LekeHusmor Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #121 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er jo lett å bli hekta, men samtidig er det mye som absolutt lønner seg å handle på eBay! Særlig (amerikanske) merkevarer som er utilgjengelige i Norge eller hårreisende dyre... OPI-lakkene, f.eks. De koster 130 kr i butikk her i Oslo, mens på eBay gir jeg som regel rundt 60 kr inkl. frakt. Det synes jeg utgjør et godt kjøp... vi er veldig enige. OPI lakker , det hadde jeg glemt å føre opp på listen over ting jeg vil bestille!! Ja, kjæresten min kjøpte en kjempebillig (i forhold til vanlig pris) nixonklokke der Hmm, kommer nok til å ende opp med å registrere meg, jeg også etterhvert Har bare veldig dårlig selvkontroll når det gjelder shopping, så holder meg unna så lenge jeg klarer! vi kan selvkontrollere oss sammen jeg er faktisk sånn at når jeg hanlder mye på nett, handler jeg mindre i butikk ogsånn. så det er jo en god ting.. denne toppen har jeg lyst på! tror den hadde vært superfin stappet nedi mine high-waist jeans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 8. februar 2009 #122 Del Skrevet 8. februar 2009 Spammer boken din liitt til, jeg: Nydelig topp! Fin farge og skikkelig vårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #123 Del Skrevet 8. februar 2009 du spammer da ikke! er jo bare koselig at du stikker innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #124 Del Skrevet 8. februar 2009 denne vil jeg ha til våren!! og jeg vil ha dette til.. ikke at det kommer til å skje, kan ikke forsvare å bruke 1600 kr på et armbånd.. har forresten kommet over en super side: www.polyvore.com en side hvor du kan søke på folk sin stil, forslag til antrekk innenfor forskjellige stiler osv.. stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. februar 2009 #125 Del Skrevet 11. februar 2009 Gorgeous! På polyvore.com har jeg brukt mange timer.... på jobb Super side! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #126 Del Skrevet 11. februar 2009 kjøpt i det siste: - lave leopardpumps på H&M - rød hettegenser med knapper på H&M, men den skal levers tilbake. nå som jeg vet jeg skal til barca, vil jeg heller spare og bruke pengene mine der men leopumpsene vil jeg ha da. - ny veske, fra jobben. skal se om jeg kan få tatt bilde. må bare bestemme meg for hvilken først - trenchcoat til mamma - veske til tanten min - jukseuggs fra DinSko skal definitivt ha ordentlige uggs når jeg får penger!! elsker de.. og jeg merker veldig forskjell på kvaliteten. heldigvis er jeg sikker på at jeg vil ha chestnut nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. februar 2009 #127 Del Skrevet 11. februar 2009 Heldiggrisen som skal til Barcelona!! Har du vært der før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 11. februar 2009 #128 Del Skrevet 11. februar 2009 Kan du ikke ta et bilde av disse leopumpsene dine for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 11. februar 2009 #129 Del Skrevet 11. februar 2009 denne vil jeg ha til våren!! Nydelig Veldig min stil. Åå, håper forever21 kommer til Sverige før sommeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #130 Del Skrevet 11. februar 2009 skal det komme til sverige?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 11. februar 2009 #131 Del Skrevet 11. februar 2009 Barcelona på våren er perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 11. februar 2009 #132 Del Skrevet 11. februar 2009 Leste det i frk Grønn (?) sin dagbok, de leter visstnok etter lokaler. Her er en link til Aftonbladet! Abercrombie and Fitch også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 12. februar 2009 #133 Del Skrevet 12. februar 2009 Kanskje jeg skal tipse Forever 21 og Abercrombie & Fitch om at det står mange ledige lokaler til leie i Hegdehaugsveien og Bogstadveien Svenskene får alt de jo.. de har jo Urban Outfitters og Topshop... Når blir det vår tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #134 Del Skrevet 20. februar 2009 innkjøp gjort i det siste: - goggels fra Adidas. kuule - superundertøy fra Kari Traa - jamie's italia kokebok - cranium brettspill nå er jeg blakkers frem til 1 februar, så det blir lite shopping til det! men min kjære har bursdag på tirsdag, så er spent på hva jeg skal fikse til da.. :klø: har forøvrig funnet svaret på parfymegåten min! Versace signature.. gikk på jakt på taxfreen i dag, og prøvde den på, og jeg har virkelig forelsket meg i lukten! E likte den godt også, så da er det bare å legge inn en bestilling så fort jeg får penger lukten sitter enda så det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 23. februar 2009 #135 Del Skrevet 23. februar 2009 Du som hadde bestilt fra asos ja Hvor mye betalte du i toll og sånn egentlig? Det kommer vel kanskje an på prisen på bestillingen det da, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #136 Del Skrevet 23. februar 2009 ja det kommer helt an på hvor mye du bruker men du betaler det hvertfall når du henter pakken! jeg bestilte to kjoler til ca 900 kr, og betalte sånn 200 i toll tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 23. februar 2009 #137 Del Skrevet 23. februar 2009 Det var jo absolutt ikke så ille. Tror jeg spanderer en stor pakke derfra på meg selv neste gang jeg får lønning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #138 Del Skrevet 25. februar 2009 jeg lurer meg på om Meteorites fra Guerlian kunne vært noe for å få denne etterlengtede "gløden".. noen som har noen erfaring med det? :klø: merker shoppelysten står på max, men jeg er blakk. pluss at jeg prøver å spaaaaare. spare = k.j.e.d.e.l.i.g. når jeg får lønn må jeg hvertfall kjøpe meg ny parfyme. det trenger jeg nå!! og så har jeg lyst på hvit neglelakk.. snart vår jooo.. men noen som vet om en som er matt og dekkende? vil ikke ha sånn perlemor-gjennomsiktig hvit. vil ha sånn knall-hvit-matt-tett-60talls-hvit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. februar 2009 #139 Del Skrevet 25. februar 2009 Det har jeg lett etter i et par år faktisk, og finner det ikke! Isadora hadde en for noen år siden. Den var billig og veldig bra, akkurat passe helt hvit, uten å se ut som korrekturlakk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #140 Del Skrevet 25. februar 2009 det kan se ut som jeg har funnet et svar i OPI .. men merker jeg er skeptisk for at den blir gjennomsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå