Gjest fragment Skrevet 1. juni 2009 #401 Del Skrevet 1. juni 2009 Er det nå jeg skal komme og tilfeldigvis nevne hvor fornøyd jeg er med at treningssenteret mitt (skolen) er åpen hele pinsen? Gotta love it Det er jo ikke så mye annet å finne på når det er helligdag... Dere får da i det minste muligheten til å ...eh, restituere dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 2. juni 2009 #402 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) hysj på deg I dag var det markløft på programmet, men hele greia ble amputert. Jeg er trøtt og sliten og føler meg litt "på felgen" om dagen. Treningen pleier å være gøy, men om dagen virker det meste som bare et ork. Nuvel. Nok sutring Oppvarming/aktivering: Glute bridge i supersett med rumenske markløft Markløft opp til 80x4 Bulgarsk utfall + 20 kg dauvekt. Egentlig ganske lett. Øke neste gang. Sideplanke i supersett med Palof Press (fantastisk øvelse, forøvrig) JmcH0UsXRVw Rygghev og litt diverse tøyinger. Prøvde meg på et par knebøysett med bare stang og planke under hælene. Dæven for en forskjell, skjønner plutselig hvorfor folk driver med oppbygde knebøysko, det ble ass to grass uten stress! Men jeg får bare tøye videre og håpe å komme dit på sokkelesten også Endret 2. juni 2009 av Bolledeig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 3. juni 2009 #403 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) I dag var det tidligøkt. Benkpress Planen var 5 x 47,5. 4x45 gikk opp, såvidt det var. Enten må jeg begynne å stå opp klokken seks om morgenen og trykke i meg masse mat før tidligtreninger, eller så må jeg justere ambisjonsnivået. Tomme glykogenlagre er noe dritt. Miss Shorty var grei og spottet i benken, og hadde også 8 knallsterke reps på 30 kg i dag deretter var det chins, klarte til min store glede hele 2 stk med underhåndsgrep :D Den siste rep-en ble noe grisete, men det er litt kult at det går fremover, spesielt etter at man føler seg skuffet etter den første øvelsen. Floor Press i supersett med Jane Fonda øvelse for gluteus medius Push-ups 3x8 Og så var det tilbake til eksamenslesingen Endret 3. juni 2009 av Bolledeig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 3. juni 2009 #404 Del Skrevet 3. juni 2009 deretter var det chins, klarte til min store glede hele 2 stk med underhåndsgrep Synes du det er stor forskjell på overhånds- og underhåndsgrep? Jeg klarer ingen med overhåndsgrep, men har kanskje en mulighet med underhåndsgrep. Det må jeg prøve på neste rygg/biceps-økt. Målet for sommeren får være å klare en rep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 3. juni 2009 #405 Del Skrevet 3. juni 2009 For mitt vedkommende forskjellen mellom å klare 0 og klare 2, i hvertfall har det vært sånn tidligere. Ikke prøvd overhånds på en stund Underhåndsgrep er langt enklere synes jeg i hvertfall. Diverse omvendt roingvarianter kan være gull for å bygge opp til i hvertfall 1 rep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. juni 2009 #406 Del Skrevet 3. juni 2009 Fra rå benkpress til Jane Fonda, det er nesten litt søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 3. juni 2009 #407 Del Skrevet 3. juni 2009 Jepp Prehab er møkkakjedelig, men det må til for at bøyen skal sitte etter hvert! Heldigvis blir det nok tung løfting innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. juni 2009 #408 Del Skrevet 3. juni 2009 Da er helgeplanene kartlagt, og det ser ut til at det blir trenings på meg Da kan jeg spotte. Har ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre enda, men det finner jeg ut av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 3. juni 2009 #409 Del Skrevet 3. juni 2009 Supert Da gir jeg en lyd i løpet av lørdags morgen sånn litt alt etter formen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. juni 2009 #410 Del Skrevet 3. juni 2009 Masse lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 4. juni 2009 #411 Del Skrevet 4. juni 2009 Tusen tusen takk Jeg tror det gikk fint, og nå er det sommer og tid for nye utfordringer og muligheter Fikk i tillegg beskjed fra tidligere arbeidsgiver om at jeg også skal jobbe der i høst også, så dagen rant egentlig over av gode nyheter i dag Knebøyøkt Skulle opp til 3x75, som ble til 2x75 pluss et par 1x75 etterpå var sliten og jævlig og da er full pupp på trening helt uaktuelt. men mye bedre enn jeg hadde fryktet Utfall bakover fra stepper 3xmange - grisetungt. Hadde lyst å både gråte og spy. Høyreps er døden Avsluttet med planke, sideplanke, halvnordic (var for sliten til bra teknikk) og diverse Fonda. Kos kos Nå er det sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 4. juni 2009 #412 Del Skrevet 4. juni 2009 Hurra for sommer og gode jobbnyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 5. juni 2009 #413 Del Skrevet 5. juni 2009 Regner meg at du feirer godt på dette tidspunktet I morgen har jeg tenkt meg på flow, og kommer til å ta en benøkt etter det. Dermed er jeg tilgjengelig til å spotte etter 11 og kanskje frem til 12.30, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 8. juni 2009 #414 Del Skrevet 8. juni 2009 I dag ble det fjelltur! 2 timer, snittpuls på ca 160 og 1332 kalorier forbrent. Herlig med ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 8. juni 2009 #415 Del Skrevet 8. juni 2009 Herlig! Vidden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 8. juni 2009 #416 Del Skrevet 8. juni 2009 Ikke i dag, men planen er å ta den en dag dersom været holder seg fint. Er en fantastisk tur, men litt i overkant langt å gå alene synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 9. juni 2009 #417 Del Skrevet 9. juni 2009 Ny fjelltur i dag. 770 kcal forbrent. Fint vær og sol igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 9. juni 2009 #418 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvor var du i dag? Jeg har planer om å gå vidden med noen venninner i løpet av juni. Hvor langt er det, sånn omtrent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 9. juni 2009 #419 Del Skrevet 9. juni 2009 I dag var det rasing rundt på fløyensområdet. Det er så mange år siden jeg gikk vidden sist at jeg tør ikke gi noe estimat over hvor lang tid det tar dessverre... Men om jeg gjør det snart skal jeg heller rapportere tidsbruken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 9. juni 2009 #420 Del Skrevet 9. juni 2009 Tror vi har brukt 6 timer totalt på å rusle opp og ned begge fjell. Mener det er 4 over vidden. Det er jo fullt mulig å forkorte gaaanske så bra dersom man går på litt På tide jeg tar meg en tur også når eksamen er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg