Gå til innhold

Celestines søte eventyr


Celestine

Anbefalte innlegg

:vinke:

Blir spennende å følge med deg fremover, håper det klaffer fort for dere :) Her i gården satser vi på en 2010 baby :)

Og forresten, man må være forsiktig med Ibux når man prøver å bli gravide, og skal helst ikke brukes i 1. og 2. trimester ;)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Blir spennende å følge med deg fremover, håper det klaffer fort for dere :) Her i gården satser vi på en 2010 baby :)

Og forresten, man må være forsiktig med Ibux når man prøver å bli gravide, og skal helst ikke brukes i 1. og 2. trimester ;)

God helg!

Lykke til til dere også!

Ja, det var derfor jeg led meg gjennom menssmertene med Paracet forrige gang... :cry3: Var ikke klar over hvor effektiv Ibux var før jeg skulle klare meg uten!

:hallo:

Håper du har hatt en romantisk og deilig helg med din kjære.

Satser på at :kosteskaft: håller seg borte og at du har en liten :babysmokk: i magen

:klemmer:

Takk for det! Ah, det har vært en herlig helg. Masse snø, snowboard og langrenn, god mat og romantikk! :rødme:

Jeg er usikker på om det er noe i magen denne gangen heller, altså! Jeg har begynt å spotte litt, har litt friskt blod i utfloden. (Vanligvis er det litt mer brunlig, men men.) Beklager, litt for mye info her, jeg vet! :) Får bare ta det som det kommer denne uka! Så må vi bestemme oss for om vi skal satse på desember-baby, eller holde an en måned. På en måte skulle jeg gjerne unngått å være på sykehuset i jula (eeeeelsker jul!), men samtidlig tenker jeg at skjebnen får avgjøre. Mannen har heller ikke bestemt seg helt for hva han syns om saken. Vi får tenke litt fram til neste EL! (Nå går jeg bare ut fra at det ikke har funket denne PP, så får overraskelsen heller bli desto større...) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å lese at du har hatt en sånn super helg da :) Hørtes helt herlig ut!

Men hvordan har det gått? Tanta kommet?

Vi lurte litt på det samme som deg, om vi skulle holde an en mnd.. litt bedre å få januar baby enn desember kanskje? Men nå har vi prøvd så lenge at det er ikke så nøye lenger syns jeg, bare jeg får en spire i magen jeg så er jeg fornøyd :) Det ville no uansett blitt en jul du aldri ville glemt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å lese at du har hatt en sånn super helg da :) Hørtes helt herlig ut!

Men hvordan har det gått? Tanta kommet?

Vi lurte litt på det samme som deg, om vi skulle holde an en mnd.. litt bedre å få januar baby enn desember kanskje? Men nå har vi prøvd så lenge at det er ikke så nøye lenger syns jeg, bare jeg får en spire i magen jeg så er jeg fornøyd :) Det ville no uansett blitt en jul du aldri ville glemt ;)

Grattis med dagboklink i signturen! :)

Har ikke fått mensen enda nei, bank i bordet! Men jeg tror den kommer. Eller tror jeg det....? Joda, det tror jeg. Dessverre! Mulig jeg tar en test i morgen tidlig hvis det ikke har skjedd noe. Disse dagene er frustrerende altså. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk - stolt av den fiine linken, hehe... :danse:

Ingen tante enda nei, so far so good! ;) Ja de dagene rundt ikm er et sant helvete om jeg skal si det selv... rett og slett tortur! :angry:

Jeg krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk - stolt av den fiine linken, hehe... :danse:

Ingen tante enda nei, so far so good! ;) Ja de dagene rundt ikm er et sant helvete om jeg skal si det selv... rett og slett tortur! :angry:

Jeg krysser fingrene for deg!

Taaaaakk, krysser fingrene for deg også! :klemmer:

I dag hadde tickeren min begynt på ny runde. Siden jeg fortsatt venter har jeg tatt bort tickeren sånn at den ikke viser feil! Ja, jeg liker å ha orden i sysakene... :)

Jeg har bestemt meg for å ikke teste før lørdag (hvis mensen fortsatt ikke har kommet). Det er ikke uvanlig for meg at syklusene varierer pluss/minus noen dager, selv om de har vært ganske regelmessige i det siste. Men jeg gidder ikke drive med testing om morgenen før jeg skal på jobb, det blir bare stress.

I dag er det masse møter på jobb, så det blir mye annet å tenke på. Så skal jeg være flink og trene etter jobb, og kanskje ordne litt hjemme til helga i kveld.

Ha en fin torsdag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dette her altså :)

Lurt å vente til lørdag og du er flink om du klarer det ;) Jeg testet for en liten formue da tanta var forsinket forrige gang.... :sjenert: Det skal jeg IKKE gjøre neste gang uansett. Nok får være nok.

I dag har jeg samme plan som deg visst - trening og litt rydding i heimen :)

Ha en fortsatt fin fin torsdag :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på og finner frem :popcorn: jeg også!

Beundrer at du klarer å holde deg helt til lørdag! Jeg hadde nok testet i 4-5 dager allerede på dette tidspunktet... :sjenert:

Krysser fingrene for dere! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, tilbake fra trening, og ferdig med å spise middagen som sto klar på bordet til meg. :rødme: Sååå flink mann jeg har. Han hadde laget pasta med små, hjemmerullede kjøttboller. Nam! :spise: Har ikke trent ordentlig etter influensaen, så det var fint å komme igang igjen. Og det var en morsom aerobictime også!

Lurt å vente til lørdag og du er flink om du klarer det ;) Jeg testet for en liten formue da tanta var forsinket forrige gang.... :sjenert: Det skal jeg IKKE gjøre neste gang uansett. Nok får være nok.

Forrige PP var jeg alt for utolmodig med testingen, så denne gangen skal jeg prøve å være flink! :duskedame:

Finner frem :popcorn: jeg :)

Slenger meg på og finner frem :popcorn: jeg også!

Ooh, popcorn time! :)

Iiiik, såå mye popcorn! :helen:

The pressure is on... Håper :popcorn: holder :kosteskaft: unna! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahh, tilbake fra trening, og ferdig med å spise middagen som sto klar på bordet til meg. :rødme: Sååå flink mann jeg har. Han hadde laget pasta med små, hjemmerullede kjøttboller. Nam! :spise:

The pressure is on... Håper :popcorn: holder :kosteskaft: unna! :)

Kan ikke du få mannen til å ta en alvorsprat med Snoppen? *ønske seg middag servert*

Legger til litt mer press jeg. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

:klemmer:

Kan ikke du få mannen til å ta en alvorsprat med Snoppen? *ønske seg middag servert*

Legger til litt mer press jeg. :popcorn:

Spørs om det hjelper veldig, det er ikke akkurat hver dag det skjer hjemme hos oss heller! :fnise:

:popcorn:

:filer: *vente, vente* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

To forumrelaterte milepæler:

1) Jeg har gått fra å være "sjenert" til "nybegynner"! Jeeee.... :gjeiper:

2) Og så har jeg skaffet meg avatar! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To forumrelaterte milepæler:

1) Jeg har gått fra å være "sjenert" til "nybegynner"! Jeeee.... :gjeiper:

2) Og så har jeg skaffet meg avatar! :danse:

Glemte jo det: Gratulerer med begge deler! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...