Gjest fragment Skrevet 12. mai 2009 #381 Del Skrevet 12. mai 2009 1 x 100 kg PERS Småfrekt! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 13. mai 2009 #382 Del Skrevet 13. mai 2009 Grattis med ny pers!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 13. mai 2009 #383 Del Skrevet 13. mai 2009 Gratulerer!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 13. mai 2009 #384 Del Skrevet 13. mai 2009 Takk takk I dag blir det en deload-økt på benk, rolig og sivilisert i forhold til gårsdagen. I tillegg merker jeg at jeg holder på å bli virkelig støl ideelt sett burde jeg egentlig hatt maksforsøket mitt på søndag, kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 13. mai 2009 #385 Del Skrevet 13. mai 2009 Bare støtteøvelser i dag. Type roing, nedtrekk, YTWL +++. Husker ikke / gidder ikke logge Ikke noe moro med treninger uten baseøvelser, i hvertfall ikke like moro Om jeg fremdeles kan gå tenkte jeg meg en ørliten joggetur i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 13. mai 2009 #386 Del Skrevet 13. mai 2009 Hurra for 100 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 14. mai 2009 #387 Del Skrevet 14. mai 2009 I dag var det deload igjen, jobbet meg opp til 45 kg x 5 i benken som var rimelig uproblematisk (moro med tanke på at 5x42.5 var tungt for fire uker siden) og diverse støtteøvelser. Planen fremover er MINST 47.5 x 5 på neste femmertrening (neste uke), deretter 50 x 3 (og dette skal være luft, eventuelt 3 tunge 52.5, ser an formen) og 55 x 1 og ny pers. Satser i hvertfall på det. Nå er det bøy i vente, og skal bli meget spennende å se om det er ny pers på gang der. Har litt dårlig selvtillit i bøy, så jeg er jammen ikke sikker, men krysser fingre og tær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 19. mai 2009 #388 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvordan gikk det med bøy'en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 19. mai 2009 #389 Del Skrevet 19. mai 2009 Ikke kommet så langt. Jeg trener fortsatt men frem til de innfører 32-timersdøgn blir det lite treningsdagbokssniking Utsetter maksforsøket til neste uke, og kjører deload på beina denne uken. Kjørte et par reppere på 85 i mark og 5x45 kg i benken i går da, det er jo lovende. Åååh, så stressa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 19. mai 2009 #390 Del Skrevet 19. mai 2009 Pust..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 19. mai 2009 #391 Del Skrevet 19. mai 2009 hehehe, takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 22. mai 2009 #392 Del Skrevet 22. mai 2009 Her går det unna. For tiden blir det ikke tid til stort annet enn fjortentimers leseøkter, spising og soving. Presser inn noen mindre stressende treninger innimellom sånn at jeg ikke blir ordentlig deprimert av stressinga i tillegg til alt annet - og har noe kjekt å se frem til om dagene Hadde det ikke vært for trening hadde jeg trolig vært langt nedi kjelleren for lenge siden, det er ikke menneskelig å holde på sånn. Men heldigvis er jeg snart ferdig I dag ble det litt knebøy, og det ble litt markløft. Tok og trente litt hams og litt blablabla, og gikk hjem I morgen snuser jeg på litt Flow, om formen tillater, men må sjekke tilstanden til lårene i morgen tidlig først. Har prøvd meg på støl-yoga en gang - aldri igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 22. mai 2009 #393 Del Skrevet 22. mai 2009 Hva er det flow går ut på? Ser at så mange av dere snakkero m det her inne, men aner ikke hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. mai 2009 #394 Del Skrevet 22. mai 2009 Når kan du si at du har ferie da? Jeg har ferie f.o.m mandag kl 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. mai 2009 #395 Del Skrevet 23. mai 2009 Hva er det flow går ut på? Ser at så mange av dere snakkero m det her inne, men aner ikke hva det er. Det er en gruppetime med hatha yoga, dynamisk power yoga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 25. mai 2009 #396 Del Skrevet 25. mai 2009 En liten update. Var litt booty-building i dag Markløft opp til 3x70. Egentlig veldig lett, men prøvde på sumo, og da var det plutselig ikke så lett lenger Utfall bakover med 20 kgs stang (denne var ganske utfordrende balansemessig, brukte knebøystangen) Zercher Squat, lett, få reps, bare fordi det var lenge siden sistw Pallof Press Glute bridge/planke/blablabla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 31. mai 2009 #397 Del Skrevet 31. mai 2009 Usj. Jeg kan ikke fordra røde dager og stengte treningssentre Ja været har vært nydelig og jeg har vært ute og nytt solen, men jeg vil løfte vekter *sutreputre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 31. mai 2009 #398 Del Skrevet 31. mai 2009 Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 31. mai 2009 #399 Del Skrevet 31. mai 2009 Også enig. Jeg hadde jo glemte hele pinsa og sto og dro i døra til studioet idag tidlig, til ingen nytte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 31. mai 2009 #400 Del Skrevet 31. mai 2009 Å, gjett om jeg hadde vært sint! Er litt autist når det kommer til slike ting.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg