Gjest Problematique Skrevet 13. januar 2010 #561 Del Skrevet 13. januar 2010 Hva er 2.55 stil? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. januar 2010 #562 Del Skrevet 13. januar 2010 Hva?! Må du gå med uniform på skolen? Må man det selv om man er "voksen" , jøss.. Men men, går sikkert greit det altså, syntes bare det var rart! Hurra for Accessorize! Tror jeg må ta en ny tur på salget snart ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #563 Del Skrevet 13. januar 2010 Hva er 2.55 stil? :klø: chanel 2.55 vesken sånn quiltet med lenke på. Hva?! Må du gå med uniform på skolen? Må man det selv om man er "voksen" , jøss.. Men men, går sikkert greit det altså, syntes bare det var rart! Hurra for Accessorize! Tror jeg må ta en ny tur på salget snart ja det er ganske vanlig på de seriøse hotellhøyskolene rundt omkring, som i sveits osv blir uvant, men sånn er nå det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 14. januar 2010 #564 Del Skrevet 14. januar 2010 Synes det virker litt kult å gå i uniform, jeg Classy skjørt og skjorter! Og ja, jeg ble også litt Accessorize-inspirert! Januarsalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 14. januar 2010 #565 Del Skrevet 14. januar 2010 Åå, jeg syns det virker så kjekt med uniform, da veit du liksom hva du skal gå med hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 14. januar 2010 #566 Del Skrevet 14. januar 2010 They better be sexy! Britney-style Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 14. januar 2010 #567 Del Skrevet 14. januar 2010 Lekis i Australia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #568 Del Skrevet 14. januar 2010 I wish! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 15. januar 2010 #569 Del Skrevet 15. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #570 Del Skrevet 4. februar 2010 Har jo igrunn shoppet litt siden jeg kom ned her, så kan jo skrive det inn! Moten henger jo en sesong etter her nede, siden nå er det sommer her. Det syns veldig godt, og bra er jo det for da er jo sommerklærne mine trendy. Det er også moro å se her, for i forhold til bergen er det veldig MANGE som er trendy-wendyer.. det går mye i småblomstrete minikjoler med grove sko til osv. veldig alexa chung-ete med en liten beachtwist, gjerne havaianas til det meste og det er jo stilig. jeg har allerede et sort par, et mørkegrått og et hvitt. ellers går folk med de der slouchy singletene og tube-bher under. i går og i dag har jeg kjøpt: - hvit, slitt olashorts.. veeeldig fin! - to løse topper med stropper på, løse singleter, sort og fersken denne kjolen denne kjolen i korallrød og blågrå den samme kjolen som over bare i maxi, og i sort. to stroppeløse bh'er, i nude og hvitt - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. februar 2010 #571 Del Skrevet 4. februar 2010 Shopping in Australia må jo være kjempespennende Har følelsen av at de på en måte har sine egne kjeder og butikker, ikke sånn som Europa hvor alle de samme kjedene er i alle land. Mulig jeg tar feil da, Australia bare føles så langt unna og litt eksotisk Har du funnet noe spennende i matbutikkene enda da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #572 Del Skrevet 4. februar 2010 det er helt riktig, fins ikke noe H&M, Zara osv her.. ingenting egentlig! Eneste jeg har sett er Mango, Kokaai og Esprit.. Men de har masse egne kule kjeder matbutikk har jeg omtrent ike vært i, fordi vi bor jo på hostell = ingen kjøkken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 4. februar 2010 #573 Del Skrevet 4. februar 2010 Så deilige klær! Savner sommermote :dåne: Slouchy topper er kjempekult Uff, må være slitsomt å bo på hostel i lengden.. krysser fingrene for at dere finner noe snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 14. mai 2010 #574 Del Skrevet 14. mai 2010 Her var det stille... Ingen shopping i Australia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stewartwal Skrevet 7. desember 2019 #575 Del Skrevet 7. desember 2019 albuterol generic name Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå