til stadighet med støtte og råd :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kline:

jeg tar alt jeg kan få! sterkt underernært :fnise:

Innom med en :hug: for Kjip Dag og :hoppe: for at det løste seg.

:nigo: så koselig!

sporty av deg å hoppe inn her så mye som jeg har tømt ut alle tankene mine her i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii
:nigo: så koselig!

sporty av deg å hoppe inn her så mye som jeg har tømt ut alle tankene mine her i dag :ler:

Jeg er en tøffing. :filer:

Og innrømmer at det ble ørlite skumlesing. Men jeg er god på å skumlese altså. Verdifull skill for oss som hatet å lese pensum, og syntes det beste var å regne seg gjennom bøkene. :nerdesmilefjes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Alice har fått ny bok, under generelle dagbøker :Nikke:

Edit: :klø: Hun HADDE laget ny bok hvertfall? Nå er den borte igjen :klø:

Endret av Grafica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Grafica

Jeg tror kanskje mer det var pga noe hun skrev om en annen bruker eller noe sånt? (ingen navngitt bruker, altså, men mer generelle tanker rundt noe, jeg husker ikke helt konkret... :sjenert: ) Det var vel igår jeg sist så henne på KG hvertfall.

Men håper det går bra med henne. Alice, om du ser dette: Gi lyd fra deg for f...! Vi blir bekymra :ler:

Endret av Grafica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...