LekeHusmor Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #441 Del Skrevet 10. februar 2009 nå har vi akkurat vært å sett Slumdog Millionaire utrolig bra film!! anbefales på det sterkeste. gøy at den er indisk også rakk akkurat hjem for å se siste halvdel av Jamies Ministry Of Foods Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 10. februar 2009 #442 Del Skrevet 10. februar 2009 Spiser du ikke skorpene dine Lekehusmor??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 10. februar 2009 #443 Del Skrevet 10. februar 2009 Åååh Lekis jeg sitter og ler og ler og ler her nå :skratter: You made my day! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #444 Del Skrevet 10. februar 2009 Spiser du ikke skorpene dine Lekehusmor??? jeg klarer ikke å spise den delen jeg har holdt i. litt rart kanskje.. hehe. men jeg gjør det ikke på knekkebrød eller noen ting. og det er jo gjerne skorpa jeg har holdt i. Åååh Lekis jeg sitter og ler og ler og ler her nå :skratter: You made my day! -- jeg må bare si, selvom det er shallow and all that, at jeg syns det er helt sykt at chris brown har banket opp kjærsten sin, rhianna. sånt skal jo liksom ikke skje, og hvertfall ikke i kjendisverdenen! burde jo tro han ahdde større sperrer for sånt, når han VET at mediene kommer til å få tak i det.. grusomt uansett nå ser jeg på PP, og har litt vondt i hodet. skal legge meg tidlig i dag kjenner jeg.. to dager til med jobb og så er det ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 10. februar 2009 #445 Del Skrevet 10. februar 2009 jeg må bare si, selvom det er shallow and all that, at jeg syns det er helt sykt at chris brown har banket opp kjærsten sin, rhianna. sånt skal jo liksom ikke skje, og hvertfall ikke i kjendisverdenen! burde jo tro han ahdde større sperrer for sånt, når han VET at mediene kommer til å få tak i det.. grusomt uansett Helt forferdelig, men det som gjorde meg mest forbløffet, var en kommentar fra plateselskapet... Noe om at Rihanna ville tjene mer penger etter denne hendelsen, pga sin nye offer-rolle. Fy faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. februar 2009 #446 Del Skrevet 10. februar 2009 Æsj, så fælt! Har ikke fått med meg dette jeg. Ha en god natt Lekehusmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 10. februar 2009 #447 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg synes ærlig talt at saken om "gossip girl"-bloggen fra den videregående skolen i Oslo var litt mer sjokkerende, men det er kanskje bare meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. februar 2009 #448 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg skjønner at dette ikke var dagen å unngå å lese aviser og se nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #449 Del Skrevet 10. februar 2009 Helt forferdelig, men det som gjorde meg mest forbløffet, var en kommentar fra plateselskapet... Noe om at Rihanna ville tjene mer penger etter denne hendelsen, pga sin nye offer-rolle. Fy faen. så jævlig sagt. utrolig kynisk! Æsj, så fælt! Har ikke fått med meg dette jeg. Ha en god natt Lekehusmor! god natt til deg også loffen. det var jommen meg tidlig til å være deg! :klø: Jeg synes ærlig talt at saken om "gossip girl"-bloggen fra den videregående skolen i Oslo var litt mer sjokkerende, men det er kanskje bare meg? ja jeg syns volden var litt mer ekstrem. syns saken er grusom og støtter absolutt ikke oppunder mobbing, men jeg "rystes" mer av mishandling av kvinner og vold. og de gossip girl bloggene har vært en fenomen i hele asker og bærum det siste året, så jeg har igrunn bare ventet på det.. men klart, det er ikke akkuart trivlig lesing Jeg skjønner at dette ikke var dagen å unngå å lese aviser og se nyheter. det er bare å klikke seg inn på nettavisen det, så er du oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 10. februar 2009 #450 Del Skrevet 10. februar 2009 Det jeg mente med sjokkerende, var at kvinnevold er ikke "noe nytt", det er bra at det er fokus på det, men ENESTE grunnen til at det havner i avisene, er fordi det er en kjendis. Dessuten så er det en sak som er etablert, det finnes støtteorganisasjoner osv som dreier seg om dette. Lambertseter-bloggen er i mine øyne "viktigere" nettopp fordi dette har begynt å bli et fenomen. Mobbing har forflyttet seg fra skolegården til internett. Dette er sikkert vanskelig å forstå for noen som ikke ble mobbet, men før var hjemmet en "trygg sone". Det er det ikke lenger, for mobbingen fortsetter når barna kommer hjem. Dèt ryster meg hvertfall. Og skolen og lærerne sitter maktesløse, for de kan ikke kontrollere hva elevene gjør på fritiden, eller "straffe" dem for det. Mobbing er vanskeligere å oppdage nå. Og det er viktigere og vanskeligere enn noengang for "taperne" på skolen å bli blant de "kule". Man må kanskje ha vært et mobbeoffer selv for å forstå hvor viktig og skremmende den saken faktisk er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #451 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Det jeg mente med sjokkerende, var at kvinnevold er ikke "noe nytt", det er bra at det er fokus på det, men ENESTE grunnen til at det havner i avisene, er fordi det er en kjendis. Dessuten så er det en sak som er etablert, det finnes støtteorganisasjoner osv som dreier seg om dette. Lambertseter-bloggen er i mine øyne "viktigere" nettopp fordi dette har begynt å bli et fenomen. Mobbing har forflyttet seg fra skolegården til internett. Dette er sikkert vanskelig å forstå for noen som ikke ble mobbet, men før var hjemmet en "trygg sone". Det er det ikke lenger, for mobbingen fortsetter når barna kommer hjem. Dèt ryster meg hvertfall. Og skolen og lærerne sitter maktesløse, for de kan ikke kontrollere hva elevene gjør på fritiden, eller "straffe" dem for det. Mobbing er vanskeligere å oppdage nå. Og det er viktigere og vanskeligere enn noengang for "taperne" på skolen å bli blant de "kule". Man må kanskje ha vært et mobbeoffer selv for å forstå hvor viktig og skremmende den saken faktisk er. misforstå meg rett, jeg syns også det er en viktig og alvorlig sak. men akkurat den gossip girl greia er ikke noe stor nyhet for meg, da jeg har vært klar over, og vært provosert over, disse "bloggene" i nærmere et år. og derfor ble jeg ikke like rystet over saken i dag. er ikke helt enig i at det bare blir oppslag når det er kjendiser, syns media er flinke til å sette fokus på voldsmisbruk og mishandling. ikke nødvendigvis tabloidavisene da.. heh. de skriver jo bare om det som selger. men DET er en annen debatt det fins jo også organisasjoner som jobber mot mobbing, jeg har selv vært engasjert i det når jeg gikk på videregående. men det hadde vært fint om de kanskje kunne fått litt mer oppmerksomhet, og om det kunne skjedd FØR det måtte gå så langt som det nå har gjort mtp lamberseter-saken.. jeg har selv blitt mobbet, og vet akkurat hvor grusomt det er. men jeg har også opplevd voldsmisbruk, og uten at det egentlig er nødvendig å sammenligne disse grusomme handlingene, så har det satt dypere spor hos meg.. Endret 10. februar 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. februar 2009 #452 Del Skrevet 10. februar 2009 Trodde du skulle legge deg jeg da! Jeg har en datter som er bare 11 år og har opplevd mobbing på internett. Det var nå nylig og en grusom opplevelse. Det var forferdelig stygge ting hun ble utsatt for på msn! Her tror jeg hun sitter og chatter med en venninne. Men de er ikke det lenger kan du si.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. februar 2009 #453 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har også blitt mobbet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. februar 2009 #454 Del Skrevet 10. februar 2009 Eller er vel bedre kanskje.. *ser positivt på ting i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 10. februar 2009 #455 Del Skrevet 10. februar 2009 Lillebroren min er tolv, og internett er heldigvis ikke såå vanlig i klassen hans enda... Men mobbing på sms har vært veldig utbredt, og førte til at lillebror en periode i fjor lekte syk i to uker, fordi noen hadde trua med å banke ham opp gjentatte ganger på sms. Slike trusler og mobbing virker sterkere skriftlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. februar 2009 #456 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja, også er det lettere å slenge dritt når man ikke står ansikt til ansikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #457 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja, også er det lettere å slenge dritt når man ikke står ansikt til ansikt. ja det er lett å være tøff på avstand.. jeg hadde en fyr som truet meg konstant gjennom et helt år, gjennom et nettsamfunn vi var på. en dag så gikk jeg på han på Elixia, mens jeg var med moren min. jeg følte en type redsel jeg aldri har følt før eller siden.. men han bare så ned i bakken og gikk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. februar 2009 #458 Del Skrevet 10. februar 2009 Feige jævelen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #459 Del Skrevet 10. februar 2009 nei nå vil jeg legge meg. god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. februar 2009 #460 Del Skrevet 10. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå