Gjest lucy d-.-b Skrevet 24. september 2009 #841 Del Skrevet 24. september 2009 Nå er 1 mil kosetur WORD!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulda Skrevet 24. september 2009 #842 Del Skrevet 24. september 2009 Nå er 1 mil kosetur Drittkjerring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. september 2009 Forfatter #843 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Drittkjerring!!! Det tar jeg som en kompliment Endret 25. september 2009 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. september 2009 Forfatter #844 Del Skrevet 25. september 2009 Fikk så koselig kompliment i dag. En av kollegaene mine fra en avdeling på Vestlandet er på besøk i dag, og hun stoppet meg og sa at hun bare måtte si hvor flott hun syntes jeg så ut nå. Hun lurte også på hvor mye jeg hadde gått ned og hvordan jeg hadde klart det. Hvordan jeg trente, hvordan jeg spiste osv. Hun prøver å gå ned nå, og trengte litt tips til hvordan hun skulle gjøre det. Veldig hyggelig å høre, og moro at hun spurte om råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 25. september 2009 #845 Del Skrevet 25. september 2009 Gratulerer med en så flott tilbakemelding!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 27. september 2009 #846 Del Skrevet 27. september 2009 Nå er jeg utrolig spent!!! Lurer på når du er i mål.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. september 2009 Forfatter #847 Del Skrevet 27. september 2009 Uoffisiell tid 1:53. Gikk tregt i starten siden det var så himla mye folk. Utrolig tungt fra ca 8 til 15 km. Da må jeg innrømme at jeg angret litt på hele greia og syntes hver km gikk fryktelig tregt. Fra 15 km til mål var det egentlig bare barnemat. Fikk plutselig masse krefter, men da visste jeg jo også stort sett hva jeg hadde foran meg. Var utrolig deilig å løpe forbi folk som da tydelig begynte å bli slitne. Ikke 100% fornøyd med tida, men løpsmessig er jeg ganske fornøyd. Tror jeg teknisk løp rimelig bra, så nå venter jeg bare på offisielle tider. Slo ikke K dessverre. Kollegaene mine veit jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 27. september 2009 #848 Del Skrevet 27. september 2009 Gratulerer med gjennomført løp! Deilig å være ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. september 2009 #849 Del Skrevet 27. september 2009 Gratulerer med gjennomført løp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 27. september 2009 #850 Del Skrevet 27. september 2009 Gratulerer med gjennomført løp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. september 2009 Forfatter #851 Del Skrevet 27. september 2009 Gratulerer med gjennomført løp! Deilig å være ferdig? Gratulerer med gjennomført løp!! Gratulerer med gjennomført løp! Takk for det. Offisiell tid: 1:52:33! Slo mine kollegaer med 59 sek og faktisk hele 12! minutter! Det var da fyren som i følge "alle" på jobb er i så utrolig god form jeg slo med 12 min. Er litt stolt over det. God form? Tja, ikke i like god form som meg Eneste som er kjipt er at jeg ikke slo K, men det får nå så være. Han er tross alt i god form, så tar ikke det så fryktelig tungt egentlig. Hadde vel ikke noe reellt håp om å slå ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. september 2009 #852 Del Skrevet 27. september 2009 Det var da fyren som i følge "alle" på jobb er i så utrolig god form jeg slo med 12 min. Er litt stolt over det. God form? Tja, ikke i like god form som meg Sånt er alltid så morro!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 27. september 2009 #853 Del Skrevet 27. september 2009 Gratulerer med vel gjennomført løp og bra tid! Det hjelper å ha noen kjente å konkurrere mot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 27. september 2009 #854 Del Skrevet 27. september 2009 Dritbra!!! Tenk så deilig å kunne slå i bordet med det neste gang de maser om hvor sprek han er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 27. september 2009 Forfatter #855 Del Skrevet 27. september 2009 Sånt er alltid så morro!! Jepp! Gratulerer med vel gjennomført løp og bra tid! Det hjelper å ha noen kjente å konkurrere mot... Takk for det! Veldig greit å ha noen man skal slå, det gir et ekstra spark bak. Dritbra!!! Tenk så deilig å kunne slå i bordet med det neste gang de maser om hvor sprek han er! Hehe, lurer bare på hvilken unnskyldning han kommer til å bruke for at han ikke gjorde det bedre. :gjeiper: Dessverre hjelper det lite å slå i bordet med noe sånt, han er og blir den o' store treningsguden Jeg kan jo umulig vite hva jeg snakker om når jeg preker om trening og kosthold. Jeg har jo bare gått ned ca 10 kg det siste året og faktisk økt i muskelmasse, gått kraftig ned i fettprosent, holdt vekta mi, scoret bra på både O2-test og kroppsanalyse. Jeg kan jo umulig vite hva jeg snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 27. september 2009 #856 Del Skrevet 27. september 2009 Hehe, lurer bare på hvilken unnskyldning han kommer til å bruke for at han ikke gjorde det bedre. :gjeiper: Dessverre hjelper det lite å slå i bordet med noe sånt, han er og blir den o' store treningsguden Jeg kan jo umulig vite hva jeg snakker om når jeg preker om trening og kosthold. Jeg har jo bare gått ned ca 10 kg det siste året og faktisk økt i muskelmasse, gått kraftig ned i fettprosent, holdt vekta mi, scoret bra på både O2-test og kroppsanalyse. Jeg kan jo umulig vite hva jeg snakker om. Nei, du har vel bare hatt flaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 27. september 2009 #857 Del Skrevet 27. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 27. september 2009 #858 Del Skrevet 27. september 2009 Gratulerer med flott resultat!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 27. september 2009 #859 Del Skrevet 27. september 2009 Gratulerer med vel gjennomført løp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 27. september 2009 #860 Del Skrevet 27. september 2009 Sier det igjen her, gratulerer så utrolig mye med dagens innsats! Dritbra jobba, er kjempestolt av deg. Hva løp Hr. K. på da? -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg