Inwe Skrevet 20. april 2009 Forfatter #221 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Alt er helt fint hos meg, hos deg? --- Jeg er mye ute å farter for tiden. Blogger litt fra mobilen for de som leser den. Ellers kommer jeg sterkere tilbake på kg snarest! Endret 20. april 2009 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 21. april 2009 Forfatter #222 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har gode nyheter For dere som leser bloggen min har dere vel allerede fått det med dere. Men jeg og S og Envy fikk leilighet. Bare en 52m2 akkurat nå da, men vi får en 60m2 om det blir ledig før vi flytter Så nå er jeg glaad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. april 2009 #223 Del Skrevet 21. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 22. april 2009 Forfatter #224 Del Skrevet 22. april 2009 --- Jeg er trøtt. Og lei. Vil gi opp skolen og opplæring på jobben nå. Skal ha en prøve på mandag, for å sjekke om jeg er flink nok til å ha ansvaret et sted, men jeg blir bare utslitt. Var på opplæring på sommerjobben hele helga, også på mandag, i går møtte jeg Envy og i dag skal jeg opp igjen på sommerjobben. Skal klare detta! Vil bare legge meg ned å sove igjen. På mandag er stresset over. Og på søndag har jeg fri. Og sist men ikke minst, neste torsdag fyller jeg 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. april 2009 #225 Del Skrevet 24. april 2009 Snart bursdag!!!!!!!!!! på forhånd, i tilfelle jeg glemmer det God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 24. april 2009 Forfatter #226 Del Skrevet 24. april 2009 Takktakk God helg ja --- Ahh. Slitsom uke gitt! Vært ute å farta hele uka. Opplæringer på sommerjobben, ute med venner, lesing til prøve og avslutta fint med Verdiløse menn på nationaltheateret i dag, og for en avsluttning. Genialt teaterstykke. Joakim "Jokke" Nielsen var en genial mann, det har jeg alltid ment. Og broren hans er ikke så værst han eller. Var forsåvidt veldig koselig også. Var der med min mor, far, bror og S. Spiste tapas først. Og en kjempegod ostekake. Så klarte jeg å få ned en gin&tonic også. Så alt i alt var det ikke så værst altså. Og koselig selskap ikke minst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 24. april 2009 #227 Del Skrevet 24. april 2009 Gratulerer med leilighet! Når flytter dere inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 24. april 2009 #228 Del Skrevet 24. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 26. april 2009 Forfatter #229 Del Skrevet 26. april 2009 hyggelig: Enten i begynnelsen eller slutten av juli spørs på hvilken leilighet vi får Hjertestein: --- I dag har jeg fri. Det er vel sånn 10 dager siden sist eller noe. Deilig, men litt kjedelig også. Våkna alt for tidlig. Hadde lyst å sove ut i dag, men det ble det ikke mye av. Nå sitter jeg og S å ser på tornerose og spiser frokost! Vet jeg ikke er så flink her for tiden, men har så mye å gjøre.. Ikke gi meg opp helt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 26. april 2009 #230 Del Skrevet 26. april 2009 Gir deg selvfølgelig ikke opp.. Skal lage meg ny dagbok i neste uke, så da blir det enklere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 26. april 2009 #231 Del Skrevet 26. april 2009 Gratulerer med ny leilighet Jeg har ikke glemt bursdagen din. Men som Ingrid Espelid sa i sin tid: Men har juksa litt Har jo en tråd som vi feirer bursdager, og derfor har jeg skrevet opp når dere har bursdag slik at ingen skal blir glemt. Ha en fin søndag Inwe Og lykke til med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 29. april 2009 Forfatter #232 Del Skrevet 29. april 2009 Takktakk Ulva ---- Man merker at det begynner å bli sommer på kg. Folk går liskom inn i en liten dvale på forumet, uten å merke det selv. Fordi de er opptatt med andre ting enn glo i skjermen hele dagen. Jeg liker det, på en litt vemodig måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. april 2009 #233 Del Skrevet 29. april 2009 Gratulerer med ny leilighet Det blir nok bra Vært ute å farta hele uka. Opplæringer på sommerjobben, ute med venner, lesing til prøve og avslutta fint med Verdiløse menn på nationaltheateret i dag, og for en avsluttning. Genialt teaterstykke. Joakim "Jokke" Nielsen var en genial mann, det har jeg alltid ment. Og broren hans er ikke så værst han eller. Å, det skal vi på i mai. Kjære er stor fan av Jokke og synger alltid Jokke når lillegutt er urolig Så han snakket om å reise på verdiløse menn allerede i fjor. Men da var det utsolgt før vi fikk ut fingeren. Nå derimot har stefaren hans fikset gratisbilletter (han jobber på nationalteateret) Vi gleder oss!!!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 30. april 2009 #234 Del Skrevet 30. april 2009 Vet ikke om jeg rekker innom i morgen så derfor: med morgendagen Håper du får en fin bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #235 Del Skrevet 1. mai 2009 Hurra for meg som fyller mitt år ja, meg vil vi gratulere alle i ring omkring meg dere står for se nå dere vil masjere bukke nikke neie snu dere i ring danse for meg med hopp og sprett og spring ønske meg av hjerte alle gode ting å si dere så hva vil jeg mere GRATULERE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 1. mai 2009 #236 Del Skrevet 1. mai 2009 GRATULERER MED DAGEN!!!!!! Blir det feiring idag da? Ypperlig at det er helg og fri og alt! Kos deg masse uansett hva du finner på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mummi* Skrevet 1. mai 2009 #237 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) GRATULERER MED DAGEN Endret 1. mai 2009 av mummi53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. mai 2009 #238 Del Skrevet 1. mai 2009 :bursdag: Gratulerer med dagen!!! :bursdag: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 2. mai 2009 #239 Del Skrevet 2. mai 2009 Ånei jeg gikk glipp av bursdagen din UNNSKYLD!!! Men jeg var så og si ikke på nett igår. En pasien hadde også bursdag igår, og jeg sang for hun. Hun ble skikkelig rørt Så egentlig sang jeg litt for deg og, i underbevissheten GRATTIS MED DAGEN SOM VAR IGÅR Hvordan var dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #240 Del Skrevet 4. mai 2009 Jente_79: Du må få sett verdiløse menn, et genialt stykke uansett om du liker jokke eller ikke Og takk for gratulasjoner. Ulva: Takk takk Hyggelig: Takktakk. Nei ble bare grilling på engangsgrill i en park 1 mai, derimot natt til 1mai var ganske så hurra Mummi: Takktakk, koselig å se deg her Hjertestein: Det går fint, må ærlig innrømme at jeg var ikke her så mye på bursdagen min jeg eller, så jeg hadde nok ikke merka forskjell om du faktisk hadde vært innom Takktakk --- Dette har vært en utrolig helg. Kanskje en av de beste. Den begynte med en heidundranes fest til ære for meg torsdagskveld. Og bare strakk seg over i det enda koseligere. Jeg har nemlig vært med min kjæreste og min bestevenninne hver dag. To av dagene også i selvskap av K (en kamerat på jobben). VI har grilla, vi har drikki kaffe, vi har bowla og vi har spist på restaurant. Jeg er heldig jeg, som har så mange fantastiske mennesker i livet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå