Gå til innhold

DAGLIGVARE FOR BRA NOK


Gjest Gjest_Mina_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_T.k_*
Da foreslår jeg at du legger om kostholdet ditt til McDonalds hver dag til alle måltider sånn at dere kan få det samme "gode" kostholdet begge to.

Jeg spiser faktisk ikke mcdonalds mat...

Og hunden min får absoulutt ingen bivirkninger av hundematen, slik som dere andre får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser faktisk ikke mcdonalds mat...

Og hunden min får absoulutt ingen bivirkninger av hundematen, slik som dere andre får.

Jeg spiser ikke hundemat så jeg får ingen bivirkninger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les på innholdsfortegnelsen..

Dagligvarefor inneholder mye sukker og tomme kalorier.

Dyrebutkkfor inneholder nyttige ingredienser.

Samt.. Kjøper du en sekk på 7-10kg til 6-700,- så varer den så lenge at du kan spare penger på det. Alltid sjekk kiloprisen. TS er tydligvis ikke så erfaren med ting rundt dyr som hun kanskje tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser faktisk ikke mcdonalds mat...

Og hunden min får absoulutt ingen bivirkninger av hundematen, slik som dere andre får.

Ser til dels den der, men vet du hva? Jeg så heller ingen "bivirkninger" på hunden(e) når jeg brukte vanlig butikkfor, det var først når jeg bytta at jeg virkelig så, lukta og kjente forskjellen!

I tillegg sparer man jo veldig mye på å kjøpe skikkelig mat til hunden! På flere måter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt irritert over når folk hele tiden klager over dagligvareforene. Jeg har to hunder og forer begge med dagligvarefor. Skader disse forene hunden på noen som helst måte egentlig?

Hundene mine elsker foret og spiser flere skåler for dagen i tilegg til griseøret fra dagligvarebutikk. Katten min får også for herfra!

Hvorfor betale 500-600 kr for dyre snobbemerker? Trenger argumenter.

Innlegget ditt burde si deg det du lurer på.

Spiser flere skåler hver dag? Det er fordi det er tilsatt allt mulig skumle ting (bl.a. salt for å få bedre smak noe som er farlig for hunder i store mengder)

Jeg betaler heller mer for et godt fôr og den ikke trenger å spise hele dagen for å få i seg näringstoffene den trenger.

Regn på det - alt i alt så koster det like mye, butikkfôr og det jeg kaller hundemat. Da velger jeg heller hundematen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...