Gå til innhold

Mitt liv i et nøtteskall

Inwe

Anbefalte innlegg

Shit ass, i går var genialt! Jeg og T begynte med munchkin, mat og guitar hero her. Også dro vi ned alt for tidlig. Og siden det ikke skjedde noe på torget enda dro vi rett på den gamle stampuben til T og tok en øl. Der var det ganske så ensom, vi følte oss nesten som to alkiser :fnise: Så fikk tlf fra en av vekterne på aragemanget (T kjenner han) og dro ned dit. Viste seg at han bare ville ha selskap og ingenting hadde begynt på langt nær enda. Ringte bestevenninne N og spurte om hun også ville være med og fikk da overtalt a på et vis.

S kom også. Så slapp vi inn. Fikk gratis pølser, brus.. og ØL. Så mye du kunne drikke. Og konserten var jo eller ikke til å klage på :hoppe: Postgirobygget er jo geniale live! :) Og ikke nok med det. Det avslutta med det penesete fyrverkeriet jeg noen gang har sett!

Så dro jeg og T og S på stampuben for en øl til. Før vi dro hjem og la oss. Var vel hjemme rundt halv 1, så er passe så sliten i dag :fnise:

Etterpå er det kaffe med N og Envy :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hyggelig

Wow, høres ut som en super opplevelse! Fikk dere gratis øl også?? Sikkert morro med postgirobygget live, ja. Mange hits man kan synge med på ;)

Jeg vil også ha en stampub!! Pleide å ha en før, men den gikk konk, og plutselig ble venninnene jeg pleide å vanke der med gravide og øltørsten slukket.. Tror jeg må begynne jakten på en ny snart! Det høres jo så koselig ut når du sier dere har vært på "stampuben" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Gratis øl av oslo kommune! Det er virkelig ikke ofte sånt skjer :fnise:

Hehe. Stampuben er ikke det fineste. Er en utrolig brun bule med alt for mange folk i helgene, men vi kjenner jo folk der da :) Dessuten trives S best der :)

---

Jeg skulle egentlig vaske resten av leiligheten i dag. Men det ble ikke noe av. Envy ringte å ville nyte det fine været i hovedstaden med meg :) Det blir fint. I dag er det :sol: Kaffe og kos i byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

Åja, så det er fint vær i hovedstaden i dag.. Her holdt jeg på å blåse/snø bort da jeg gikk ut døra i morgest. Ikke ble det bedre i løpet av dagen heller, det er fortsatt snøstorm ;)

Jeg skal også på kafe idag :) Skal teste ut kafekjeden som heter Jordbærpikene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hyggelig: Isj da. Virkelig ikke gøy med snøstrom. Håper du koste deg på kafe allikevel :jepp:

janne: Ja, Det var kjempegøy :nigo:

---

Det er sol i hovedstaden i dag også :sol: Men det er ikke så farlig, for meg kunne det godt regna. Jeg skal nemlig først på skolen, så vaske ferdig leiligheten. Og kan ikke akkurat si at det er det jeg vil helst bruke en solfylt dag til :sukk:

Jeg forresten verdens beste venninne :jepp: Vi kan gå rundt sånn som vi gjorde i går. I flere timer og snakke om absolutt alt, og aldri gå tom for ting og si. Vi kan vekke den andres interesse med noe som er absolutt uinteressant :fnise: Og hun kommer til oslo hele tiden bare for å møte meg :nigo: Jeg er heldig jeg. Hadde en kjempefin dag i går. Gla i deg :klemmer:

Møtte hun som skal klippe meg i går også. Nå blir det visst på søndag, får bare håpe det blir det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det vaskedag her i leiligheten! Foreløplig sitter jeg og S i hver vår ende av sofaen, men vi begynner snart altså! :jepp:

Litt sliten i dag. La meg alt for sent i går og har vært på skolen i dag.

Har virkelig ikke mye å si. Tror det blir en kosekveld med bare meg og S i kveld :) Det blir kos, lenge siden det bare har vært oss :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Innom for å ønske deg en god helg. Har hatt det litt travelt i det siste og rekker ikke innom alle bøkene. Lykke til med kampen i morgen :ball:

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk! God helg til deg også :klem:

---

Jeg ble syk i går. Så vaskinga ble igjen utsatt. På søndag skal den tas. I dag er det jobb frem til 10 i kveld. Og jeg er fortsatt syk :sukk: Men det skal nok gå på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :klem:

----

Jeg er litt bedre i dag, men jeg er så utslitt. Alt er et ork liksom. Alt går jo på et vis. Får ikke opp S eller, så da får han bare ligge å sove, mens jeg begynner på leiligheten. Vi får besøk i dag, så må jo nesten få begynt på et tidspunkt!

I går var en sær dag på jobb. Butikken stenger egentlig ikke før 23.00 på lørdager. Og jeg satt i kassa da det kom en forferdelig stank (det lukta en blanding mellom diaré og spy), så også flere kunder gikk ut uten å kjøpe noe og holdt seg for nesa. Så ca 10 min etterpå kom sjefen min og stengte hele butikken. Bare midlertidig, mens vi skulle prøve å vaske vekk hva det nå enn var som stinka. Det ligna på cola, hadde en oljete konsitens og lukta forferdelig. Og det var umulig å få vekk! Vi vaska med salmiakk og klor og det lukta fremdeles. Vi fant ut hvem det var etter at vi hadde sett en stund på overvåkningskameraene. Skjønner virkelig ikke motivet for å stinke ned en hel butikk :klø: Jeg slutta før da, og var relatvit fornøyd med det :)

Envy ringte i går og, og lufta noen planer om at vi kanskje kunne flytte sammen til en større leilighet i studentbyen. Det hadde vært så kos :) Tror S er litt skeptisk da, han liker friheten vi har nå. Men jeg vil ha større plass! Menmen, han skulle visst snakke litt med Envy og så bestemme seg :) Iallefall vil jeg søke om intern flytt til en 2roms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Ka så dere på overvåknings kamerat da, at en spydde? :S

Kan ikke S ha frihet vis dere bor på et større sted? N og liker å ha "frihet", og han vil helst ha eget rom, noe han skal få. Han vil trene, og lage musikk og sånt. Så skjønner at han vil ha et rom for seg selv, uten en Titt som spør hele tiden ka han gjør på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja Titt, jeg er blitt litt bedre! Takktakk :kyss:

---

Nå skal jeg spise frokost og begynne. S er også våken, så jeg skal prøve å få han med meg, men tror ikke han er helt våken til det enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka så dere på overvåknings kamerat da, at en spydde? :S

Kan ikke S ha frihet vis dere bor på et større sted? N og liker å ha "frihet", og han vil helst ha eget rom, noe han skal få. Han vil trene, og lage musikk og sånt. Så skjønner at han vil ha et rom for seg selv, uten en Titt som spør hele tiden ka han gjør på :fnise:

Nei, hun hadde med seg en pose med denna veksa og helte det utover bestemte steder i butikken. Var flekker i en slags vei rett til utgangen igjen! Så det var helt klart med vilje.

Jo, er nok ikke plassen som gjør det! Men mere det at vi isåfall flytter med min beste venninne (noe som hadde vært supert for min del, og S og Envy kommer kjempe godt overens) så han ikke kan vandre naken rundt i stua om morgnen og sånn. Tror det skal gå bra jeg, men skjønner at han vil snakke ordentlig med Envy om det først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja vi må nok overtale han litt der altså. Forstår han jo godt, men må bare få han til å skjønne at han har friheten sin uansett. Han får da virkelig lov til å være med å bestemme regler og div om du bor med oss også :fnise: Han er litt redd for at vi skal bestemme alt nemlig!

Tror bare vi må sette oss ned en dag og lage "regler" for den nye leiligheten, slik at alle er enige! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt
:hakeslepp: hva er vitsen med å helle ut ting i butikken da??? syke syke menneske!!!

Ja, jeg og tenkte det. Hun virket ikke helt god i hode ihvertfall. Pluss hun er på overvåknings kamera. Haha for en tulling :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, folk er rare..

---

I dag har vært en utrolig travel, koselig og slitsom dag. Den begynte travelt. Eller, jeg sto opp og gikk i dusjen. Så kom jeg på at jeg hadde mappeinnlevering i dag. Og jeg hadde ikke skrevet et eneste refleksjonsnotat, og jeg skulle skrive 3! Så da begynte dagen med brødskiver og refleksjonnotat skriving. Kom 10 min forsinka på skolen og fikk ikke printa pga jeg hadde lagra de som feil fil :klaske: Men det gikk fint da, fikk ikke fravær og kunne sende refleksjonsnotatene på mail :)

Så etter en kort tur på skolen dro jeg hjem og dro med meg S ut i sola. Vi satt og drakk kaffe ute og spilte kort :) Det var virkelig kos og være litt alene med kjæresten sin. Vi har hatt folk rundt oss hele tiden i det siste. Og man finner virkelig ut hvor glad man er i personer når man har en så fin dag med de :strix:

Kom hjem, laget kyllinglår og hvitløksbagetter til middag :nam: Så litt film. Så ringte T, venninna hennes hadde flyttet ut og tatt med seg ovnen og hun trengte et sted å lage middag! Så da kom hun over før filmen var ferdig. Så da har vi spilt kort frem til for et lite øyeblikk siden. S følger hun til bussen akkurat nå faktisk.

Når han kommer tilbake skal vi se ferdig filmen.

I morgen blir jeg sittende hjemme store deler av dagen. Har fri og prøve på onsdag, så må bruke dagen til å lese! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...