LekeHusmor Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #81 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvor mye var portoen på? Har så lyst til å bestille sånn prøveting jeg og. Men følger det med kost da? 4 dollar! kommer ikke kost med Trinity bøkene Søtt navn! Du mente Trinny & Susannah regner jeg med Jeg kjenner meg sååå igjen i kroppsformen - jeg er også svai i ryggen. Er det fordi vi er litt fortunge :klø: ja jeg mente trinny og susannah. hva heter boken? Jeg var svai i ryggen før jeg ble fortung, men det hjelper jo ikke akkurat på nå tror jeg.. :klø: jeg prøver stadig vekk å finne ut hva kroppsformen min "heter" men klarer det ikke altså. vet ikke om jeg har timeglassformer, guttekropp eller hva.. vet bare at jeg IKKE har pære, for jeg har veldig smale og høye hofter. ikke enkelt! jeg har SÅÅÅ lyst å bestille meg Uggs, men jeg burde egentlig ikke ta meg råd til det... samtidig føler jeg at jeg har fortjent en belønning etter at jeg har jobbet ræva av meg i januar. humm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 31. januar 2009 #82 Del Skrevet 31. januar 2009 DO IT! DO IT! Og skyld på meg etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 31. januar 2009 #83 Del Skrevet 31. januar 2009 Det er fortsatt minst 1 måned igjen med kaaaldt guffent vær - jeg tror ikke du kommer til å angre på UGGs'ene altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #84 Del Skrevet 1. februar 2009 åååh. jeg vil så gjerne ha uggs! men jeg må vite at jeg får de i tide til at jeg reiser på vinterferie, 14 februar. hva er gjsnittstiden for varebestillinger fra utlandet egentlig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 1. februar 2009 #85 Del Skrevet 1. februar 2009 åååh. jeg vil så gjerne ha uggs! men jeg må vite at jeg får de i tide til at jeg reiser på vinterferie, 14 februar. hva er gjsnittstiden for varebestillinger fra utlandet egentlig? :klø: Det kommer mye an på hvor du bestiller fra... USA har relativt tregt postverk men ganske raske spedisjonsfirmaer, mens fra UK/Europa går det som regel raskt både med post og spedisjon. Australske firmaer sender innimellom med båt, og da tar det halvannen evighet... (Jeg husker ikke nasjonaliteten på nettbutikken du lurte på. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #86 Del Skrevet 1. februar 2009 takk itla! jeg lurte ikke på noen spesiell egentlig.. tenkte bare litt på hvor det eventuelt går raskest å bestille fra. får se litt rundt på nettet, hva folk sier i shippingtid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #87 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) da er det penger på vei! ting som som kjøpes: Midnight Fantasy sminkefjerningsservietter ny ansiktskrem må jeg ha.. har denne nå, men den begynner å bli i feteste laget. har vært fornøyd med den, så skal gå å se hva annet de har på Body Shop. - uggs? - ny tannbørste - hårkur ønsker meg også: Mac Strobe Cream .. hadde denne, men klarte å miste (!) den. et av de beste produktene jeg har hatt, ansiktet fikk en utrolig fin og fresh glød. så den må jeg få fatt i på nytt.. har bare ikke klart å finne noen nettbutikk som sender til norge det var det jeg kom på så langt.. og da snakker vi sånn 2000 kr tenker jeg Endret 1. februar 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. februar 2009 #88 Del Skrevet 2. februar 2009 Ooh MAC Strobe Cream hørtes interessant ut Likte beskrivelsen av produktet! (jeg er litt lett å selge til ) Du synes den er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 2. februar 2009 absolutt! likte den kjempegodt.. desverre klarte jeg å miste den så nå må jeg bare skaffe meg ny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 2. februar 2009 #90 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg ble litt fristet av Strobe Cream jeg også. Lurer på hva den koster på GlasMagasinet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #91 Del Skrevet 2. februar 2009 det aner jeg ikke.. det er ingen butikker i bergen som selger mac hvertfall. irriterende. til å være Norges nest største by, er det ganske mye som "mangler" her borte... føler byen er veldig dominert av kjedebutikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 2. februar 2009 #92 Del Skrevet 2. februar 2009 det aner jeg ikke.. det er ingen butikker i bergen som selger mac hvertfall. irriterende. til å være Norges nest største by, er det ganske mye som "mangler" her borte... føler byen er veldig dominert av kjedebutikker Uff, ja, det er tragisk... Synes det blir verre og verre sånn i Oslo også, selv om vi selvsagt har litt flere merker og butikker tilgjengelig her. På Karl Johan og i Hegdehaugsveien/Bogstadveien er det jo knapt nok småbutikker igjen, bare kjeder så langt øyet kan se. Nei, takke meg til storbyer som London! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #93 Del Skrevet 2. februar 2009 Uff, ja, det er tragisk... Synes det blir verre og verre sånn i Oslo også, selv om vi selvsagt har litt flere merker og butikker tilgjengelig her. På Karl Johan og i Hegdehaugsveien/Bogstadveien er det jo knapt nok småbutikker igjen, bare kjeder så langt øyet kan se. Nei, takke meg til storbyer som London! eller USA.. Urban Outfitters Norge er et bedriten shoppeland, rett og slett.. ikke rart vi må ty til det O'Store Internettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 2. februar 2009 #94 Del Skrevet 2. februar 2009 Loooooondooooooon <3 gud, jeg lengter tilbake!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 2. februar 2009 #95 Del Skrevet 2. februar 2009 Strobe Cream høres ut som det perfekte produkt for en sliten småbarnsmor som ikke rekker sminke seg. :rødme: Si ifra når du har funnet ut hvor det kan kjøpes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #96 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) har ikke funnet noe strobe cream enda gitt men i dag fikk jeg rasket med meg litt av hvert.. ny håndkrem tre nye jeans, en klarer jeg ikke finne bilde av. men den er fra bikbok, litt løs, men sitter fint, og med strikk nederst. "kose" jeans og så to bukser fra Mexx, skal prøve å legge inn bilder.. et deilig rødt skjerf, ala Carrie, som jeg planlegger å bruke slik og det var vel det. jakter litt på ny shampo også, men skal ikke kjøpe noe før jeg er helt sikker på hvilken jeg vil ha. er ute etter en som kan lysne "gulfargen" i mitt blonde hår litt. Endret 27. april 2009 av Kari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 3. februar 2009 #97 Del Skrevet 3. februar 2009 Ooooh det var fine bukser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 3. februar 2009 #98 Del Skrevet 3. februar 2009 Oooh, jeg likte den øverste jeansen! (Jeg ser idiotisk ut i drainpipes, dessverre...) Fra Mexx, altså? Da er de med litt flaks lange nok også! Håper de fortsatt er der når jeg kan kjøpe jeans igjen! Var du også på Apotek1 i dag og handlet håndkrem på salg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #99 Del Skrevet 3. februar 2009 takk jeg var fin i den med høyt liv! vel og merke ble ALT skvist oppover, så jeg er avhengig av en litt løs overdel, men ååh det var gøy altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #100 Del Skrevet 4. februar 2009 Oooh, jeg likte den øverste jeansen! (Jeg ser idiotisk ut i drainpipes, dessverre...) Fra Mexx, altså? Da er de med litt flaks lange nok også! Håper de fortsatt er der når jeg kan kjøpe jeans igjen! Var du også på Apotek1 i dag og handlet håndkrem på salg? du snek deg visst imellom ja jeg shoppet håndkrem på salg burde nesten kjøpt flere når jeg tenker meg om! greit å ha en hjemme, en i vesken og en på jobb.. kostet jo bare 30 kr. hvilken kjøpte du? jeansene er alt for lange til meg hvertfall.. så da er det håp det kommer mange fler fine også, gå på mexx.no og se! bl.a en veldig fin modell som er litt bootcut.. gleder meg jeg er litt "kælvbeint" og ser strengt tatt best ut i bukser med litt sleng eller rette ben. men de drainpipsene satt ganske så fint på meg likevel så da hadde jeg flaks! mest fornøyd av alt med at de passet i str 28 eller jeg er jo mest fornøyd med at de var fine da. hehe. lurer på hva jeg skal ha til den som er høy i livet.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå