Gå til innhold

Bolledeig sin bolebok


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest fragment
Benkpress med kjetting, opp til 40 kg + kjetting

Hæ? Du og disse rare øvelsene dine :)

Eventuelt meg og min manglende kreativitet når det gjelder å finne på nye og mer ukjente øvelser... Grattis med pers, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Kjetting er genialt. Jeg er sterkere i øvre enn i nedre del av løftet, og kjettingen vil jo på veien ned ta mer og mer i bakken -> lettere og omvendt selvsagt, tyngre på vei opp. Får jeg mulighet til å jobbe med sterke og svake punkt i løftet på en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Trening i dag

Frontbøy, jobbet opp til 3x50

Sittende roing - ooh, her er jeg blitt sterkere siden sist, moro =D

Rumensk markløft - svært lett (40 kg) bare teknikkpirk

Forferdelig slitsomt å trene uten magnesium. Grepet glipper og glipper, jeg får pump i underarmene og alt blir bare fælt. Virkelig ikke moro.

Nedtrekk - her er jeg på stedet hvil og kjører 8-reppere på 50 kg fremdeles, så det får være godkjent

Litt core-øvelser, tøyinger og massasje.

Jeg er så glad for tiden, på grunn av det nyyydelige været :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Trening i dag også

Benk - opp til 3 x 42.5, lett og greit med fokus på teknikk

Bøy - opp til 5 x 50 kg, også veldig lett, men får mulighet til å konsentrere om knærne mine

Noen markløft på 50, bare for å kjenne på teknikk, men provoseres av at jeg ikke får til å "sette" ryggen skikkelig i starten av løftet. Det er en teknikkgreie, men får ikke helt til å føle oppspennet i korsryggen, noe som gjør at jeg løfter litt på lykke og fromme, helt greit på 50 kg, men svært ugreit når det blir tyngre.

Tok et par hang ups (det vil si en og en, med nok pause til at jeg klarte en til :ler: ) og tøyde ut beina og synes igrunn det holdt for i dag. Nå har jeg laget tacogryte jeg skal kose meg med og i kjøleskapet ligger bær og andre godsaker (som bla. en flaske vin :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fragment
Nå har jeg laget tacogryte jeg skal kose meg med og i kjøleskapet ligger bær og andre godsaker (som bla. en flaske vin :ler: )

Tacogryte høres godt ut. Lyst å dele oppskrift? For min del blir det kyllingkjøttdeig og grønnsaker i pitabrød. Ikke så verst det heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

1 stk ildfast form som fylles med

karbonadedeig eller svinekjøttdeig (ikke noe begeistra for kyllingkjøttdeigen) som er stekt i tacokrydder

Hakkede tomater + salsa (ser litt an mengdene)

Grønnsaker av ulike slag, det varierer litt men f.eks

Champignon, purreløk, rødløk, paprika, ananas, mais, litt jalapenos om man liker det, etc etc. Alt som er godt i taco (minus salat og agurk) blir godt oppi her.

Gratineres med ost, om man vil. Jeg blander ofte litt lett-ost sammen med cottage cheese siden CC gir ostesmak, men ikke stekeskorpe

Rører bare alt sammen i formen (evt kunne man sikkert også kokt dette sammen i en gryte, men det har ikke jeg så da går det i ovn)

Det har gått bra å steke dette på alt mellom 175 og 225 grader, og så lenge at ting bobler og har kokt litt inn (pass på at det ikke blir for vassent) og osten er gyllen og fin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Den oppskriften hørtes god ut. Takk for tips anngående cottage cheese det visste jeg ikke.

Stå på med treningen din! Skjønner ikke alt du skriver..*blond*, hva er feks. markløft :klø:

Ha en fortsatt fin helg Bolledeig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Lurt å ha i bakhodet at CC også slipper en del vann under oppvarming ;)

Når det gjelder markløft, har jeg et eksempel på eksemplarisk teknikk her:

-5C9YJUbK5E

Det er bare snakk om å løfte opp en stang fra bakken, enkelt sagt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Jeg har perset igjen :bolledeig:

95 kg i markløft og 80 kilo i knebøy, hurra =D

Hodet er fullstendig grøt, og jeg er så sliten at jeg ser nesten dobbelt, men milde himmel så kjekt det var å få til! Er :nigo::bolledeig::bond:

Nå skal jeg spise en STOR middag og kose meg med noe hjernedødt på tv, gleder meg :happy:

Endret av Bolledeig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bolledeig

Takk takk :nigo: på markløften så jeg stjerner fullstendig, så det er nok en stund til jeg kjører en maksøkt igjen, får gi kroppen en sjans å hente seg inn igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink :jepp:

Ser at når bindingstiden der jeg er medlem går ut skal jeg over til et sted med vanlig vektrom igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei Bolledeig...Snublet innom dagboken din for å oppdatere meg litt, litt lenge siden jeg har vært på "besøk" nå.... Tiden flyr fra meg. Jammen som du står på og som du oppnår resultater! Det vil jeg si er total innsatsvilje ja. :) Kjempe flink er du..

Noen gode inspirasjoner har du også for oss andre i form av middagsretter og videoer;) Kjenner jeg får lyst til å trene på nytt og lage litt mat etterpå..Hehe :ler: Lykke til videre, dukker snart opp igjen vettu:) Stå på Bolledeig

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tilbereder man mat under PSMF? Kan man steke kjøttet i olje? :klø:

Jeg steker kjøttet i rapsolje :Nikke: Tror det er en ganske grei olje med bra essensielle fettsyrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...