Gå til innhold

shopperi, shoppera

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

:fnise:

overhode ikke.. har bare glemt å skrive alt her!

har jo kjøpt meg masse i det siste... så klønete egentlig!

får begynne å oppdatere litt mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

På tide å oppdatere litt, har kjøpt litt av hvert i det siste :fnise:

litt fra H&M sin vårkolleksjon, siden jeg skal til soool og varme for alltid om tre uker!

denne kjolen

sandaler

kjole i korall veeldig skeptisk til om jeg kommer til å se blubbete ut i den.. skummel skjæring!

leopard bikini

hvit bikini

.. så hvis jeg bare kan få den kroppen til bikinidamene også, så blir jeg godt fornøyd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ting jeg vil ha (med tanke på at jeg flytter til varmere strøk..):

- hvit slitt jeans shorts

- vanlig slitt baggy jeans shorts

- dermalogica solkrem til ansikt

- nye solbriller.. lei av wayfarers!

- sort kasjmirtights fra ASOS til flyturen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vært ute og handlet litt! :nigo:

kjøpt en Jamie Oliver stekepanne i bursdagsgave til mamma, hun ahr bursdag i slutten av feb og da er jeg jo reist så greit å få det unna.

og så har jeg kjøpt meg en lebestift! :hoppe:

Mac i fargen Russian Red.. blir spennende å se om den er fin. hun damen i butikken sa det var den riktige fargen for meg så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy søren, denne kjolen skal jeg ha! men den kommer i butikkene i mars og da er jeg i australia, hvor de ikke har H&M :( ber og håper og ber om at den skal komme i online-butikken! :grine:

tenk så nydelig med gullsko til, solbrun hud og løst, solbleket hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy søren, denne kjolen skal jeg ha! men den kommer i butikkene i mars og da er jeg i australia, hvor de ikke har H&M :( ber og håper og ber om at den skal komme i online-butikken! :grine:

tenk så nydelig med gullsko til, solbrun hud og løst, solbleket hår!

:hjerter: Den var jo bare NYDELIG!! Gjett om jeg også fikk lyst på da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant den var fiiiin! jeg har ikke så mye rødt, men den der likte jeg utrolig godt! :jepp:

Mhm :hoppe: Jeg har heller ikke så mye rødt, men jeg liker det :)

Endret av desperate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Den kjolen er helt fantastisk! Har sett litt fra The Garden Collection (var det navnet?) til h&m, veldig mye fine farger og deilige stoffer.. gleder meg til vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gleder meg til sooool-tre uker igjen!

jeg trenger noe god solkrem! i australia er det så høy UVA og UVB stråling at må ha noe skikkelig til å bruke hver dag. har dere noen tips? til enten rene solkremer eller gode fuktighetskremer med spf?

lurer på Dermalogica - er noe som trekker meg mot det merket, vet ikke hvorfor..

har så lyst å få fin hud når jeg kommer ned dit, lei av tette porer! har nemlig funnet ut at det er det jeg har, jeg har nemlig aldri vonde, betente gule kviser, bare omtrent hvite hudormer som jeg kan kjenne inni huden som små "ganger", spesielt på haken og iblant litt sorte prikker på nese og litt urenheter i panne.. vil bli kvitt det! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lest den - problemet er vel egentlig at jeg ikke helt vet hvordan hudtype jeg har :ler:

hudpleieren jeg var hos sa at jeg hadde tørr og sensitiv hud, men det føles ikke sånn :vetikke:

jeg føler den er tørr etter dusj osv, men ellers normal og ganske uren..

stoler liksom ikke på hudpleiern! det er pga HC! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest dalieo

Haha, forstår hva du mener! Avhengig av hvem jeg hører på, veksler hudtypen min veldig.. har lyst å bare kalle den kombinert og bli ferdig med det :fnise: Pga dette får jeg aaaldri kommet meg igang med å kjøpe hudpleie.. Aner ikke hvor jeg skal begynne, det er jo en jungel :dåne:

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh det er akkurat sånn jeg føler det!!

ikke har jeg råd til å drive å prøve og styre meg frem heller, og jeg forstår overhode ikke hvordan huden fungerer! hvordan syklusen er liksom, de urenhetene jeg har nå - kommer de av at huden holder på å fikse seg eller har jeg drukket for mye alkohol eller hva? ææææ :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Ikke sant!! Plutselig kan den være litt tørr, mens andre ganger er den fet i T-sonen.. noen ganger har jeg nesten ikke urenheter, men andre ganger har jeg masse. Irriterende! Og nei, jeg har heller absolutt ikke råd til å eksperimentere! Decleor, Dermalogica osv er jo såå dyyrt :dåne: Bruker for tiden noe fra apoteket som er veldig greit, men det holder mer huden i sjakk og gjør den myk enn å gjøre den perfekt.. ønsker jeg hadde helt ren, jevn hud med glød. Slik som dette! (Bildet er mest sannsynlig redigert og blabla, men har sett mennesker med lik hud). Ahh, og ikke stoler jeg på tilfeldige hudpleiere heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig, HC får en til å føle at mani kke kan stole på andre enn henne :fnise:

shoppet i dag:

dette skjørtet i mørkeblått og et i sort. (kjøpt med tanke på skolen.. må jo gå med uniform)

en hvit skjorte, helt plain, fra H&M

en hvit, pastellstripet langermet tynn genser fra BikBok

en helt enkel sort tights med glidelåser nederst fra BikBok

en blå veske, sånn 2.55-aktig, fra Accessorize

en mørkegrå veske med runde sølvnagler, også i 2.55 stil fra Accessorize

skjellformede gulløredobber fra Accessorize

Pastellfargede store hårspenner fra Accessorize

har lyst å finne meg en fin jeansshorts.. :sjenert: men finner ingen som jeg føler meg vel i. var generelt ikke kommet så mye vårklær i butikkene enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...