LekeHusmor Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #501 Del Skrevet 12. februar 2009 takk jenter.. ååååh. jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten dere det er ikke sånn at jeg har lyst å gjøre det slutt liksom, jeg bare vil at ting skal bli bra igjen.. selvom vi har det bra, greit nok, så savner jeg litt ekstra romantikk og nærhet i blant.. og jeg klarer liksom ikke forklare han det på en ordentlig måte. mulig jeg er veldig romantiker og "lovestory"-jente, men jeg savner å le sammen og kysse mens man går ute og se på tv i armkroken og ikke minst ha sex litt mer regelmessig.. jeg forstår ikke helt. uff. greit han ikke akkurat er Romeo, men han må da savne dette han også? men nå skal vi jo på ferie i morgen, så kanskje det blir litt kjekkere da. får bare håpe at det eventuelt holder etter ferien også.. heh. men jeg kjenner at jeg ikke kommer til å klare å holde meg i kveld. jeg er dårlig til å gå rundt å gnuge på ting, og jo mer han later som ingenting jo mer GAL blir jeg må bare le, fordi dette begynner å bli latterlig. han sendte meld isted og sa han skulle komme innom meg på jobb, så får nå se. anyway: jeg har fått kjøpt gave til tanten og mamma! en kul trenchcoat-aktig jakke til mamma, og en veske til tanten min. misunnelig er jeg, for det er ting jeg gjerne ville hatt selv JEG GLEDER MEG TIL KL 20:00 da har jeg 1 uke ferie!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #502 Del Skrevet 12. februar 2009 ogpssåharjegkjøptmegnyveskejegogså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. februar 2009 #503 Del Skrevet 12. februar 2009 ogpssåharjegkjøptmegnyveskejegogså.. Bilde av veske må legges ut. Den må jo godkjennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 12. februar 2009 #504 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er vanskelig å kjøpe ting til andre, uten å kjøpe noe til seg selv også! Jeg tror dere rett og slett er kommet i en sånn "nedgangs"periode hvor dere har begynt å ta hverandre litt for "gitt", forelskelsesfølelsen er "borte" og det er mer hverdager enn noe annet... Sånt skjer! Sexlivet går også opp og ned. Selvtilliten din har nok også noe med det å gjøre. Du er kanskje litt sånn som meg, du føler deg ikke vel med deg selv og tør dermed ikke ta så mye iniativ selv, fordi du er livredd for å bli "avvist"? Dessuten blir det nok bedre når vi går mot vår og sommer Vinteren er lang og hard, og den tærer nok på mange forhold hvert år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #505 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) men jeg vil ikek være et sånt par som har gått i hverdagsfella jeg føler jeg gjør så mye for å unngå det.. finne på koselig ting midt i uken, lage god mat, kjøpe med ting jeg vet han liker fra butikken, gjøre spontane ting og være romantisk. og vi har det superbra iblant, ler sammen masse og koser oss. men da blir jeg liksom så trist når neste dag ikke viser seg å være det samme.. men det er vel ikke til å komme bort fra at jeg kanskje kan være litt avvisende også.. jeg er litt sånn at hvis jeg ikke får den responsen jeg har sett for meg/ønsket meg, så blir jeg innnesluttet og kan sikkert virke sur. og jeg HATER virkelig når jeg føler at han er søt mot meg pga plikt/skyldfølelse ogsånn. det er lite som ødelegger humøret mitt mer.. og jeg føler at hver gang han kommer bort til meg og klemmer meg elernoe, så er det med sånn halvtullete stemme, det er liksom aldri sånn: "hei jenta mi, har du hatt en fin dag?" han virker liksom så useriøs.. tror ikke han egentlig er det, tror det er mer fordi han også blir usikker på sitausjonen og det virker liksom rart. vi har også småkranglet så mye i det siste, jeg vet ikke hvorfor. føler at vi ikke forstår hverandre. jeg syns han hakker myepå meg og prøver å tre sine ønsker/behov ned over hodet på meg, og han syns jeg ikke går an å snakke med uten at jeg "tar helt av".. iblant føles det som jeg kjekler med storebroren min akkurat som vi har glemt hvordan det er å være kjærster. jeg blir gal!! det er helt klart mye min feil også at vi har det litt merkelig nå, men jeg føler liksom at jeg alltid er den som tar initiativt til å ordne opp. det er ikke det at vi nødvendigvis trenger å snakke så himli mye, men jeg bare skulle ønske han gjorde noe, en "grand gesture" ellernoe, for å vise meg at han også ser at ting er litt merkelig og han vil fikse det. blæ.. i dont know Endret 12. februar 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 12. februar 2009 #506 Del Skrevet 12. februar 2009 Uff, jeg har ikke så mye å stille opp med av trøstens ord her altså, da jeg ikke har veldig mye erfaring med forhold.. Men en liten klem kan jeg alltids komme med..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #507 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Blæ. dette er så fælt. han var innom her nå, og det er liksom ingen som er sure.. det bare er.. trist. ingen av oss som vet hvorfor det har blitt sånn her, og han forstår ikke hva jeg mener. vanskelig å snakke når vi står på jobben min også.. men jeg bare ouff. blir så usikker og lei meg og føler meg helt motløs.. er det meg det er noe galt med, som ikke ser at vi liksom har det bra? E er veldig sånn som smiler og er optimistisk og tuller mye, og det gjør han jo gjerne når jeg tar opp vanskelige ting også.. men når vi snakker seriøst så kommer det jo for en dag at han også syns ting er vanskelig og leit. og det bare er så grusomt å høre. jeg vet ikke hvorfor, men det knyter seg helt inni meg jeg kjenner den gamle følelsen av angst komme når han går, selvom jg også vet at vi ikke akkurat hadde fått løst noen problem her og nå. vet ikke hva jeg vil, hva jeg ønsker at han skal si eller gjøre.. jeg bare vil ikke at det skal være sånn her. føler meg helt forstyrret, er vanskelig å klare å se løsninger når jeg ikke aner hva det er jeg føler. kjenner en sånn forvirring i hodet mitt, som liksom bare virrer. hva er det jeg vil da?? hva er det som kan gjøre det bedre? tanken om at det kanskje er litt for sent, at det ikke er noe å gjøre med, skremmer vettet av meg. for jeg føler da det samme for han enda? jeg er jo like forelsket? jeg bare ønsker at det skal være litt mer lidenskapelig mellom oss.. ouff. nå får jeg tårer i øyene, passer seg dårlig her på jobb. får skjerpe meg. det gjør vondt i hjertet mitt. Endret 12. februar 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #508 Del Skrevet 12. februar 2009 det er grusomt å stå her på jobb nå. tiden går jo så utrolig sakte. ikke at jeg vet hvorfor jeg på død og liv vil hjem eller.. har ikke hørt noe siden E gikk. hadde håpet han skulle sende en melding eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. februar 2009 #509 Del Skrevet 12. februar 2009 Tror du vil ha en klarhet i ting jeg vennen, og at det derfor er kjedelig å være på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. februar 2009 #510 Del Skrevet 12. februar 2009 Skjønner så inmari godt hvordan du har det og nei, du er ikke rar som føler det sånn. Kjenner meg så godt igjen i det å trekke seg unna når man ikke får den responsen man håper på. Håper du klarer å holde motet oppe og komme deg gjennom jobben i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #511 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Tror du vil ha en klarhet i ting jeg vennen, og at det derfor er kjedelig å være på jobb. ja.. du har nok rett i det huff. hater dette. Skjønner så inmari godt hvordan du har det og nei, du er ikke rar som føler det sånn. Kjenner meg så godt igjen i det å trekke seg unna når man ikke får den responsen man håper på. Håper du klarer å holde motet oppe og komme deg gjennom jobben i kveld. takk er snart ferdig nå.. så blir det hjem og se hva som venter der. kjenner jeg han rett så ivrer han vel etter å late som ingenting og bare ha det hyggelig.. -- sendte han en lang mld is ted, hvor jeg skrev om hva jeg følte og at jeg syns det var vanskelig.. men at jeg elsket han og at det som skremte meg mest var at dette kanskje var vanskelig å "redde". det er vel en time-halvannen siden.. og så har jeg ikke fått noe svar. så ringer han nå, og spør hva jeg har tenkt om mat i kveld? jaja.. nevnte ikke meldingen en gang. så ble vi enige om at jeg skulle handle inn til spaghetti på hjemveien. så da trenger jeg hvertfall ikke gå rundt å håpe at jeg skal komme hjem til en romantisk middag ellernoe! Endret 12. februar 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. februar 2009 #512 Del Skrevet 12. februar 2009 Huffameg Jeg kjenner igjen de følelsene du har. Tror nok at de aller fleste føler det slik når man har vært i et forhold en stund. Det går opp og ned og forelskelsen går også opp og ned. Følelsene er nok de samme hele tiden, helt innerst innerst. Nå er det ikke lenge igjen før du skal hjem og da synes jeg at du skal ta det ordentlig opp med din kjære. Si det akkurat slik du føler det. Kanskje dere kan bruke ferien på å få snakket ut og finne tilbake til hverandre igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. februar 2009 #513 Del Skrevet 12. februar 2009 Kjære deg, det høres ut som du har det vondt ja Jeg vet ikke hvor lenge dere har vært sammen (mulig det står lenger fremme i boka ) men det jeg vet er at de aller aller fleste forhold har et opphold / en tørkeperiode der en eller begge lurer litt på "hvor står vi nå??" Det er vondt og vanskelig, og det er livet som setter en på prøve :slåss: Det som er viktig nå er å finne ut av hva en vil og om ting er verdt å kjempe for Og så er det jo en kjensgjerning at de fleste gutter liker best når vi jenter slapper litt av, både i forhold til følelser, kroppen vår og lignende... For det er jo lett når en er jente Min mann blir helt merkelig hvis jeg maser om at jeg synes det er "rart" mellom oss - for han synes somregel at alt er helt fint da blir det liksom rart fra begges side plutselig når jeg tar det opp og det ender med at vi bare går rundt og kikker på hverandre og alt blir halvhjerta; samtaleemnene blir ufarlige ting som jobb og været og det går en stund før vi finner tilbake til sånn "det skal være" Ha litt is i magen, mulig det bare er usikkerhet fra din side - eller hans..Har dere krangla mye i det siste tar det litt tid før en føler at en kan være seg selv igjen mot den personen - sånn er ihvertfall jeg! Du høres ut som du gjør alt for at dere skal kose dere og holde på forelska-følelsen, og jeg er sikker på at kjæresten din vet hva godt han har i livet sitt Masse lykke til og prøv å nyyyte ferien din!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #514 Del Skrevet 12. februar 2009 jøss. nå kom han og møtte meg på jobben :klø: pynta seg har han og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. februar 2009 #515 Del Skrevet 12. februar 2009 Stakkar, lille... Jeg får ordentlig vondt av deg nå. Slenger meg på Frigg jeg, ta det opp med ham i kveld du, og prøv å gjør noe koselig ut av kvelden du. Om han ikke tar initiativ så kan jo du gjøre det. Selv om det ikke føles like bra som om han hadde gjort det så kan det bli fint likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. februar 2009 #516 Del Skrevet 12. februar 2009 Så spennende da - egentlig - at han dukker opp på jobben og pyntet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. februar 2009 #517 Del Skrevet 12. februar 2009 jøss. nå kom han og møtte meg på jobben :klø: pynta seg har han og. Se der ja! Det spørs nok om han ikke har tenkt å gjøre noe spesielt i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. februar 2009 #518 Del Skrevet 12. februar 2009 Så koselig at han kom og hentet deg og hadde pynta seg da Kanskje du får en spesiell kveld likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 12. februar 2009 #519 Del Skrevet 12. februar 2009 Nå er jeg spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 12. februar 2009 #520 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er det jeg sier, mannen vet hva godt han har i livet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå