Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise:

takk! jeg spiste den. så om jeg dauer nå, thank you :ler:

fant forøvrig en side med noen avokadooppskrifter, for dere som er glad i denne merkelige frukten.

jeg sliter fortsatt litt med å like den. liker guacamole, og liker den som tilbehør i ting, men den rene smaken av avokado er litt rar :klø:

nå er det straks dirtysexymoney :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si at jeg ikke har fått med meg denne dagboka før nå? Jeez...er jeg virkelig så sløv om dagen? Vel, nå havner den i det minste på mine innlegg. Lette etter dagboka di på mine innlegg nå og kunne ikke finne den. :klaske:

Avokado er jo så godt! Oh, og Dirty, Sexy money er kult!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si at jeg ikke har fått med meg denne dagboka før nå? Jeez...er jeg virkelig så sløv om dagen? Vel, nå havner den i det minste på mine innlegg. Lette etter dagboka di på mine innlegg nå og kunne ikke finne den. :klaske:

Avokado er jo så godt! Oh, og Dirty, Sexy money er kult!!!

:fnise:

jeg har ventet på deg, hehe.

:velkommen:

ja jeg driver å lærer meg å like avokado. syns det er helt uunværlig i sammenheng med rå fisk, så det er nok ikke lenge før jeg er hekta.

nå blir jeg bote i 45 min! guess why :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

faen ta hele det menneske som liksom skal kalle seg kjærsten min. jeg forstår ikke hvorfor det må være sånn at han skal bli så totalt annerledes og "utilnærmelig" når han har mer enn 0,1 i promille.

hvorfor kan det ikke bare være sånn at vi kan le av det, hvis han har tatt en øl for mye? jeg var bare blid og hyggelig når han kommer hjem, allikevel går han i forsvar og anklager meg for å være sur fordi han har drukket og sier at han har gruet seg til å komme hjem hit fordi han visste han hadde tatt en øl for mye.

det er så vondt og irriterende å snakke med en person som kommer til å si til meg i morgen at han ikke mente noe av det han sa.

og dette skjer jo gang på gang, jeg får så nok av det. vi har hatt det litt "rart" de siste dagene, og det vet han, fordi det var det siste vi snakket om før han gikk.. det sårer meg at han velger å ta det på denne måten.

og han får frem stygge sider i meg; alt jeg klarer å tenke på er hva jeg skal si til han i morgen og hvor mye han skal "få høre" det. jeg vet jeg er teit nå, så trenger ikke å få høre det.

det knyter seg i magen min, det er vondt å bare sitte å ønske at jeg kunne smelle igjen øynene og våkne i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Så leit at det skal være sånn for dere. Synes ikke du er teit jeg, du er lei deg og frustrert, da har du lov å tenke på alle de stygge tingene du har lyst til å si til ham. Kjenner meg igjen i det jeg, kan tenke sånn jeg også. Det er en slags terapi det også, en måte å få ut frustrasjonen på. Nå sier jeg selvfølgelig ikke alt det jeg har lyst til å si når alt kommer til alt, men dæven så godt det er å tenke sånn når man er sint :hug:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke meningen å være falsk og utlevere kjærsten min. men jeg blir så utrolig frustrert og lei meg. det går jo ikke an å kommunisere med han i det hele tatt - og ingenting av det han sier har noen form for sammenheng. og det vanskelig å skulle ta det seriøst når jeg vet at han a) tar det tilbake i morgen eller b) ikke husker det i morgen.

vi har hatt mye problemer med dette her før, og syns det er urettferdig at han liksom skal få kred for å ha skjerpet seg, mens jeg fortsatt er stemplet som sånn sur drittjente som blir grinete hver gang typen gjør noe annet enn å være med henne. jeg er ikke sånn! dere vet jo det, jeg har jo skrevet her mange ganger i kveld og jeg har jo kost meg masse alene? åååå.

jeg skulle ønske vi bare kunne smile og le av at han kanskje har tatt en øl for mye.. og at han kunne være koselig mot meg.

han er virkelig verdens mest forståelsesfulle og snille person, så hvorfor blir han sånn her når han drikker? de sier man skal høre sannheten fra barn og fulle folk, men jeg håper virkelig ikke at de tingene han sier når han er beruset er det han virkelig mener.. :(

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja. det uviklet seg ikke noe særlig mer, han var hyggelig og ville ha med meg å legge seg men jeg bare smilte og sendte han i seng. får heller snakke om det i morgen.. er jo ikke noe big deal, er ikke som vi har kranglet, men det plager meg sånn når det er sånn her.

har redd opp til meg selv på sofaen, (ikke fordi vi er uvenner altså), så skal ligge å se på One Tree Hill til jeg sovner :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

sovnet til slutt igår og ble vekket kl 11 av E som spurte hvorfor jeg lå på sofaen. så snakket vi helt overflatisk og så gikk han på butikken, og når han kom tilbake trodde jeg hvertfall vi skulle prate litt om hva som skjedde og hva som er greia nå egentlig. men så får han en melding av faren sin som sier at han kan komme ned på jobben hans og spise lunch hvis han vil, han er der fra til 12:15. så sier han bare at han vil gå å spise der, slippe å lage frokost selv og så sier jeg at jeg hadde kanskje håpet at vi kunne pratet litt. ja så sier han at det er ikke det at han ikke vil prate, men han vil bare gå å spise nå. "ring meg hvis du vil jeg skal komme innom deg på jobb".. han vet at jeg var lei meg og at ting var "rart", for det kommenterte han flere ganger.. så det sårer meg utrolig at han tar det på denne måten her. merker at jeg bare trekker meg mer og mer unna.

jeg er lei meg. forvirret og trist. hvorfor er det sånn her? hva er det som skurrer og hvorfor gjør det det?

blir gøy å stå på jobb i 7 timer etterpå og gruble på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå er jeg på jobb.. har enda ikke hørt noe fra han.

lurer på hva han tenker.

dette er så dritt - irriterer meg at han enten ikke ser selv at det er noe som skurrer, eller at han bevisst unngår det.

jeg har lyst å komme hjem til en kjærste som har gjort noe ekstra for å vise at han setter pris på meg, eller få en melding hvor han skriver at han vet ting har vært rart, men at han vil at vi skal fikse det fordi han elsker meg. et eller annet som bare viser at han erkjenner situasjonen....

jeg kan ikke huske sist vi kysset ordentlig. og det er sikkert litt for mye informasjon, men det er over to uker siden vi har hatt noen form for sex. jada, vi har vært syke i noen dager i mellomtiden, men anyway.. ting er jo ikke håpløst, vi snakker jo sammen og har det stort sett hyggelig, men jeg føler at vi bare går rundt å har det "average" liksom. og det orker jeg ikke..

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Grafica

For mye informasjon du, har du lest i boka mi eller :ler:

Men skjønner at det tærer på deg, det tærer helt vannvittig på meg også. Man skal tross alt føle seg som kjærester, ikke at man bor sammen med en god venn :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke ut som du har det så godt for tiden vennen. :klem: Synes ikke det var så altfor mye info jeg da... har du lest i boka mi eller??? Håper dere finner ut av ting snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Uff, nå syns jeg synd om deg! :troest: Ikke noe morro at ting er sånn. Håper dere får ordnet opp i ting. Og her er det lov å syte så mye man vil!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...