Gå til innhold

Celestines søte eventyr


Celestine

Anbefalte innlegg

To forumrelaterte milepæler:

1) Jeg har gått fra å være "sjenert" til "nybegynner"! Jeeee.... :gjeiper:

2) Og så har jeg skaffet meg avatar! :danse:

Gratulerer :duskedame:

Ja nå er det lørdag morgen og jeg sitter her og venter i spenning :popcorn:

Endret av drømmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To forumrelaterte milepæler:

1) Jeg har gått fra å være "sjenert" til "nybegynner"! Jeeee.... :gjeiper:

2) Og så har jeg skaffet meg avatar! :danse:

Gratulerer :) Jeg er fortsatt rimelig sjenert jeg da :sjenert: hihi..

Venter fortsatt i spenning...... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

domme teite :kosteskaft::kjefte: litt på :heks:

Ja ja, da er det bare å konsentrere seg om neste PP :klem:

Takk drømmer! :klem: Heldigvis kommer det nye sjanser...

Nå sitter jeg og ser på MGP med et stort glass :vin:!! Det blir fele-Alexander, det er jeg sikker på! Utrolig catchy sang, er lei av den allerede... :)

Må passe på å stoppe i tide med vinen... :kul: Lenge siden sist! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Surt! Kos deg med vinen (i rette mengder, hehe, lett å bli fjortisfull på to glass for tida!)

Fin ticker du har, er den ny, eller har jeg ikke lagt merke til den før? (Likte den veldig godt i allefall, så fruktbar og frodig ut:))

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneBerit

jeg er ikke så glad i tanta jeg heller.. :gjeiper: derfor så bruker jeg å :kosteskaft::pisk: når jeg ønsker å jagea vekk! :gjeiper: men om det funker, det vet jeg jo ikke.. :gjeiper: håper :vin: var god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surt! Kos deg med vinen (i rette mengder, hehe, lett å bli fjortisfull på to glass for tida!)

Fin ticker du har, er den ny, eller har jeg ikke lagt merke til den før? (Likte den veldig godt i allefall, så fruktbar og frodig ut:))

:klem:

Hihi, sant nok... Nei, tickeren er den samme som jeg hadde før! Jeg liker den også veldig godt, den minner meg om vår! :)

jeg er ikke så glad i tanta jeg heller.. :gjeiper: derfor så bruker jeg å :kosteskaft::pisk: når jeg ønsker å jagea vekk! :gjeiper: men om det funker, det vet jeg jo ikke.. :gjeiper: håper :vin: var god :)

:vin: var faktisk ikke så veldig god, men det gjorde godt med et par glass likevel! :gjeiper:

Håper du hadde en hyggelig kveld i går med felespill og :vin::fnise:

Jeg trente og såg 4 bryllup og en gravferd på TV3.. :sjenert:

:goodbye:

Ja, det ble fele-Alex som vant gitt, det var jo ikke så overraskende! Flink du er da som trener på lørdag... :klappe:

:kjefte: på dumme tanta :kjempesinna:

:kjefte: !! Sukk... Frustrerende at man ikke har noe kontroll over disse tingene... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fastelavnsøndag! Jeg har en stor bolledeig på heving, og skal snart bake ut til fastelavnsboller. Har tenkt å fylle dem med vaniljekrem og bringebærsyltetøy, nam... :gjeiper: Skal også rydde og vaske litt i leiligheten i dag. Kjøkkenet, badet og gulvvask står høyest på prioriteringslista! Skal sette igang så snart kaffekoppen er tom... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneBerit

Litt kjipt at :vin: ikke var god da.. er ikke så super glad i vin selv, men har hørt mass skryt om Marqués de Cáceres :vin: skal være veldig god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt kjipt at :vin: ikke var god da.. er ikke så super glad i vin selv, men har hørt mass skryt om Marqués de Cáceres :vin: skal være veldig god :)

Den tror jeg at jeg har smakt, den er nok bedre ja! Den vinen vi drakk i går visste jeg ikke noe om, vi hadde fått den av svoger som hadde fått den i gave (han liker ikke vin). Vi fikk en hel pose vinflasker av ham faktisk, så det ligger an til mye drikking de neste to ukene! :lur: Hmmm....

Jepp, nå er nok kaffekoppen tom... Ha en fin søndag jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå det hørtes godt ut med vanilje krem og bringebær inni nybakte boller !! :spise:

Blir ikke fastelavens boller på meg i dag, men tenkte å bake neste helg når mannen er hjemme :)

Høres ut som du har en koselig søndag :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ååå det hørtes godt ut med vanilje krem og bringebær inni nybakte boller !! :spise:

Blir ikke fastelavens boller på meg i dag, men tenkte å bake neste helg når mannen er hjemme :)

Høres ut som du har en koselig søndag :klem1:

Ja, det ble en veldig fin søndag faktisk! Bollene ble veldig gode og jeg fikk vasket hele leiligheten. :) Og så hadde vi koselig besøk som hjalp oss å spise opp bollene.

Kjedelig med TR! :klemmer:

:duskedame: og krysser fingrene for neste PP!

Takk for det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt litt på en ting: Hvordan gjør dere det med å følge med i andre sine dagbøker? Finns det noen lur måte? Jeg bruker bare å scrolle nedover forsiden på Prøverdagbok>A-L forumet og se hva som har skjedd siden sist, men det skjer jo at jeg leser/skriver i dagbøker som ikke hører til her også, og da blir de gjerne "glemt" innimellom. Ser av og til på mine siste innlegg, men jeg syns ikke det er så veldig oversiktelig...

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klikker på 'Mine innlegg' på den øverste grå menylinja får dere opp alle trådene dere har skrevet i sortert etter når det har blitt skrevet noe nytt. Og så er det en slik orange firkant foran de hvor noe nytt er skrevet siden du leste tråden sist. Klikk på den, så kommer du til den første uleste posten i den tråden.

Krysser fingrene for dere, Celestine! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...