Gjest Skya Skrevet 23. mars 2009 #281 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg steker kjøttet i rapsolje Tror det er en ganske grei olje med bra essensielle fettsyrer. Det gjør jeg og, til vanlig. Men nå skal jeg på en diett hvor jeg ikke skal ha så mye fett så lurer på hvordan jeg skal gjøre det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 23. mars 2009 #282 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har teflonpanne og pleier ikke steke i olje. MCT-oljer lagres ikke i kroppen til samme grad som andre oljer, og kan også være noe å vurdere. Evt bake ting i ovn mer enn steke i panne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 23. mars 2009 #283 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har teflonpanne og pleier ikke steke i olje. MCT-oljer lagres ikke i kroppen til samme grad som andre oljer, og kan også være noe å vurdere. Evt bake ting i ovn mer enn steke i panne. Har teflonpanne jeg og, bare uten teflon.... Har ønska meg ny i bursdagsgave, men den rekker jeg ikke og få før etter dette prosjektet. Jaja, jeg får tenke alternativt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 23. mars 2009 #284 Del Skrevet 23. mars 2009 Bake i ovn er en god idé, ja Og effektivt. Jeg liker at ting "lager seg selv" mens jeg gjør noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 25. mars 2009 #285 Del Skrevet 25. mars 2009 Ny trening i dag; Benkpress opp til 1x52.5 kg (bom på 55) Chins med strikk Roøvelser Litt tøying av lår og legger Push-ups. Veldig fin max-økt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 26. mars 2009 #286 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg er blitt publisert Du kan faktisk få det til på egenhånd Frustrasjonen min om alle de sære og motsigende og forvirrende kostholdsrådene ble en liten artikkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 26. mars 2009 #287 Del Skrevet 26. mars 2009 Dette er den første artikkelen på KG som er velskrevet og morsom på én gang... fantastik parallell til rengjøring, skriv flere!! (Men sørg for at KG linker til din egen blogg eller noe ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 26. mars 2009 #288 Del Skrevet 26. mars 2009 Bloggen blir såpass tilfeldig oppdatert når jeg får ånden over meg at jeg gidder ikke sende folk dit for å lese ting jeg har skrevet for flere måneder siden Men tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. mars 2009 #289 Del Skrevet 26. mars 2009 Veldig bra artikkel! For en gangs skyld en som skriver fornuftig om kosthold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. mars 2009 #290 Del Skrevet 26. mars 2009 Enig med Enigma! Bra artikkel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 26. mars 2009 #291 Del Skrevet 26. mars 2009 Super artikkel!! Jeg har ikke lest en eneste artikkel på KG som har falt i smak hos meg før nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 28. mars 2009 #292 Del Skrevet 28. mars 2009 Tusen takk for hyggelige kommentarer Hadde en trivelig trening i dag sammen med en venninne, og klarte (nesten) en hang-up med overhåndsgrep i dag Jeg antar jeg kommer til å sprette opp om jeg får skrelt av meg et par kilo, men så var det å gidde å gjøre det, da... Planen for helgen er å få inn 2-3 treninger, og hadde litt ambisjoner om en kardiotrening også. Kanskje jeg til og med våger meg inn på flow denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. mars 2009 #293 Del Skrevet 28. mars 2009 Skal se etter deg i dag og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 28. mars 2009 #294 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg skuffer igjen =/ Våknet klokken 10:05 og var uthvilt for første gang på lenge, så jeg tok meg en tur og kjørte noen intervaller på tredemøllen i stedet for å komme kjempeseint på flow. Møkkatunge kortintervaller i høy fart der jeg også fikk trent meg på å manøvrere meg av og på møllen i fart, men klarte heldigvis å holde unna hold i de fem første intervallene, og det gjorde først vondt på det siste. Så var det litt sykling og litt ellipse etterpå.. Hvis du så en lett andpusten blondine med singlet som hoppet av og på tredemølle, så var det altså meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 28. mars 2009 #295 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Jeg tar meg selv i å være nysgjerrig på hvilket oppsett du følger når du løper kortintervall. Kunne tenke meg å prøve noe annet enn 60-30 fremover. 45-15 er vel en relativt vanlig variant, men er åpen for andre oppsett også. Det høres for øvrig ut som om det gikk styggfort på tredemøllen i dag, ettersom det var såpass tungt. Endret 28. mars 2009 av fragment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 28. mars 2009 #296 Del Skrevet 28. mars 2009 60 sek full gass, deretter pause til puls er nede i ca 140 så ny runde. Genialt fordi det blir tyngre og tyngre etter hvert som du kommer i bedre form og pulsen faller fortere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 28. mars 2009 #297 Del Skrevet 28. mars 2009 60 sek full gass, deretter pause til puls er nede i ca 140 så ny runde. Genialt fordi det blir tyngre og tyngre etter hvert som du kommer i bedre form og pulsen faller fortere Full gass = tilnærmet spurt? I såfall forstår jeg problematikken rundt det å manøvrere seg på og av tredemøllen uten å fly i betongen bak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 28. mars 2009 #298 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Så fort jeg klarer å løpe i et minutt, ja Egentlig ganske lett å komme seg AV tredemøllen, å komme seg på uten å tryne er langt verre. Det er egentlig trening som passer seg mye bedre utendørs, men så var det denne helvetes snøen da Endret 28. mars 2009 av Bolledeig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 28. mars 2009 #299 Del Skrevet 28. mars 2009 Tja. Kortintervall foretrekker jeg egentlig å gjøre inne på mølle. Av-på-utfordringene er naturligvis en ulempe ved høy fart, men det er praktisk med sekundteller på displayet når intervallene blir såpass korte. Jeg tror jeg hadde løpt rett på noen dersom jeg skulle sjekke sekundene på pulsklokken hele tiden utendørs. "Mann med barnevogn påløpt og drept i Frognerparken", liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 28. mars 2009 #300 Del Skrevet 28. mars 2009 hahaha, du sier noe Ja, det er sant nok, men ute pleier jeg å ha en distanse der ca-fart pr gang blir ett minutt, sjekker ikke pulsklokken... *fortsetter å forestille seg noen som blir løpt på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg