Gå til innhold

Celestines søte eventyr

Celestine

Anbefalte innlegg

Høh?? :klø: Testet akkurat positivt på EL-test! Det er jo fem dager for tidlig... Merkelig. Hadde ikke testet enda hvis det ikke hadde vært for at jeg har hatt EL-aktig slim de siste dagene. Hva betyr dette da? At jeg har en kjempelang lutealfase? For jeg har aldri sykluser som er kortere enn 28 dager. Men da blir det hvertfall eggløsning og :sengekos: i morgen, juhu! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi det var tidlig eggløsning ja... Trodde at mensen uansett kommer 14 dager etter el jeg... hmm...

Men :sengekos: på, så skal jeg krysse fingerne for deg jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentar fra kollega som akkurat har fortalt at hun er gravid med nummer to: "Skal ikke dere ha barn snart da?"

JADA, VI PRØVER!!

*bortforklare, bortforklare*

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentar fra kollega som akkurat har fortalt at hun er gravid med nummer to: "Skal ikke dere ha barn snart da?"

JADA, VI PRØVER!!

Den er lei ! Skulle ikke vært lov til å komme med det spørsmålet!! :nei:

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JADA, VI PRØVER!!

:sur: Det er grusomt å få det spørsmålet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig...

Men må innrømme at jeg har stilt sprøsmålet et par ganger selv, før vi begynte å prøve selv. Ble ganske flau da jeg fikk vite at det ene paret hadde prøvd lenge og mistet flere ganger.... :flau:

Nå skal jeg aldri spørre noen igjen! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har jeg planer om å trene (helst tre ganger, lurer på om det går...), strikke videre på babyjakken og lese videre i boka mi, møte en venninne, kanskje spandere på meg en ansiktsbehandling, vaske leiligheten til helga og levere noe klær til fretex. Klesskapet mitt er som en krigssone... Ønsker meg nytt skap med skikkelig innredning som utnytter plassen, men det spørs om vi tar oss råd til det... Får vel heller utnytte det vi har så godt som mulig.

Føler meg litt forpliktet til å følge opp gjøremålene mine for denne uka (siden jeg skrev om dem)!

• Trene (1.gang)
  • Trene (2. gang)
  • Trene (3. gang)
  • Strikke (er jo ikke ferdig med dette da :) )
  • Lese bok (lest ut en bok, skal begynne på ny)
  • Møte venninne
  • Ansiktsbehandling?
  • Vaske badet
  • Vaske kjøkken (mannen?)
  • Støvsuge (mannen?)
  • Vaske gulv
  • Tørke støv
  • Levere klær til Fretex

Det er så mange her inne som har blitt gravide eller driver med testing nå! Veldig spennende og koselig! Det gir meg håp om at det plutselig skjer meg også. For øyeblikket er det :sengekos: det går i, blir lenge til testing for meg enda... *utolmodig* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig...

Men må innrømme at jeg har stilt sprøsmålet et par ganger selv, før vi begynte å prøve selv. Ble ganske flau da jeg fikk vite at det ene paret hadde prøvd lenge og mistet flere ganger.... :flau:

Nå skal jeg aldri spørre noen igjen! :nei:

Nei man tenkte ikke selv over det så mye i den tiden, men man lærer underveis heldigvis.

Godt du føler deg forpliktet til å følge opp planene dine. Hjelper liksom litt å dele de på KG :fnise:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt forpliktet til å følge opp gjøremålene mine for denne uka (siden jeg skrev om dem)!

[

[*]Støvsuge (mannen?)

Støvsuge mannen?! Hva! Hvordan i all verden får du han med på det? Min er ikke lik grei å få med på det:p

Hehe.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert liste:

• Trene (1.gang)
  • Trene (2. gang)
  • Trene (3. gang)
  • Strikke (er jo ikke ferdig med dette da :) )
  • Lese bok (lest ut en bok, skal begynne på ny)
  • Møte venninne
  • Ansiktsbehandling? I morgen! Åh, gleder meg... :)
  • Vaske badet
  • Vaske kjøkken (mannen?)
  • Støvsuge (mannen?)
  • Vaske gulv. Har vasket noen av gulvene, men stue/spisestue gjenstår...
  • Tørke støv
  • Levere klær til Fretex

Nei man tenkte ikke selv over det så mye i den tiden, men man lærer underveis heldigvis.

Godt du føler deg forpliktet til å følge opp planene dine. Hjelper liksom litt å dele de på KG :fnise:

Ha en fin dag :klemmer:

Ja, det føles litt mer forpliktende da! :) God fredag og god helg! :klemmer:

Støvsuge mannen?! Hva! Hvordan i all verden får du han med på det? Min er ikke lik grei å få med på det:p

Hehe.

Han må til pers når han blir for støvete... :knise: Neida, jeg liker ikke å støvsuge, og han syns det er ok. Derfor gjør han ofte det (når jeg spør vel og merke)... Grattis med ny ticker!! Åh, så gøy!! :danser:

:vinke:

Innom og ønsker deg en god helg :)

God helg til deg også, Ananan! :klem:

Har ikke tid til å kikke innom alle bøkene for tiden... :tristbla: Skal prøve å kikke rundt i løpet av helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nå er det lenge siden jeg har vært her... Merket all håpingen og grublingen av å være her mye tok litt på. I dag har jeg fått mensen, så jeg har samvittighetsfullt vært inne og fikset på tickeren min og kommentert på IKM Mars 2009-posten på forumet... Føler meg veldig motløs nå. Jeg syns det er vanskelig å føle at man gjør alt riktig uten at det blir noe resultat! Hvis det ikke har gått nå går det vel aldri, er det som surrer rundt i hodet mitt. I natt drømte jeg tilogmed om en positiv graviditetstest og i formiddag var håpet knust... Det er jo ikke noe annet å gjøre enn å fortsette å prøve og så går det forhåpentligvis tilslutt. Det som nesten er verst er at jeg gledet meg sånn til å fortelle det til foreldrene mine, og det glir bare lenger og lenger unna for hver måned. Vet at det er mange som har prøvd mye lenger enn oss, og at det er litt tidlig å gi helt opp.... Har ikke det altså.... Bare måtte få ut litt av det jeg går rundt og tenker på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: Huff, ikke godt å gå med sånne tanker, skjønner deg godt da, prøving er egentlig ganske tøffe saker. Håper humøret stiger litt snart, og at helgen din blir fin! :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg titter innom!

God søndag til deg fra en annen prøver som også forsøker å gjøre "alt riktig", er i riktig alder og uten noen sykdommer, men som ikke får det til å klaffe uansett.. Livet er ikke rettferdig.. men vi får forsøke å holde hverandre oppe, hva? I dag fant jeg ut at min helsefokus fakstisk kan ha ha hindret meg fra å bli gravid.. for mye

c-vitamin kan nemlig hindre unnfangelse, og jeg har pøst på med dette vitaminet i flere år! Jammen gjør man seg enkelte oppdagelser i prøvertiden..

Lykke til i neste PP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:troest::kose::klem:

Ha en fin helg da, det blir vår tur tilslutt.

:klem::kose::troest:

:klem: Takk, det ble en fin helg faktisk! Vi får håpe det går for oss begge etterhvert :klem:

:troest: Huff, ikke godt å gå med sånne tanker, skjønner deg godt da, prøving er egentlig ganske tøffe saker. Håper humøret stiger litt snart, og at helgen din blir fin! :klem:

:klemmer: Takk for det! Håper det går bra med deg og spiren, skal kikke litt i boka di etterpå.

Hei, jeg titter innom!

God søndag til deg fra en annen prøver som også forsøker å gjøre "alt riktig", er i riktig alder og uten noen sykdommer, men som ikke får det til å klaffe uansett.. Livet er ikke rettferdig.. men vi får forsøke å holde hverandre oppe, hva? I dag fant jeg ut at min helsefokus fakstisk kan ha ha hindret meg fra å bli gravid.. for mye

c-vitamin kan nemlig hindre unnfangelse, og jeg har pøst på med dette vitaminet i flere år! Jammen gjør man seg enkelte oppdagelser i prøvertiden..

Lykke til i neste PP!

Ja, hva er det som skal til lurer jeg på... Det med c-vitaminer har jeg ikke hørt før! Det er så mye som spiller inn at man kan gå helt i surr.... :skratte: Hjelper det med en gang du slutter mon tro? Jeg tar også c-vitamin av og til, men stort sett når jeg er i ferd med å bli forkjøla. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Tror nok at de aller fleste tenker som deg, mens de prøver, at vi gjør alt riktig.

Vi gjør vel alle stort sett det samme for å få det til :fnise: Men hos noen tar det desverre litt tid før det klaffer.

Jeg må også kutte ut KG litt i perioder, for det blir litt for mye fokus på prøvingen av å lese her inne. Samtidig er det veldig koselig å "treffe" andre og skrive til hverandre her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kunn hørt motsatte ting ang c vitamin, man skal ta det og helst høyere doser. Står i den del bøker og nettsider.

en side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...