Gå til innhold

Celestines søte eventyr

Celestine

Anbefalte innlegg

hei hei :) Tenkte jeg skulle stikke innom og kikke litt her :) Er akkurat ferdig med pp1 her og på vei inn i pp2 :) Tar det med et smil så langt men samme som deg gleder jeg meg til å kunne si det til mamma ;) Men har på følelsen at det kan ta en liten stund dette prsjektet ja..

Følger med her videre :popcorn:

Og krysser fingrene for at det klaffer for dere denne pp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gode nyheter på morgenkvisten... :

To blå streker på testen!!!!!!!!!!!!!!!!

:danse:

Endret av Celestine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode nyheter på morgenkvisten... :

To blå streker på testen!!!!!!!!!!!!!!!!

:danse:

:sjokk: Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Gossip Girl, Lucky og Estrella!!

Har litt problemer med å skjønne dette enda... Har tatt to tester i dag, og begge var veldig positive. Det føltes helt rart å se de to blå strekene... :sjokkert:

Håper dette er virkelig...

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk!! :hoppe:

GRATULERER SÅ MASSE!! :strix:

Åh, så glad jeg ble! Det er så utrolig hyggelig å lese at noen har blitt gravide her!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Happy Feet og Kirin! :klem:

For en rar dag... Kan jo fortelle litt om hva som har skjedd egentlig! Forventet å få mensen på torsdag, men det skjedde jo ikke. Jeg bruker alltid å se tegn til mensen før den kommer (mørk utflod o.l) men det skjedde heller ikke. Siden vi var på påskeferie forrige helg tenkte jeg ikke så mye over det, men utover uka demret det for meg at noe var litt utenom det vanlige. Jeg hadde bestemt meg for å teste i dag, for hverdagsmorgener er vanligvis litt travle. Jeg våknet selvsagt kjempetidlig, og rakk å krype inn i armene til mannen og viske "Kjære, du skal bli pappa" før klokka hadde blitt seks. :hjerter_rundt: Da våknet han ganske fort gitt! :) Det var veldig koselig å ligge der sammen og kose og prate og tenke sammen... Litt senere på morgen tok jeg en test til, og den var også positiv. Tror ikke det har gått opp helt for oss enda!

Jeg skal prøve å ikke bli alt for ivrig i tilfelle det skulle gå galt, men jeg vil prøve å ikke bekymre meg for mye heller. For bare et par dager siden visste jeg ikke om vi kunne bli gravide en gang, nå er det hvertfall ett eller annet som har skjedd! Det er jeg kjempeglad for, og nå skal jeg bare passe på meg selv og spiren og ikke bekymre meg for ting jeg ikke kan gjøre noe med. Prøve hvertfall... :sjenert:

Så da håper vi på en super julegave i år! Terminkalkulatorene anslår 27. desember, så da kan det like gjerne bli romjulsbarn som nyttårsbarn.

:danser:

Dette er bare helt utrolig! :bolledeig: (Min nye favorittsmiley!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gratulerer så masse!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Ble skikkelig rørt av å lese både di og Exhale sine dagbøker i dag. Morro!!

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:smilyblomst: Tusen takk alle sammen! :smilyblomst:

Så koselig... :) Hadde jeg ikke kunne fortalt det til dere hadde jeg nok blitt gal av hemmelighetskremmerier... :lur:

Diskuterte med mannen når vi skal begynne og fortelle det og til hvem i dag. Han har fått med seg at det er vanlig å vente til 12 uker med å fortelle det til "alle og enhver" og syns det er helt ok å vente så lenge. Jeg er litt mer usikker. Vil gjerne fortelle det til bestevenninnene mine før det, og gleder meg også veldig til å fortelle det til foreldre! Når det gjelder foreldre vet jeg at de kommer til å brenne etter å fortelle det videre til familie og kjente, så jeg tror ikke vi kommer til å fortelle det til dem før vi syns det er greit at de forteller det videre. Kanskje om en måneds tid?

Er forresten 4+2 i dag... :rødme: Kikke etter ny ticker etterhvert kanskje? Har fortsatt problemer med å skjønne det. Har veldig lite symptomer, er bare mer tørst enn vanlig, har *sinnsykt* såre bryst og kjenner til tendenser til kvalme innimellom. Men jeg blir av og til kvalm uansett så jeg syns ikke det er så ille. Håper jeg holder meg i god form framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt ticker da :) Ikke lett å vite når man skal fortelle det til andre nei... Får ta det litt som det kommer og fortelle det når dere føler for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...