Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

det hender man sier ting man ikke mener, så gi han en sjanse.. Du vet vel det at mannfolk aldri tenker før de snakker? :klø:

Tror det blir en flott tur jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner din kjære ganske så godt jeg. Da jeg var sammen med x`en, så kunne jeg få slike "anfall". Han kommer fra en stoooor familie og hvor alt var bare fryd og gammen. Så kommer jeg fra en familie hvor det alltid bare har vært meg og mormor og resten av familieforholdene er bare dritt og faenskap. Da jeg skulle være med x`en og familien på hytteturer, så ble det litt vel mye for meg, for det var jo så masse folk og alle skulle gå så bra overens! Alle var hyggelige, det var ikke det, men ettersom jeg ikke er oppvokst med så mange rundt meg så kan jeg få litt hetta av sosiale ting hvor det er mange folk.

Nå er det kanskje ikke akkurat det som "plager" din kjære, men hvis det er det at han ikke liker å ferdes over fjellet så må du støtte ham på det. Han fikk vel litt panikk og da kom ting litt feil ut av munnen hans. Men nå har han prøvd å gjøre det godt igjen, og da er det viktig at du godtar unnskyldningen :)

Hvis du gnager for mye om det så kan det hende at han trekker seg igjen.

:klemmer:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er nå søt da. kom innom meg på jobb med en hamburger og sa unnskyld og at han gledet seg til turen :rødme:

snart ferdig på jobb!! gleder meg!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner din kjære ganske så godt jeg. Da jeg var sammen med x`en, så kunne jeg få slike "anfall". Han kommer fra en stoooor familie og hvor alt var bare fryd og gammen. Så kommer jeg fra en familie hvor det alltid bare har vært meg og mormor og resten av familieforholdene er bare dritt og faenskap. Da jeg skulle være med x`en og familien på hytteturer, så ble det litt vel mye for meg, for det var jo så masse folk og alle skulle gå så bra overens! Alle var hyggelige, det var ikke det, men ettersom jeg ikke er oppvokst med så mange rundt meg så kan jeg få litt hetta av sosiale ting hvor det er mange folk.

Nå er det kanskje ikke akkurat det som "plager" din kjære, men hvis det er det at han ikke liker å ferdes over fjellet så må du støtte ham på det. Han fikk vel litt panikk og da kom ting litt feil ut av munnen hans. Men nå har han prøvd å gjøre det godt igjen, og da er det viktig at du godtar unnskyldningen :)

Hvis du gnager for mye om det så kan det hende at han trekker seg igjen.

:klemmer:

har absolutt forståelse for det hvis han hadde følt det sånn. men problemet er at han sier forskjellige ting utifra hvordan humør han er i, som jeg skrev om over her. og det er jeg litt lei av. det er helt OK å føle det slik, og å ha problemer med ting og ikke like osv, men da syns jeg at han kan stå for det. det er slitsomt å forholde seg til at han virrer frem og tilbake. han snakker stadig om at han elsker familien min, han og mamma har et veldig bra forhold, ja alle i familiene min går han godt overens med egentlig. han sier han syns det er gøy og moro med alt som skjer og alle menneskene. og når han da blir invitert med på ferie, syns jeg han kan være voksen og takknemlig nok til å tenke over om det er noe han kan holde ut med i en uke, på en relativt stor hytte, før han eventuelt sier ja eller nei.

han har vært med oss på ferie mange ganger før, så han vet hva han går til.

hadde såklart ikke blitt så lei meg om han hadde sagt nei når jeg først spurte han, men turen har jo vært planlagt i nærmere et halvt år og vi har snakket om det ved flere anledninger og han har gledet seg, så derfor var det litt vondt når han plutselig satt der og smalt fra seg.

og det å ferdes over fjellet er OK, det er en fobi han har så det kan han ikke noe for, men vi skal ikke ferdes over noe fjell! dit vi skal er ikke oppover i fjellheimen, på viddene fjernt fra masse folk, det er 10 min fra hovedveien bare. har prøvd å forklare det til han også.. så jeg støtter han så bra jeg bare kan, men som mange andre med fobier, så er handlingene og uttalelesene rundt det fullstendig irrasjonelle.. og dermed også litt vanskelige å forholde seg til.

uansett så sa han at han ville være med, og at han sa de andre tingene fordi han plutselig ble skremt av tanken på å kjøre på fjellet. så viste jeg han kartet over hvor vi skulle osv og da roet han seg litt. så sa jeg bare at hvis du ikke vil være med, så er det OK; men da vil jeg gjerne at du sier det nå så jeg kan få sagt fra til mamma og sånn. men da sa han at han ville være med, og at han ikke hadde lyst at hans redsel skulle ødelegge en ferie han egentlig gleder seg til.

så da forholder jeg meg til det, og satser på at han var dønn ærlig nå, og så trenger vi forhåpentligvis ikke å diskturere det noe mer og det blir en superfin tur :) lurer på om jeg skal smugle i han noe valium før vi kjører :fnise:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, hørtes ikke ut som du hadde hatt den beste dagen i dag :klem:

Kan forstå kjæresten din også, jeg er ikke vant til store familier og det er ekstremt slitsomt å være med andres slekt og hele tiden vise seg fra sin beste side! Man vil jo gi et godt inntrykk og det krever at man hele tiden må konsentrere seg om å være høflig, vise interesse, være kanskje litt mer sosial enn man vanligvis er.. Ganske stressende situasjon :sukk: - men bra han har innsett at det sikkert blir hyggelig og koselig også da :) Hørtes ut som det ordnet seg for dere! :Nikke:

Heldige dere er som skal ha vinterferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei si det. vi pratet om planer for påskeferie og så plutselig eskalerte det fullstendig. hun kan være så utrolig sta og kranglingen går veldig en vei; alt er min feil og jeg er den eneste som er skyld i at det ble en krangel. vi klarte å "bli venner" igjen, men det gnager uansett. jeg tar det som et utrolig stort nederlag hver gang vi krangler.. vet ikke hvorfor.

vi har jo egentlig et veldig bra forhold, og hun har gjort ALT for meg.. så jeg føler at jeg liksom ikke har noen rett til å utsette noe som helst på henne. vanskelig situasjon.

dumme dritt dag. nå skal jeg bare legge meg under dynen og sove og late som denne dagen aldri fant sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

trøtt. ikke noe bra start på dagen, han jævla naboen over her altså, VM i plagsom.

gleder meg bare til å legge meg ikveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ER så trøtt her jeg står. sovner nesten. denne dagen blir evig lang altså.. men i kveld skal jeg legge meg etter PP!

i dag og i morgen skal jeg også få gjort unna litt ting, siden jeg slutter 4.

jeg skal:

- kjøpe snowjogs i byen

- bestille gave til E på ebay

- sjekke hvor mye skinnjakken E ønsker seg koster

- lakke negler

- ta den forbaskede hårkuren !!

- finne frem bøkene jeg skal bytte på Nordli og bytte de i Alias (spillet)

- få vasket tøy

- rydde i klesskapet mitt

- gå gjennom de to eskene med klær jeg har i kjelleren

- trene eller gå tur eller noe aktivitet.

spørs om jeg tar de aktivitene som kan gjøres hjemmefra i dag, siden jeg er så trøtt. vil pleie meg selv litt, lakke negler og ta hårkur og kose meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
i dag og i morgen skal jeg også få gjort unna litt ting, siden jeg slutter 4.

jeg skal:

- kjøpe snowjogs i byen

"Gi blowjobs i byen"... :klø:

Syntes det var en rar liste, ja. Men veldig kreativt, da! Men nå er jeg våken. Mer enn isted. Jeg sover ikke, ihvertfall, det er da alltids noe...

Så teit det ble for deg igår. Uffameg. Men det ordnet seg? Han blir med, ihvertfall, og så får du gi ham noen lykkepiller. Utrolig slitsomt med folk som lyser negativitet lang vei.

Ha en fin dag, søtnosa :klemmer:

(Men hvorfor vil du ha narko-sko, egentlig? Jeg skjønner ikke helt hvordan folk kan betale for sånne kuriositeter. Venninnen min har sorte lakk-snowjogs. Mystisk...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

milla, er du gal. jeg vil ikke ha de. det er snakk om en absolutt siste løsning.. jeg skal jo snart på vinterferie, så jeg skal ha de utelukkende for å bruke de på fjellet, når jeg skal ut å ake ogsånn. jeg sverger på at jeg aldri skal bruke de i byen :ler:

har ikke klart å finne noe "verdig" alternatniv.. til en OK pris :klø:

enlighten me please :jepp:

vil jo egentlig ha ØGGS men jeg får jo ikke tak i det :sur:

forresten takk til min kjære, som fant ut at det var passende å begynne å kjefte på meg i dag tidlig fordi jeg hadde lagt igjen skorpa mi på benken, når jeg allerede var supertrøtt og supergrinete. ga meg virkelig en god start på dagen :slår:

iblant er han virkelig verdens dummeste person. merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke klart å finne noe "verdig" alternatniv.. til en OK pris :klø:

enlighten me please :jepp:

vil jo egentlig ha ØGGS men jeg får jo ikke tak i det :sur:

forresten takk til min kjære, som fant ut at det var passende å begynne å kjefte på meg i dag tidlig fordi jeg hadde lagt igjen skorpa mi på benken, når jeg allerede var supertrøtt og supergrinete. ga meg virkelig en god start på dagen :slår:

iblant er han virkelig verdens dummeste person. merkelig.

Hmm... Men må det være ekte Uggser? Jeg har sånne lave i chestnut, men de er fra Lille Vinkel, da. Samme for meg, liksom... :vetikke:

Og de har jo lignende på Bianco og Din Sko.

*host* finere enn blowjogs *host*

For en duste-kjæreste, unnskyld meg. Han kan jo gi deg litt ekstra space når han bare er et døgn unna å lage hyttetur-trøbbel. Roomien min er også helt ram på å lage bråk pga brødsmuler og andre helt idiotiske bagateller. Og i tillegg så klager han over at jeg har for mange klær, legger meg for sent, og somler for mye om morgenen. Wtf???

Men han er gudskjelov ikke kjæresten min... Blir litt enklere, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Men må det være ekte Uggser? Jeg har sånne lave i chestnut, men de er fra Lille Vinkel, da. Samme for meg, liksom... :vetikke:

Og de har jo lignende på Bianco og Din Sko.

*host* finere enn blowjogs *host*

For en duste-kjæreste, unnskyld meg. Han kan jo gi deg litt ekstra space når han bare er et døgn unna å lage hyttetur-trøbbel. Roomien min er også helt ram på å lage bråk pga brødsmuler og andre helt idiotiske bagateller. Og i tillegg så klager han over at jeg har for mange klær, legger meg for sent, og somler for mye om morgenen. Wtf???

Men han er gudskjelov ikke kjæresten min... Blir litt enklere, da.

vil helst ha ekte uggser, men kan jo kompromisse med meg selv. får jakte rundt i skobutikker i dag og se hva jeg finner. men de du har fra lille vinkel, er de "slappe" rundt leggen liksom? eller sitter de OK?

har sett litt på de nemlig, de var jo på salg nå.. :rolleyes:

og ja dustekjærste er ordet. jeg skrev det til han også, at nå syns jeg det begynte å bli litt mye dustete oppførsel her. og han tok tegninga, for han hadde sendt melding på likt og unnskyldt seg :ler: han er ram på å henge seg opp i hva jeg driver med og kjøper og sånn. "trenger du det da?" det bestemmer vel faen ikke du :fnise:

speesielt sånn hvis jeg sier: jeg gidder ikke legge meg, jeg er ikke trøtt enda. så sier han: joda du blir trøtt når du bare kommer deg i seng.

å ja, så jeg blir det? så heldig du er da, som har svaret på alt her i verden :mrgreen:

hehe. men han har nå sine gode sider også da. igår løp han til rema som stenger kl 23, kl 22:50 for å kjøpe leverpostei til meg så jeg skulle ha til frokost i dag :nigo:

og i dag gikk han på butikken kl 8 om morgenen for å kjøpe ferskt brød.

(haha høres ut som alt bra han gjør er å gå på butikken :ler:)

så konklusjon er: dum iblant, snill på bunnen :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...