Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #101 Skrevet 21. januar 2009 Det er riktige innstillingen sin, det. Rett til topps Kanskje toppen er lederen i bakerlauget Jeg ser for meg en ganske kronglete vei til toppen i detet tilfellet. Men jeg er ikke tapt bak en vogn. Jeg innbiller meg at det sitter innfødte, kloke, damen-i-gata-kvinner på dette servicetorget, og de er ofte de rette å spørre.
Gjest nextlife Skrevet 21. januar 2009 #102 Skrevet 21. januar 2009 Jeg er veldig spent på svaret på dette mystiske fenomenet. Forresten så har de mørketidsboller også, selvfølgelig tuftet på de samme berlinerbollene
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #103 Skrevet 21. januar 2009 Jeg er veldig spent på svaret på dette mystiske fenomenet. Forresten så har de mørketidsboller også, selvfølgelig tuftet på de samme berlinerbollene Alt jeg ikke vet! Men nå ser jeg jo, noe beskjemmet, at svarene på mine spørsmål er å finne på Wikipedia. Men de er jo ikke UTFYLLENDE. Det er "hva", men ikke "åffer". Eller, det er "åffer" også, men ikke "hvorfra". Eller noe.
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #104 Skrevet 21. januar 2009 Synes Wikipedia vingler på beskrivelsen av berlinerboller. Berlinerboller har syltetøy i midten og ferdig med det.
Gjest nextlife Skrevet 21. januar 2009 #105 Skrevet 21. januar 2009 Alt jeg ikke vet! Men nå ser jeg jo, noe beskjemmet, at svarene på mine spørsmål er å finne på Wikipedia. Men de er jo ikke UTFYLLENDE. Det er "hva", men ikke "åffer". Eller, det er "åffer" også, men ikke "hvorfra". Eller noe. Jeg har Googlet og lest, det står ingen forklaringer, det blir bare konstatert som en sannhet, lizm
Rosalind Skrevet 21. januar 2009 #106 Skrevet 21. januar 2009 Synes Wikipedia vingler på beskrivelsen av berlinerboller. Berlinerboller har syltetøy i midten og ferdig med det. Selvfølgelig. Og sukker utenpå. Her leves!
Gjest nextlife Skrevet 21. januar 2009 #107 Skrevet 21. januar 2009 Synes Wikipedia vingler på beskrivelsen av berlinerboller. Berlinerboller har syltetøy i midten og ferdig med det. Nå er vel ikke Wikipedia kjent for å være en faktakilde til å stole på heller
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #108 Skrevet 21. januar 2009 Jeg har Googlet og lest, det står ingen forklaringer, det blir bare konstatert som en sannhet, lizm Nemlig. Elendig kilde. Holder ikke i det hele tatt. Hvis jeg blir avspist med det der, klager jeg til fylkesvetrinæren. Selvfølgelig. Og sukker utenpå. Her leves! Korrekt. Hva de tuller med der oppe. *rister på hodet* Nå er vel ikke Wikipedia kjent for å være en faktakilde til å stole på heller Men hvor vanskelig er det å kunne være korrekt når det gjelder boller??? Tenk på våre håpefulle som bruker Wikipedia til fakta om 2. verdenskrig, Ghandi og Gaza, lzm. Ender med forferdelse, sann mine ord.
Gjest nextlife Skrevet 21. januar 2009 #109 Skrevet 21. januar 2009 nei, gå rett til kilden er nok veien (bare vi finner ut hvem som er kilden)
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #110 Skrevet 21. januar 2009 nei, gå rett til kilden er nok veien (bare vi finner ut hvem som er kilden) Jeg ser for meg at det er en jobb for et knippe antropologer en ti års tid. Men hei, jeg er lei jobben min uansett, så jg kan melde meg frivillig. Det er nok en suspekt innflytter.
Gjest nextlife Skrevet 21. januar 2009 #111 Skrevet 21. januar 2009 (endret) *Ser for meg Fresi i den byens snøfylte gater mens snøføyka står. På høye hæler i forskningens tjeneste, banker på hos både lensmann og prest letende etter Det Rette Svaret* Endret 21. januar 2009 av nextlife
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #112 Skrevet 21. januar 2009 *Ser for meg Fresi i den byens snøfylte gater mens snøføyka står. På høye hæler i forskningens tjeneste, banker på hos både lensmann og prest letende etter Det Rette Svaret* Lensmann og prest er bra!!! Fra dør til dør i stiletter og Agent Provocateur-undertøy (og en stiv en på lomma) som slettes ikke tar av for den bitende nordnorske kulden, men gir hun opp? Neida. Hun har et kall.
Gjest nextlife Skrevet 21. januar 2009 #113 Skrevet 21. januar 2009 Jeg er spent på hva innbyggerne i den byen sier når sannheten komemr for en dag? - og setter de en Fresistatue på torvet eller blir det bål, tro
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #114 Skrevet 21. januar 2009 (endret) Jeg er spent på hva innbyggerne i den byen sier når sannheten komemr for en dag? - og setter de en Fresistatue på torvet eller blir det bål, tro Det kan vel gå begge veier, tenker jeg. Vanskelig å si uten førstehåndserfaring med lensmannen og presten. Neisj, tipper det var en storkar som dro med seg en berlinertøs en gang i tiden, hun led og hun led og fant ut at hennes eneste glede var sin mors boller, og ganske raskt fant hun ut at den kjipe mannen også synes det var en glede, dermed bollet det på seg og gi meg solen, mor! Gi meg solen! Endret 21. januar 2009 av Fresi
Gjest nextlife Skrevet 21. januar 2009 #115 Skrevet 21. januar 2009 Det kan vel gå begge veier, tenker jeg. Vanskelig å si uten førstehåndserfaring med lensmannen og presten. Neisj, tipper det var en storkar som dro med seg en berlinertøs en gang i tiden, hun led og hun led og fant ut at hennes eneste glede var sin mors boller, og ganske raskt fant hun ut at den kjipe mannen også synes det var en glede, dermed bollet det på seg og gi meg solen, mor! Gi meg solen! Eller at den samme storkaren harva over berlinertøsa på soldagen, resultatet ble bolle i ovnen, altså berlinertøssolbolleiovnen, altså solbolle.
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #116 Skrevet 21. januar 2009 Eller at den samme storkaren harva over berlinertøsa på soldagen, resultatet ble bolle i ovnen, altså berlinertøssolbolleiovnen, altså solbolle. Det er også en mulig, og sikkert også plausibel forklaring. Men hva med mørkebollene? Jeg gleder meg til feltarbeid!
Gjest nextlife Skrevet 21. januar 2009 #117 Skrevet 21. januar 2009 Det er også en mulig, og sikkert også plausibel forklaring. Men hva med mørkebollene? Jeg gleder meg til feltarbeid! Kanskje hun hadde en mørkhudet elsker
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #118 Skrevet 21. januar 2009 Kanskje hun hadde en mørkhudet elsker Er vår alles elskede Obama involvert?
Gjest nextlife Skrevet 21. januar 2009 #119 Skrevet 21. januar 2009 Er vår alles elskede Obama involvert? Ikkeno sigar på den karen, nei,- der går det i The Real Thing
Toro Skrevet 21. januar 2009 #120 Skrevet 21. januar 2009 *humre* .. Fresi på stake, midt i by`n, med solbolle i handa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå