Gå til innhold

Fresifjas


Fresi

Anbefalte innlegg

Gjest Eurydike
Korreksjon kom, det var ikke Obama som snublet i ordene. Det var høyesterettsjustitiarius som begynte på feil setning :fnise:

Nei, var det ikke begge, da?

Først var obama for raskt ute, og sa navnet sitt i kor med den andre fyren som fortsatt med "do solemnly... osv" eller hvordan det staves.

Og så sa andremann setningene i feil rekkefølge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, så observante dere er! Til mitt forsvar hadde jeg en katt som holdt sin egen, høylytte tale midt i synsfeltet, så jeg fikk ikke med meg halvparten. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, var det ikke begge, da?

Først var obama for raskt ute, og sa navnet sitt i kor med den andre fyren som fortsatt med "do solemnly... osv" eller hvordan det staves.

Og så sa andremann setningene i feil rekkefølge.

Det var visst begge :Nikke:

Synes det var litt sjarmerende, litt menneskelighet midt i det perfekte bildet av den perfekte retoriker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visst begge :Nikke:

Synes det var litt sjarmerende, litt menneskelighet midt i det perfekte bildet av den perfekte retoriker!

Enig! :)

Dagens middag: pastasalat.

Fresi hjemme fra butikken. Tenåring roper: "Hva skal vi ha til middag"?

Fresi roper: "Salat"!

Tenåring roper: "Hva slags"?

Fresi roper: "Harry"!

Tenåring roper begeistret: "Åja"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart at du ikke fikk med deg alt når du hadde en katt i nærheten. De har det med å stille seg slik at de synes i størst mulig grad og bryr seg - eh - katta om de sperrer utsynet for andre.

Sikkelig navn på den pastasalaten da. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart at du ikke fikk med deg alt når du hadde en katt i nærheten. De har det med å stille seg slik at de synes i størst mulig grad og bryr seg - eh - katta om de sperrer utsynet for andre.

Sikkelig navn på den pastasalaten da. :biggrin:

Hei Bettie! :)

Katten er slitsom og salaten god. Harrynavnet har den fått fra sitt fødested, et sted nokså nær deg, tror jeg. :lur:

Nå har jeg en viss frykt for at noen skal plaffe ned den nye presidenten. Antar de passer litt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat lest meg gjennom hele blogginnlegget fra den gården. Hvis bare halvparten er sant, så hjelpe meg for en ufattelig usympatisk gjeng. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat lest meg gjennom hele blogginnlegget fra den gården. Hvis bare halvparten er sant, så hjelpe meg for en ufattelig usympatisk gjeng. :blink:

Fæl. Det bekreftet mine noe vage inntrykk fra programmet. Fanatikerskrulle.

Jeg endte faktisk med å lese store deler av bloggen for å få bredere inntrykk av skriveren for å kunne vurdere, men det spilte ingen trille. Greit at det er hennes rent subjektiv mening, men likevel. Fysj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Fanatikerskrulle. Nettopp.

Ikke noe problem å være alternativ om du kan få andre til å gjøre drittarbeidet for deg, liksom. Jeg kunne også sullet rundt på setra og lest bøker og ystet litt, om jeg hadde slaver til å gjøre resten.

Jeg vet ikke helt hvorfor, men det er nesten pinlig så provosert jeg blir, kjenner jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Fanatikerskrulle. Nettopp.

Ikke noe problem å være alternativ om du kan få andre til å gjøre drittarbeidet for deg, liksom. Jeg kunne også sullet rundt på setra og lest bøker og ystet litt, om jeg hadde slaver til å gjøre resten.

Jeg vet ikke helt hvorfor, men det er nesten pinlig så provosert jeg blir, kjenner jeg. :fnise:

Jeg ble også helt merkelig provosert og opptatt av den dama. Jeg tror det er fanatismegreiene som gjør det, jeg er ikke så glad i sånt - og i tillegg selvsagt dét at hun er en stor bløff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp; angående fanatisme måtte jeg kommentere til mannen da vi så programmet at det er jo fint for dem at de kan drive selvberging på en fjellgård (nå skjønner jeg jo hvordan!), men det er svært lite realistisk at hele verden kan leve på det viset, så det er jo ikke akkurat noe å stå og skryte av med prektig mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille, snertne saken ville jeg også ha hatt i hvitt tror jeg. Men jeg tror det er en eller annen her som har den i lilla? Ciara? Det så i alle fall lekkert ut.

Jeg har lilla bærbar, men det er en Dell, og den er helt standard størrelse. Jeg er imidlertid veldig fornøyd. Alle hunkjønn som ser den sukker betatt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig morsomt at dere ble provosert av "Der ingen skulle tru.." :fnise:

Jeg må se episoden på nett-tv når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp; angående fanatisme måtte jeg kommentere til mannen da vi så programmet at det er jo fint for dem at de kan drive selvberging på en fjellgård (nå skjønner jeg jo hvordan!), men det er svært lite realistisk at hele verden kan leve på det viset, så det er jo ikke akkurat noe å stå og skryte av med prektig mine.

Neisj. Jeg er fristet til å kalle henne snylter til tross for liksom-selvberging. Det er for få fjellgårder til at alle kan leve slik, det er nå en ting. :fnise:. Og bortsett fra manglende global oppvarming kan jeg ikke akkurat se det store bidraget til fellesskapet, lissom.

Jeg har sett andre med en langt mer sympatisk tilnærming til selvberging, for å si det sånn. Og det er kulere å se på folk på fjellgårder som griner av glede når de endelig har fått strøm.

Jeg har lilla bærbar, men det er en Dell, og den er helt standard størrelse. Jeg er imidlertid veldig fornøyd. Alle hunkjønn som ser den sukker betatt :ler:

Ah. Men jeg å si at husken min ikke er så verst. Jeg husket hvertfall Ciara pluss lilla. lekker PC. ;)

Så utrolig morsomt at dere ble provosert av "Der ingen skulle tru.." :fnise:

Jeg må se episoden på nett-tv når jeg kommer hjem.

Det er mest den dama som portretteres som er klein. Ellers anbefaler jeg alle programmene på nett-TV. Jeg har spart mange til dårlige dager, og så tar jeg et par-tre stykker når det passer seg slik! Topp! Jeg mener å huske at Audrey Horne gjorde det samme. Hvor er hun, forresten? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma her. Jeg fikk den bare referert av en som var innom i kveld. Men leste en artikkel om paret for en stund siden, der hun framsto som firkanta og manipulerende og han som en liten tasseladd. Lenke til blogg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma her. Jeg fikk den bare referert av en som var innom i kveld. Men leste en artikkel om paret for en stund siden, der hun framsto som firkanta og manipulerende og han som en liten tasseladd. Lenke til blogg?

Lenke til blogg har jeg limt inn i dagboken til Elastica til skrekk og advarsel for det kommende hyttelivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurydike

Har lest langt blogginnlegg - sliten og sjokkert. :overrasket:

Morsomt med moraliserende mennesker som til de grader ikke ser bjelken i sitt eget øye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest langt blogginnlegg - sliten og sjokkert. :overrasket:

Morsomt med moraliserende mennesker som til de grader ikke ser bjelken i sitt eget øye.

Og jeg som trodde du jobbet. :filer:

:fnise:

For øvrig er jeg helt enig ang. bjelker og den slags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest langt blogginnlegg - sliten og sjokkert. :overrasket:

Morsomt med moraliserende mennesker som til de grader ikke ser bjelken i sitt eget øye.

Det er nettopp dét. Ære være alternativ livsstil og organisk gårdsdrift, farvel til forbrukerhelvetet og global oppvarming.

Men hvis du egentlig bare er en moraliserende fanatikerteiting holder det lissom ikke.

Jeg leste forresten store deler av bloggen siden jeg ikke fikk sove likevel. Fascinerende med amerikansk dame på 47 som bare reiser og reiser og reiser. Jeg ble litt sliten av å lese om alle problemene, men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...