Gå til innhold

Celestines søte eventyr


Celestine

Anbefalte innlegg

Min mann vil vite det samtidig med meg. Han syns han har like mye rett på det sier han :fnise: Jeg tester ikke før IKM, men de gangenen jeg har gått over IKM er mannen med meg når jeg tester :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann vil vite det samtidig med meg. Han syns han har like mye rett på det sier han :fnise: Jeg tester ikke før IKM, men de gangenen jeg har gått over IKM er mannen med meg når jeg tester :rødme:

Koselig at han vil være med da! Min mann syntes begge alternativene var ok. Selv gleder jeg meg til "Kjære, vi venter barn"-øyeblikket! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen i dag... :trist: Da gikk det ikke på "første forsøk"! Synd, men det kommer jo flere muligheter. Litt bekymret for at jeg har vært i dårlig form i det siste uten "grunn". Hadde ganske sterke magekramper i dag også, så jeg måtte dra hjem fra jobb og krype sammen på sofaen... Men det er heldigvis bedre nå.

Uansett:

Krysser fingrene for PP2! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Og :velkommen: blant prøvarane! Håpar du slepp å bli her inne lenge. :nigo:

Eg trudde eg hadde lagt igjen ei velkomsthelsing tidligare, men ser ut som at eg berre har vore sniklesar til nå. :rodme:

Fikk forresten graviditetstester og EL-tester fra Lavpris-Tester.com i dag! Vurderte om jeg skulle bestille derfra eller fra billige-tester.no, men så så jeg at testene fra lavpris-tester.com har følsomhet på 20mIU/mL for hCG, mens CB har 25mIU/mL. 25% bedre følsomhet vant for meg! Skal imidlertid ikke teste noe som helst på over ei uke enda. :)

Eg har også bestilt frå Lavpris-Tester og er veldig fornøyd. :nigo:

Lykke til i PP2! :duskedame:

Håpar det er den magiske PP-en. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Og :velkommen: blant prøvarane! Håpar du slepp å bli her inne lenge. :nigo:

Eg trudde eg hadde lagt igjen ei velkomsthelsing tidligare, men ser ut som at eg berre har vore sniklesar til nå. :rodme:

Eg har også bestilt frå Lavpris-Tester og er veldig fornøyd. :nigo:

Lykke til i PP2! :duskedame:

Håpar det er den magiske PP-en. :lur:

Hei dreia! :vinke: Takk for velkomsthilsen! Koselig. :) Jeg har visst sniklest hos deg også... Jeg har bestilt fra både lavpris-tester.com og billige-tester.no nå, og det har gått veldig greit hos begge.

Kjipe mensen. :frustrert: Men gøy med EL-testing da (enn så lenge :roll:). :)

Ja, nå får jeg hvertfall bruk for de EL-testene jeg har kjøpt! Det hadde jo vært kjempeteit å bli gravid med en gang og bli sittende med 5 ubrukte EL-tester! Hvem skulle tisset på dem da? Mannen? :skratte:

I dag har heldigvis menssmertene gitt seg litt. Jeg tar ALLTID Ibux med en gang jeg merker dem, og det funker kjempebra. Men nå skulle jeg prøve å klare meg på Paracet da, og det ble jo noe heeelt annet. Sjokk, trodde ikke det skulle være så stor forskjell! Begynner jo å lure på hvor mye det kan påvirke fruktbarheten å ta et par-tre Ibux med en gang jeg får mensen... Men jeg vil jo ikke ødelegge noe for den o'store PP2 heller! For det er da det skal skje! :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå får jeg hvertfall bruk for de EL-testene jeg har kjøpt! Det hadde jo vært kjempeteit å bli gravid med en gang og bli sittende med 5 ubrukte EL-tester!

Ja, kjempeteit. :fnise:

Hvordan går det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har heldigvis menssmertene gitt seg litt. Jeg tar ALLTID Ibux med en gang jeg merker dem, og det funker kjempebra. Men nå skulle jeg prøve å klare meg på Paracet da, og det ble jo noe heeelt annet. Sjokk, trodde ikke det skulle være så stor forskjell! Begynner jo å lure på hvor mye det kan påvirke fruktbarheten å ta et par-tre Ibux med en gang jeg får mensen... Men jeg vil jo ikke ødelegge noe for den o'store PP2 heller! For det er da det skal skje! :babysmokk:

Eg har også alltid kjent stor forskjell på Ibux vs. Paracet på menssmerter. Ingen tvil om kva eg foretrekk, altså! Men eg har prøvd å styra unna Ibux så godt eg kan (dvs. ikkje ta med mindre det er nødvendig) sidan eg var ca 16 år. Eg hadde jo lese at det kunne redusera fruktbarheten, og det skulle eg ikkje ha noko av. :skratte: Men, er det nødvendig med Ibux, så er det nødvendig. ;)

:skya: for PP2. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det lenge siden jeg har skrevet her! Har vært mye som har foregått de siste ukene. Bestefaren min døde for en og en halv uke siden, og i helga var det begravelse. Trist... :grine: Dessuten har jeg hatt trøbbel med visdomstenner, og måtte trekke en i går. Auuu... Fokuset på prøving har kommet litt i bakgrunnen! Kanskje det er bra? Jeg får eggløsning i disse dager, så da er det bare å kose seg og håpe på det beste (men ikke stresse)! Jeg tok faktisk en eggløsningstest i går, men skjønte ingenting av resultatet. Kontrollstreken var veldig svak, og det så nesten ut som den gikk horisontalt istedet for vertikalt! Hmmm... Fire igjen, så jeg tar kanskje en ny i dag og håper den funker.

God tirsdag alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ta en eggløsningstest da jeg kom hjem fra jobb i dag. Rotet i konvolutten fra billige-tester.no og gikk på badet. Den var negativ. Jaja, tenkte jeg, og skulle putte testen tilbake i emballasjen før jeg kastet den. Graviditetstest, sto det der. Doh.... :klaske: Nå må jeg vente til jeg må på do igjen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med deg, til tross for motgang. Hatt to dødsfall selv det siste halvåret :kose:

:fnise: de er jo nesten helt like så ikke rart du tok feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det går bra med deg, til tross for motgang. Hatt to dødsfall selv det siste halvåret :kose:

Takk for det, Gossip Girl! Det er ikke noe særlig nei... Håper det går bra med deg også! :klemmer:

Nå har jeg fått tatt den hersens eggløsningstesten... :) Og.... den var positiv! Gøy! Har aldri tatt en test som var positiv før! Nå er det bare å henge i... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste uka har jeg vært slått ut av influensa... Gikk på jobb som vanlig på onsdag, men innen ettermiddagen lå jeg hjemme på sofaen og skalv av feber. Ble syk omtrent samtidlig med EL faktisk! Det ble mulighet for litt :humpe: likevel faktisk... Men jeg har ikke hatt så mye overskudd til å oppdatere dagboka mi da.

I motsetning til forrige PP har denne vært litt mindre fokusert på prøving. Dessuten har forsøkene vært litt mer konsertrert rundt den riktige tiden, siden jeg fikk tatt EL-tester denne gangen. Så gjenstår det å se om det funker! 7 dager igjen til testing. Skal prøve å fortsette å ta det rolig. :popcorn: Lurer ellers på hvordan det å ha influensa påvirker egget og svømmerne? Håper ikke det skapte trøbbel!

Når jeg har vært syk ser leiligheten alltid litt trist ut. Mannen har vel hendene fulle med å være sykepleier tenker jeg! :) Så i dag har jeg gjort det litt mer koselig ved å henge opp stuegardinene jeg og mamma gjorde ferdig for et par uker siden! (Har ikke hengt dem opp før fordi vi måtte ha en ny kjempelang gardinstang.) Det ble såååå fint! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei.

Trist å lese om bestefaren din, håper du har det bra :klemmer:

:kjefte: litt på domme influensa, håper ikke den har ødelagt for deg.

Følger spent med videre frem mot testing :popcorn:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her må jeg følge med!

Velkommen som prøver. Jeg er også inne i PP2. For oss klaffet det faktisk i PP1 (på bryllupsreisen vår!), men mistet ca en uke etter IKM :tristbla:

Men :hoppe: og :duskedame: for at det klaffer for oss begge ganske snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:babysmokk:

Hei hei.

Trist å lese om bestefaren din, håper du har det bra :klemmer:

:kjefte: litt på domme influensa, håper ikke den har ødelagt for deg.

Følger spent med videre frem mot testing :popcorn:

:goodbye:

Takk, takk! :klemmer: Det går jo greit, det må det jo! Om ikke annet så ble jeg hvertfall røsket ut av prøverhysteriet mitt i forrige PP med alt det som har skjedd denne måneden! Før forrige mens hadde jeg virkelig *alle* symptomene i boka, haha! :fnise: Denne gangen er jeg litt roligere. :cool: Føles bra! Er litt paff over at det bare er 5 dager igjen til IKM....

:vinke:

Her må jeg følge med!

Velkommen som prøver. Jeg er også inne i PP2. For oss klaffet det faktisk i PP1 (på bryllupsreisen vår!), men mistet ca en uke etter IKM :tristbla:

Men :hoppe: og :duskedame: for at det klaffer for oss begge ganske snart!

Huff da, så dumt... :klemmer: Men da vet dere hvertfall at dere får det til! Vi satser stort på PP2, ikke sant?

Hei Celestine :vinke:

Takker for innlegg i dagboken min :)

Og lykke til i prøvingen, håper den sitter snart, hos oss alle!

Jaaaaaa! :babysmokk:

Sitter på jobb nå, har eeeegentlig ganske mye å gjøre, men nå sitter jeg og gleder meg til lunsj, og til å dra på fjellet i helga med min kjære! I morgen er det ett år siden vi forlovet oss... :rødme: Vi er jo gift nå, men det gir en liten ekstra motivasjon til å feire valentinsdagen. :yvonne:

Ha en fin og romantisk helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...