Gå til innhold

Celestines søte eventyr


Celestine

Anbefalte innlegg

:hallo:

Dette var bra du spurte om, jeg også lurer på det.. :klø:

:vinke:

Ikke alt er helt intuitivt her på KG nei... :klø:

Hvis du klikker på 'Mine innlegg' på den øverste grå menylinja får dere opp alle trådene dere har skrevet i sortert etter når det har blitt skrevet noe nytt. Og så er det en slik orange firkant foran de hvor noe nytt er skrevet siden du leste tråden sist. Klikk på den, så kommer du til den første uleste posten i den tråden.

Krysser fingrene for dere, Celestine! :duskedame:

Tusen takk Klematis, det var lurt! :klem: Skal begynne å sjekke der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har et vennepar som skal bli foreldre til ei lita jente i vår/sommer, så nå har jeg bestemt meg for å strikke noe til dem til beibien kommer! :) Skulle mye heller strikket til meg selv... :sjenert: Men nå får jeg litt trening først, og så håper jeg jo de blir glade for det også. Skal prøve meg på denne jakken:

http://www.garnstudio.com/drops/mag/b16/3/3-1.jpg

Syns den var såååå søt :rødme: Skal se om de har noen andre fine farger, det er jo ikke sånn at småjenter måååå være rosa hele tiden?? Men de hadde ikke dette garnet på min nærmeste garnbutikk, så jeg må dra et annet sted for å få tak i det. Jeg som ville strikke i daaaaaag! Nei, tolmodighet er ikke min største styrke... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom å ser til deg!

:goodbye: Koselig!

Å, den jakken var jo supersøt da! :rødme:

Har lagret link! Håper jeg får bruk for den snart! ;)

Skal gjøre et nytt forsøk på å få tak i garn etter jobb i dag! Gleder meg til å komme igang...

En strikkesmiley hadde gjort seg her! Administratorer, hallo..... :)

_______________________

I går hadde jeg en kjempebra kveld! Føler av og til at jeg kommer hjem, lager middag og ellers bare soser rundt og "venter" på neste arbeidsdag... Hvis noen vet hva jeg mener...? I går satte jeg meg noen mål for kvelden, og ikke bare huslige plikter, men ting jeg hadde lyst til å gjøre. F.eks gjøre yoga og begynne på en ny bok. Hadde lastet ned en yogavideo fra nettet, og det var kjempeeffektivt! Drev på i nesten en hel time. Og i dag er jeg støl... Føler ofte at jeg må dra på treningssenter for å komme i treningsmodus, men nå vet jeg at yoga funker bra hjemme også. Jeg har som mål for denne uka å kick-starte treningsvanene mine, så i dag skal jeg innom SATS en tur. Og kose meg med Frustrerte Fruer etterpå, yeiii! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Så bra du hadde en bra dag i går :) Det med yoga var jo kanskje noe jeg skulle prøvd... hmm... jeg som ikke har treningstudio i nærheten!

Hvor lastet du den ned? Er det lov å spørre om det? :unsure:

Ha en fin dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :vinke:

Så bra du hadde en bra dag i går :) Det med yoga var jo kanskje noe jeg skulle prøvd... hmm... jeg som ikke har treningstudio i nærheten!

Hvor lastet du den ned? Er det lov å spørre om det? :unsure:

Ha en fin dag da :)

Klart du kan spørre om det! Jeg har lastet ned videopodcaster i iTunes, det er jo både gratis og lovlig. Den jeg gjorde på mandag heter YogAMAZING - Yoga Lifestyle (episode 139 og 141). Det er også en som heter Yoga to the People - 60 min power flow og YogaJournal.com: Yoga Practice Podcast. (Den siste er ikke video, bare lyd.) Det er sikkert flere også, bare å søke i iTunes! Si fra om du prøver det da, og om du finner noen bra episoder! :) Ser YogAMAZING har en episode som heter yoga for beginners hvis du ikke har gjort noe yoga før.

------------

Nå har jeg begynt på babyjakken! Skal strikke ti pinner fram og tilbake nå først, og så begynner det med finlesing av oppskrift. Er en stund siden jeg har strikket, men jeg kommer vel inn i det. Ellers begynner mensen å nærme seg slutten... Bare ca 10 dager til EL! Men det virker som det er noen som vil øve litt i kveld... :humpe::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan spørre om det! Jeg har lastet ned videopodcaster i iTunes, det er jo både gratis og lovlig. Den jeg gjorde på mandag heter YogAMAZING - Yoga Lifestyle (episode 139 og 141). Det er også en som heter Yoga to the People - 60 min power flow og YogaJournal.com: Yoga Practice Podcast. (Den siste er ikke video, bare lyd.) Det er sikkert flere også, bare å søke i iTunes! Si fra om du prøver det da, og om du finner noen bra episoder! :) Ser YogAMAZING har en episode som heter yoga for beginners hvis du ikke har gjort noe yoga før.

Ja dette må prøves :jepp:

Lykke til med strikkingen da, du kommer nok fort inn i det igjen tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på! :vinke:

Kjipt med tantebesøk. Krysser fingrene for at det er siste gang på maaange måneder! :)

Ha en fortsatt fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler av og til at jeg kommer hjem, lager middag og ellers bare soser rundt og "venter" på neste arbeidsdag... Hvis noen vet hva jeg mener...?

Kjenner meg VELDIG godt igjen, her ja! :sukk:

Bare at jeg føler jeg står opp, går på jobb, kommer hjem, lager middag, soser rundt osv og bare venter på en + :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare jobber og soser jeg, lager ikke middag en gang. :fnise:

Gikk på Yogakurs for noen år siden, det er egentlig noe jeg savner. Kanskje jeg også burde laste ned noen doitathome-videoer... :sjenert:

Ikke noe galt i å øve på EL forresten - øvelse gjør mester! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette må prøves :jepp:

Lykke til med strikkingen da, du kommer nok fort inn i det igjen tenker jeg :)

Og lykke til med yogaen til deg! :klem:

Innom og hilser på! :vinke:

Kjipt med tantebesøk. Krysser fingrene for at det er siste gang på maaange måneder! :)

Ha en fortsatt fin dag! :klemmer:

Hei på deg! :) Får satse på at det er lenge til neste gang ja...

Kjenner meg VELDIG godt igjen, her ja! :sukk:

Bare at jeg føler jeg står opp, går på jobb, kommer hjem, lager middag, soser rundt osv og bare venter på en + :fnise:

Det også så klart! Når vi får det blir det vel ikke så mye tid til sosing lenger... :fnise:

Jeg bare jobber og soser jeg, lager ikke middag en gang. :fnise:

Gikk på Yogakurs for noen år siden, det er egentlig noe jeg savner. Kanskje jeg også burde laste ned noen doitathome-videoer... :sjenert:

Ikke noe galt i å øve på EL forresten - øvelse gjør mester! :Nikke:

Syns yoga var lettere å få til hjemme enn annen trening - krever lite utstyr og liten plass! I tillegg til EL-trening selvfølgelig... :lur:

:vinke:

God helg :klem1:

God helg til deg også! :goodbye: Skal stikke innom og skrive det i boka di også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bleh, har litt dagen derpå i dag... Har vært på overnattingsteambuilding med jobben, og fikk bare fire timer søvn i natt. Blir litt sosen av det! Drakk jo litt også, men passet på litt så det ikke ble for mye. Så det er nok ikke akkurat fyllenerver jeg har, men jeg føler meg litt rastløs... og ensom... og utilpass. Tror jeg trenger en klem, rett og slett! Men nå er jeg på jobb, og her klemmer vi ikke så mye. Gleder meg til å komme hjem til kjære mannen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleh, har litt dagen derpå i dag... Har vært på overnattingsteambuilding med jobben, og fikk bare fire timer søvn i natt. Blir litt sosen av det! Drakk jo litt også, men passet på litt så det ikke ble for mye. Så det er nok ikke akkurat fyllenerver jeg har, men jeg føler meg litt rastløs... og ensom... og utilpass. Tror jeg trenger en klem, rett og slett! Men nå er jeg på jobb, og her klemmer vi ikke så mye. Gleder meg til å komme hjem til kjære mannen min...

Klem kommer her! :klemmer: Håper mannen hjalp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg lest meg gjennom dagboka di, her blir det spennende tider fremover :lur:

Håper du har kommet deg hjem til mannen din å fått mange klemmer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem kommer her! :klemmer: Håper mannen hjalp. :)

Tusen takk! :klem: Det gjorde han absolutt! :lur:

En dag forsinket men :klem:

Håper resten av helgen blir bedre!

:klemmer:

Takk, takk! :klem: Helga ble veldig bra faktisk, bortsett fra at jeg har vært helt søvnforstyrret etter festingen på torsdag... Jeg som er så avhengig av regelmessig søvn burde jo ikke prøve å få barn... :ler:

Ønsker deg ei god helg, med mannen og bedre feeling!

:klem:

Takk, håper du har hatt en fin helg også! :)

Nå har jeg lest meg gjennom dagboka di, her blir det spennende tider fremover :lur:

Håper du har kommet deg hjem til mannen din å fått mange klemmer ;)

Hei på deg! :goodbye: Håper på gode nyheter her snart ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det plutselig mandag igjen! Forrige innlegg var litt deppa, men gikk heldigvis over. Har hatt en veldig fin helg, med date med mannen og skitur og god mat og :sengekos: . :) Og nye støvletter på lørdag! :danse:

Denne uka har jeg planer om å trene (helst tre ganger, lurer på om det går...), strikke videre på babyjakken og lese videre i boka mi, møte en venninne, kanskje spandere på meg en ansiktsbehandling, vaske leiligheten til helga og levere noe klær til fretex. Klesskapet mitt er som en krigssone... Ønsker meg nytt skap med skikkelig innredning som utnytter plassen, men det spørs om vi tar oss råd til det... Får vel heller utnytte det vi har så godt som mulig.

Noen andre som har noe spesielt fore denne uka?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...