Saeria Skrevet 12. mai 2012 #681 Del Skrevet 12. mai 2012 Håper du får en fin kveld i eget selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #682 Del Skrevet 13. mai 2012 Det ble ingen film, men det ble is... Og bok og te! Leste ut ei bok jeg bare elsket! Og begynte på ei ny... Leser for tiden The Morganville Vampires. Liker den veldig godt så langt, men er bare på bok 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. mai 2012 Forfatter #683 Del Skrevet 17. mai 2012 Jeg skal til Oslo! Gleder meg veldig. Men i dag skal jeg visst på date... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #684 Del Skrevet 19. mai 2012 OK, date nummer to med henne på torsdag. Vi gikk på kafé, og satt og skravlet til det stengte, så gikk vi til en annen kafé, hvor vi traff noen jeg visste hvem var, og det var hyggelig. Selve daten gikk vel greit, men jeg er usikker på hvor mye hun legger i det, og hva hun egentlig tenker. Jeg har vel ikke sagt noe, men føler vel ikke jeg har så mye å si. Hun spurte meg om noen framtidsplaner (veldig generelt), og jeg snakket så vidt om å flytte tilbake til Oslo om noen år. Jeg vet ikke om hun forsøkte å hinte, men hvis hun gjorde det, er det totalt dødfødt når det gjelder meg. Jeg skjønner ikke slikt. Fant også ut at hun ikke er så glad i å lese. Og noen andre småting. Hun er søt og hyggelig, bevares, men det er ikke nok for min del. Jeg kan fint se for meg at hun kan bli en venn, men ikke noe mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. mai 2012 #685 Del Skrevet 19. mai 2012 Er jo greit å finne ut sånne ting, før det blir et forhold og man blir skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #686 Del Skrevet 19. mai 2012 Er jo greit å finne ut sånne ting, før det blir et forhold og man blir skuffet. Sant. Jeg tror hun nok er mer interessert i meg enn jeg er i henne. Men jeg kan jo ikke tvinge fram følelser heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #687 Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) Misunner alle som ikke er dautrøtte om morgenen. Uff, føler meg alltid kvalm og uvel av å stå opp tidlig, det gjør rett og slett fysisk vondt! ~*~ Har fått fortalt hun jeg har dated hvor landet ligger, og selv om det ikke var moro i det hele tatt, så er det godt å ha det unnagjort. ~*~ Ellers... Vært i Oslo i pinsen. Det har vært deilig. Har kost meg veldig, selv om jeg har følt meg utrolig sliten. Kanskje ikke rart etter ei lang og hektisk uke. Denne ukla blir neppe mindre hektisk, har vanvittig mye å gjøre på jobb. Skal bare drikke opp vannet mitt, så skal jeg komme meg avgårde. Gleder meg allerede til å dra tilbake til Oslo, det er tross alt ikke så lenge til. Blir stas med Sheive dager! Endret 29. mai 2012 av Bokalven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. mai 2012 #688 Del Skrevet 29. mai 2012 Like greit å si i fra, ja, selv om det ikke er gøy. Kose deg med sheive dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #689 Del Skrevet 29. mai 2012 Kose deg med sheive dager! Takk, det skal jeg! Under fire uker igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #690 Del Skrevet 3. juni 2012 Sola skinner fortsatt. OK, så er det ikke så varmt at det gjør noe, men det snør i det minste ikke (noe jeg trøster meg med stadig vekk, dét savner jeg ikke fra Nord-Norge). I dag skal jeg nok en tur til Stavanger. Har skumle planer om å sette meg på kafé og lese bok. Jeg elsker å lese bok på kafé, det er så deilig! Vet om et par bra steder i Stavanger. Kanskje går jeg på kino etterpå. Fint å gå alene på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #691 Del Skrevet 4. juni 2012 Min start på uka var ikke så super. Jeg bråvåkna rett før klokka åtte i morges og føste tanke var "faen, nå skulle jeg vært på jobb!" Var bare å karre seg ut av senga, ringe jobb og si jeg ble for sein, få i seg frokost, vingle innom kaffesjappa for en dobbel espresso og vingle på jobb. Resten av dagen har vært grei, hektisk på jobb, som vanlig, deretter bare ta seg en matbit på veien før jeg dro inn til Stavanger for å være privatlærer i norsk. Dette er ikke noe jeg gjør for å tjene penger, egentlig, tar kun en symbolsk sum. Det er ganske moro, om enn litt slitsomt. Dingla inne i Stavanger etterpå. Tok meg en tur på kafé og leste bok, for så å rusle rundt. Sjekka om det gikk noe på kino, men alt gikk litt seint. Får vel finne senga her nå, ny, lang dag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #692 Del Skrevet 25. juni 2012 Er i Oslo på ferie, og i går traff jeg på Nótt helt tilfeldig! Var så fint å se henne. Men desverre måtte jeg haste avgårde for å jobbe som frivillig på Pride House, så rakk bare å gi henne en stor klem og si hei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #693 Del Skrevet 2. juli 2012 (endret) Sitter med skikkelig post-Oslo-blues. Savner Oslo. Savner vennene mine der. Var der ei drøy uke, og føler allikevel jeg ikke fikk nok tid. Ellers hadde jeg denne samtalen med venninna mi: Venninne: "[bokalven], du burde få deg dame..." Jeg: "Ja..." Hadde altså vært fint med kjæreste, men desperat er jeg ikke. Skal ikke ha dame for enhvert pris. Skeive dager har vært fine. Jeg har vært forkjøla. Jeg har jobbet som frivillig. Jeg har vært på konserter. Jeg har festet. Jeg har gått i paraden. OK, forkjøla var ikke fint, men alt det andre var. Nå satser jeg på Skeive sørlandsdager og Stavanger på Skeivå. Endret 2. juli 2012 av Bokalven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. august 2012 Forfatter #694 Del Skrevet 25. august 2012 Jeg droppet Skeive Sørlandsdager i år. Så nå er jeg hjemme. Skal bruke dagen til å lese fag (studerer på si') og så skal jeg drikke kaffe med ei venninne. Ellers hadde jeg en flott ferie. Var en tur nordpå og besøkte venner. Det var fint. Og så var jeg noen dager i London helt på slutten, og det var enda finere. Jeg elsker London! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. september 2012 Forfatter #695 Del Skrevet 8. september 2012 Om ikke lenge reiser jeg inn til storbyen. Skal treffe venninna mi, se åpningen av Stavanger på skeivå. Deretter blir det dansetrening. I kveld blir det kino. Tror det blir en fin dag. I morgen er det egentlig et seminar i partiet mitt, som jeg har lyst til å dra på... Problemet er at jeg burde lese til eksamen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. september 2012 Forfatter #696 Del Skrevet 9. september 2012 Lurer litt på hva jeg har begitt meg ut på. Har meldt meg opp i eksamen i sosiologi, og noe som betyr at jeg ikke har en eneste frihelg det neste året eller så. Får se hvor slitsomt det blir. Tester ut dette halvåret, og synes jeg det blir for mye med full jobb og fulle studier, dropper jeg det nok. Gjør det jo mest for moroskyld. Synd at universitetsstudier har blitt så stramt. Tenkt så kjekt det hadde vært hvis jeg kunne ta et enkelt kurs her og der, og kjørt helt eget løp. Men sånn er det ikke. Ja ja, spennende fag er det, i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #697 Del Skrevet 8. oktober 2012 Er så sliten for tiden... Og så har jeg vært teit nok til å forelske meg i ei jeg ikke kan få, så forsøker å dytte følelsene djuuupt ned i en skuff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. oktober 2012 #698 Del Skrevet 8. oktober 2012 Huff, ikke bra at du er så sliten. Er det søvnproblemer, eller mangler du noe kanskje? Får håpe du ikke begynner å bli sjuk i det minste. Følelser for noen man ikke kan få er alltid kjipt og vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. oktober 2012 #699 Del Skrevet 8. oktober 2012 Er tøft å være så sliten, håper det går over snart. Og følelser for en man ikke burde ha er utrolig kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 8. oktober 2012 #700 Del Skrevet 8. oktober 2012 Så kjedelig med forelskelse som man ikke kan gjøre noe med Håper det gir seg snart, og at du finner deg en som blir like forelsket i deg som du blir i ham/henne. Spennende med studier da. Lykke til! Finnes det ikke noen steder du kan ta kursene på nett som enkeltfag? Jeg tar fag via NKS og er ihvertfall veldig fornøyd med å kunne velge farten selv (men ikke like fornøyd med at det skal gå såååå sakte fremover. Etter 5 år er jeg fortsatt ikke ferdig med første året av Bacheloren ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå