Gå til innhold

Min tur!


Kirin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det høres ut som om du har hatt en begivenhetsrik helg, med løsemiddelskader og middag med snoppen. :fnise: Flink er du uansett! :Nikke:

Høres ut som en innholdsrik helg :ler: Signerer ^^Belle^^ her, flink er du uansett! :)

Takk for det, jenter. Jeg føler meg likevel som verdens største kløne. :ler:

Ble fint med det nye bordet da, mye mer passende her enn det gamle, som var sånn eh... ca. fra 1870 eller noe, med svungne ben og profilert bordplate. Fint bord, men veeeldig slitt, og passer hverken til huset (50-talls funkis) eller annet inventar (relativt minimalistisk). Så får bare leve med størrelsen på dette "nye" en stund. :)

Har vært forferdelige kjøreforhold her i dag, og typisk min flaks måtte jeg kjøre rundt i to timer i forbindelse med jobben, henting av diverse ting. Lei av glatt, nedsnødd, kø, saltslush på ruta og dessuten har jeg dårlige lykter på bilen. Ja ja, hjemme nå, alt jeg nå må gjøre er å måke gårdsplassen og innkjørselen inkludert en massiv brøytekant og gå tur med Voffe. :dåne: Stakkars Voffe, det blir mest sene kveldsturer om dagen fordi det er såpass hektiske dager. Det kommer seg vel...

Pes å måke, vil heller endelig få støvsuget her. :sur: Har dessuten glemt å ta gardinene ut av trommelen, egentlig synes jeg det var deilig å få dem vekk. Har hengt slyngplanter i stengene i stedet, og faktisk ble det mye finere. :fnise: Bør vel uansett få strøket gardinene. Har et par andre steder jeg kunne hengt dem i stedet for kjøkkenet. :)

Aller først blir det litt middag på meg, så får vi se hva jeg orker etter måking og tur. Jeg gjetter på ingenting. :sjenert:

Endret av Kirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har hatt en hektisk dag, typsik med sånn føre når det er mye å gjøre da...

Synes du skal slappe av litt i kveld og bare kose deg. De gardinene går jo ikke noe sted de ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har hatt en hektisk dag, typsik med sånn føre når det er mye å gjøre da...

Synes du skal slappe av litt i kveld og bare kose deg. De gardinene går jo ikke noe sted de ;)

:klemmer:

Jah... Slappe av er bra. :sjenert:

Du orker vel å være her inne Kirin?! :nigo:

Ser det sånn ut? :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu :smilyblomst: så hyggelig med hilsen fra deg da :)

Har snoka litt rundt her nå, og ser at du også er en av oss småstressa prøverne ;) Vi satser på at 2009 blir vårt år!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått gammelt bord + tre klappstoler fra ribbeaften (er det to uker siden? :sjenert: ) + diverse annet opp på loftet. Har spist oppvarmet pizza fra lørdag til middag. Har foret Voffe og lagt spor for henne i hagen. Hadde håpet Snoppen kom hjem og gadd å lufte henne, men han er ute og lufter en kompis med problemer i stedet, som han (kompisen) har valgt å lufte(!) akkurat idag. Så Snoppen på tur utgår. Passer dååårlig, er så usigelig trøtt og sigen i dag. :Gjesp:

MÅ bare orke å komme meg, ut men måkingen er det bare å glemme! Bilen står fint ute i gata og jeg KREVER at Snoppen tar det i morgen. Tror jeg. :ler:

Har husket å kjøpe mer grapefruktjuice, må bare ikke glemme å faktisk drikke av den før jeg legger meg. *glemsk i dag*

Dagens ønske: Sånn støvsuger som gjør jobben av seg selv. :sjarmor:

Veeeldig mandag i dag... :klaske:

Edit: Har da ikke spist pinnekjøtt siden før jul. Ribbe var det visst...

Endret av Kirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu :smilyblomst: så hyggelig med hilsen fra deg da :)

Har snoka litt rundt her nå, og ser at du også er en av oss småstressa prøverne ;) Vi satser på at 2009 blir vårt år!! :hoppe:

Hei på deg! :vinke: Ja, det hadde vært noe... :)

:bolledeig:

Godt det er flere som orker å være her inne!! :nigo:

Omtrent det eneste jeg orker. :ler:

Lurer på hvorfor den glade smileyen din øverst heter bolledeig? :klø:

:bolledeig: Måtte prøve den. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle moderatorne fikk hver sin smiley, derav enkelte med et litt merkverdig navn...

Aha! Det forklarer litt... :ler: Bolledeig sin er fin den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Har fått en uønsket beundrer. :sur: Er så utrolig teit med folk på førti år som oppfører seg som tenåringer. Ikke problem å avvise heller, men har mine grunner til å ville opprettholde en normal kontakt. "Når kan vi sees på webcam?" Jeg tror jeg spyr...

Endret av Kirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må presisere at jeg ikke har problemer med folk på førti. Men denne gir meg hodepine! :sur:

Edit: Klarer ikke å stave. :sjenert:

Endret av Kirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...