Gå til innhold

Fresifjas


Fresi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nextlife

Jeg må ha meg en ny bærbar. Så liten og lett som mulig, men må ha stor kapasitet pga. et par av programmene jeg administrer. Gutta anbefaler ikke Mac pga ikke kompatibel med noen av driverne jeg må installere til programmene mine. Hjelp. Jeg vet jo null og niks om slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha meg en ny bærbar. Så liten og lett som mulig, men må ha stor kapasitet pga. et par av programmene jeg administrer. Gutta anbefaler ikke Mac pga ikke kompatibel med noen av driverne jeg må installere til programmene mine. Hjelp. Jeg vet jo null og niks om slikt.

Jeg håper ikke du spør meg? Jeg eier ikke peiling. Er det ikke et av de store merkene som har sånne lekre, små bærbare? Kapasiteten er jo en annen sak, selvsagt. Hm. Spør gutta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjase-førkja!

:hjerte:

Jeg visste det, jeg skulle hatt deg som konsulent før jeg impulsslettet og -åpnet. :fnise:

Mandagsfyll? :popcorn:

Grattis med ny dagbok, Fresi!

Takk, *Mim*! :) Dessverre (og heldigvis) null fyll i dag. Det skulle ha tatt seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Jeg håper ikke du spør meg? Jeg eier ikke peiling. Er det ikke et av de store merkene som har sånne lekre, små bærbare? Kapasiteten er jo en annen sak, selvsagt. Hm. Spør gutta?

Nei, jeg spør ikke gutta, de kommer med sånne ufeminine store uvesener ( :fnise: for et kult ord) og det vil jeg ikke ha.

Endret av nextlife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste det, jeg skulle hatt deg som konsulent før jeg impulsslettet og -åpnet. :fnise:

Ja? Jeg ser for meg dagbokpermen din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg spør ikke gutta, de kommer med sånne ufeminine store uvesener ( :fnise: for et kult ord) og det vil jeg ikke ha.

Men jeg har sett noen små og fine! Spørsmålet er jo selvsagt ytelsen. Er det størrelsen som teller, eller er det personligheten lzm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Men jeg har sett noen små og fine! Spørsmålet er jo selvsagt ytelsen. Er det størrelsen som teller, eller er det personligheten lzm.

*poff*

Endret av nextlife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her ble det folksomt!

Rai rai!

Fest! :strix:

:fnise:

Du vil ha i pose og sekk, du, førkje. :fnise:

Endret av Fresi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@nextlife: Hvordan er de små, søte, rosa jeg har sett, da? Personlighetsmessig, altså? Vet du hvilke jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
@nextlife: Hvordan er de små, søte, rosa jeg har sett, da? Personlighetsmessig, altså? Vet du hvilke jeg mener?

Nei, jeg vet ikke hva du mener. Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg vet ikke hva du mener. Link?

Um, nei. Husker ikke. :fnise: Acer, Asus, hvilke andre merker fins da?

:hoho:

Søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...