Gjest dalieo Skrevet 8. juni 2009 #381 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg synes det høres kjempebra ut! Mat, mote og litt sånn generelt Den ville jeg lest ihvertfall! Dessuten finnes det vannvittig mange teite blogger fra før, så om din faktisk skulle blitt det hadde den druknet i massene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 9. juni 2009 #382 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg synes det høres kjempebra ut! Mat, mote og litt sånn generelt Den ville jeg lest ihvertfall! Dessuten finnes det vannvittig mange teite blogger fra før, så om din faktisk skulle blitt det hadde den druknet i massene Veldig bra poeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #383 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) shoppet litt i går, to nye jeans. de trengte jeg virkelig, for yndlingsjeansen min begynner å bli for stor + at glidelåsen er ødelagt kjøpte en Levis 603, utrolig deilig og mykt jeansstoff! liiiitt stram i livet, men det kommer seg håper jeg fargen jeg kjøpte er mørkere enn den på bilde da. jeg innser igrunn at jeg foretrekker mørke jeans. velvel. lenge siden jeg har kjøpt meg en "merke"jeans, har bare kjøpt jeans på zara, bershka og bikbok de siste årene. merket litt forskjell ja kostet bare 499 da kjøpte også en sånn bukse på bikbok, twentyfive ellernoe het merket. kostet bare 250 kr tror jeg? helt enkle, minnet meg litt mye om tights, men kjekke å ha Endret 13. juni 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. juni 2009 #384 Del Skrevet 13. juni 2009 shoppet litt i går, to nye jeans. de trengte jeg virkelig, for yndlingsjeansen min begynner å bli for stor + at glidelåsen er ødelagt Det er vel en bra ting ettersom du har vært så flink og trene! Grattis med nye bukser... 499 kr var ikke en dårlig pris nei Har bukser som har kostet langt mer enn det gitt, har vel gitt rundt 1500 kr for noen bukser ja Men noen ganger blir jeg bare helt desp og da får det koste det det koste vil altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 13. juni 2009 #385 Del Skrevet 13. juni 2009 Twentyfive:seven ja! Har den lyseste selv Fin passform, men ble litt skuffet over hvordan vasken på dem.. de er så ensfargede på en måte, som du sier ligner de på tights. Og jeg er ikke noe glad i jeanstights Hvilken farge kjøpte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cantaloupe Skrevet 7. juli 2009 #386 Del Skrevet 7. juli 2009 Hei LekeHusmor! Må oppdatere meg og huke deg opp på Mine innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 7. juli 2009 #387 Del Skrevet 7. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 8. juli 2009 #388 Del Skrevet 8. juli 2009 Her må eg også inn og lese meir! Gøy med desse shoppingdagbøkene altså! Eg kjem innom igjen etter litt meir nøye lesing!! Ha ein god natt så lenge :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #389 Del Skrevet 14. juli 2009 nå skal jeg snart oppdatere! har kjøpt meg litt av hvert i ferien, bl.a en finfin tunika fra Day Birger et Mikkelsen og en herlig "pysj"bukse fra Mads Nørregaard eller hva han heter. skal i bryllup 1 august og skal bruke den Coast kjolen jeg har vist dere tidligere, men den er liiiittebitt trang.. skulle gjerne klart å ta av bare et par cm før 1 august!! tror dere jeg kan klare det? alle tips tas i mot med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 16. juli 2009 #390 Del Skrevet 16. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #391 Del Skrevet 22. juli 2009 har klikket litt rundt og sett på H&M trends høstkolleksjon.. jeg MÅ HA denne vesten! gud så fantastisk den er! så jeg ber dere herved nå, om noen ser den, KJØP den i S eller M, jeg betaler dere ekstra! ellers er det helt absurd men jeg gleder meg litt til høsten kjenner jeg, ta på fine kåper og deilige høstplagg, skjerf og alt. bare det ikke blir for mye regn da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 22. juli 2009 #392 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg kan ikke se den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #393 Del Skrevet 22. juli 2009 huh? kommer det ikke opp bilde når du trykker på linken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 22. juli 2009 #394 Del Skrevet 22. juli 2009 Nei det kommer opp sånn anti-hotlink-bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #395 Del Skrevet 22. juli 2009 hum. så merkelig. det kommer opp når jeg trykker der :klø: jaja. det er en beige strikkevest med pels rundt kantene. finner den om du søker på H&M Trend a/w 2009. jeg sliter sånn med kjole til bryllupet altså. har jo funnet en fin på Coast, men jeg vet ikke om jeg har lyst å svi av 2000 kr på kjole.. noen av dere som vet hvor jeg kan finne kjoler som er fine til bryllup? jeg har jo den nude-fargede kjolen fra Saint Tropez som jeg kjøpte tidligere i år, den er ikke maxi, men den går til knærne og er pen nok til bryllup. men samtidig hadde jeg litt lyst å gå i maxikjole, føle meg skikkelig pyntet og fin for en gangs skyld liksom.. åå kan noen hjelpe meg? hva ville dere gjort, er det sykt å bruke 2000 kr på en kjole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 22. juli 2009 #396 Del Skrevet 22. juli 2009 Hadde du ikke bestemt deg for den flotte kjolen fra Coast da? :klø: Den var du jo dødslekker i! Og ja, jeg hadde brukt 2000,- på en kjole hvis jeg ikke klarte å slutte å tenke på den.. Hvis ikke bruker man jo bare de pengene på noe annet istedet :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 22. juli 2009 #397 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg synes å investere 2000kr i en selskapskjole er smart jeg! Og kjolen var nydelig og satt så utrolig bra på det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #398 Del Skrevet 22. juli 2009 hmm.. ja dere har jo rett. skjønner ikke hvorfor jeg er så i tvil! :klø: jeg kan jo prøve å selge den forrige kjolen på Finn.. den er aldri brukt og utrolig fin, rett og slett bare for liten til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 22. juli 2009 #399 Del Skrevet 22. juli 2009 Eller på mote.no, der har de egen salgsavdeling også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 23. juli 2009 #400 Del Skrevet 23. juli 2009 JA, god idé! Jeg syns virkelig du skal kjøpe den nydelige kjolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå