Kirin Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #281 Del Skrevet 12. februar 2009 Her diskuteres det juice altså ? Kanskje jeg også skal gå til innkjøp :klø: Hva er det som er så bra med det egentlig ? får man seigere eggløsning eller er det for at eggene skal hålle seg der inne til de er blitt befruktet ? Jeg har også begynnt å tenke på å bestille lege time... Siden mannen min reiser på båt og er borte så lenge, og jeg blir 30 i år, har jeg plutselig begynnt å føle en slags tidsnød får vente noen måneder og så se. Kanskje du får noen gode råd og tips du deler her Hei. For å få økt mengde og mer tyntflytende EL-slim kan man drikke grapefruktjuice de siste 5-7 dagene før forventet eggløsning. Det hjelper svømmerne frem til målet. Innom for å ønske deg en fin torsdag Håper du får litt overskudd snart da Spennende med grapefruktjuice Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. februar 2009 #282 Del Skrevet 12. februar 2009 Uff, så fælt å kjenne seg så sliten. Godt det er helg snart, eller må du jobbe da også? Grapefruktjuice høres spennende ut! Jeg hadde egentlig tenkt til å ta det litt rolig med prøvingen i starten, altså bare ha masse sex og ikke styre med for mye annet. Redd for å stresse meg selv, men llitt grapefruktjuice kan da ikke skade. Sundt er det sikkert også Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #283 Del Skrevet 12. februar 2009 Happy Feet! Ja, må nok jobbe lørdag også. Fortsatt veldig sliten, men ved brukbart mot. Tanta avtar også nå, heldigvis. Ikke stort å melde, blir lite annet enn jobbing og søvn for tiden. Kjedelige meg. Startet med Vitex i dag. Blir spennede om den har noen innvirkning syklusen og diverse annet. Må nok vente en stund på resultatene men.. Snoppen har vært og handlet, så nå blir det kjøttpølser, potetmos og kålrabi til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. februar 2009 #284 Del Skrevet 12. februar 2009 Uff, så kjedelig at du må jobbe lørdag når du er så sliten. Håper du får hvilt litt og slappet av mellom slagene. Nå står det en kartong med grapefruktjuice i kjøleskapet mitt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 12. februar 2009 #285 Del Skrevet 12. februar 2009 Nå har jeg kjøpt inn TO liter grapefruktjuice! Spennende med Vitex. Er det en sånn vidunderkur som skal virke mot alt eller er det noe spesifikt det skal hjelpe for? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #286 Del Skrevet 12. februar 2009 Uff, så kjedelig at du må jobbe lørdag når du er så sliten. Håper du får hvilt litt og slappet av mellom slagene. Nå står det en kartong med grapefruktjuice i kjøleskapet mitt også. Kjedelig ja. Nå har jeg kjøpt inn TO liter grapefruktjuice! Spennende med Vitex. Er det en sånn vidunderkur som skal virke mot alt eller er det noe spesifikt det skal hjelpe for? :klø: Juicebølge på KG Jeg tok et lite glass i går, vurderer å trappe opp litt fra i morgen. CD 5 bare, men med så kort syklus er jeg neimen ikke sikker på om jeg kan forvente sen EL neste gang også. Skal helst tas fra 5-7 dager før EL. Vitex er visst litt sånn vidunderkur ja. Står om det her på rolv.no. Lite utdrag: Kyskhetstre er primært en kvinneurt som regulerer hormonbalansen. Den kan brukes ved alle typer menstruasjonsplager, som uteblitt menstruasjon, uregelmessig menstruasjon, for kort eller for lang menstruasjonssyklus, smertefull menstruasjon, premenstruelle spenninger med PMS-symptomer som migrene, betennelse i brystkjertlene, ømme bryst, hodepine eller migrene knyttet til menstruasjonssyklusen, akner (både hos kvinner og menn), hudproblemer, kramper, angst og uro. Videre ved klimakterieplager som hetetokter, depresjon etter fødsel, for liten brystmelkproduksjon, endometriose, eggstokkcyster, fibrocystisk brystsykdom, barnløshet (ufruktbarhet forårsaket av manglende eggløsning, progesteronmangel eller latent hyperprolactinemi), nevroser, impotens, ufrivillig sædavgang, prostatitt, godartet forstørrelse av prostatakjertelen, herpes, mageproblemer, livmorfibroider, skjedeproblemer og gjærsoppinfeksjoner. Ikke småtteri med andre ord. Må tas over lang tid (minst tre måneder) før man kan forvente effekt. Planten (Vitex Agnus Castus) er i Norge klassifisert som legemiddel, og derfor har jeg litt ekstra tro på at det faktisk virker. Det er dessuten gjort kontrollerte blindtester med placebo hvor virkning er dokumentert. Mer her (flere linker under artikkelen). Ja, det var dagens leksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 12. februar 2009 #287 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja, det var ikke småtterier den skulle hjelpe for! Må kanskje prøve dette om det ikke klaffer i løpet av et par sykluser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naerin Skrevet 12. februar 2009 #288 Del Skrevet 12. februar 2009 Grapefruktjuice... jeg sitter og grøsser ved tanken.. Sånn surhetsgrøss! Men håper den funker for dere som orker! Føler meg nesten som en litt uengasjert prøver her jeg... Eneste "efforten" jeg har tatt, i tillegg til å ta initiativ til mer enn vanlig, er innkjøp av EL-tester... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #289 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja, det var ikke småtterier den skulle hjelpe for! Må kanskje prøve dette om det ikke klaffer i løpet av et par sykluser Jeg skulle ønske jeg hadde funnet ut om den lenge før jeg skulle prøve jeg. Hvis det faktisk har effekt så har jeg mer enn et par punkter jeg kunne krysset ut fra den oppramsingen jeg siterte ovenfor. Grapefruktjuice... jeg sitter og grøsser ved tanken.. Sånn surhetsgrøss! Men håper den funker for dere som orker! Føler meg nesten som en litt uengasjert prøver her jeg... Eneste "efforten" jeg har tatt, i tillegg til å ta initiativ til mer enn vanlig, er innkjøp av EL-tester... Jeg synes den var nesten god jeg da. Men så liker jeg Pommac også. Når det gjelder effort tror jeg det er bra at ikke alle prøverne tar helt av. Tenk hvis alle drev på sånn som jeg gjør nå. Verden hadde stoppet opp. EL-tester er vel noe av det enkleste, men også noe av det beste man kan drive med i så måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. februar 2009 #290 Del Skrevet 13. februar 2009 Innom for å ønske deg en god helg (selv om du må jobbe i morgen) og litt for at kyskhetstreet ditt funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #291 Del Skrevet 13. februar 2009 Innom for å ønske deg en god helg (selv om du må jobbe i morgen) og litt for at kyskhetstreet ditt funker. Takk! God helg til deg og til alle andre som måtte finne på å dette innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #292 Del Skrevet 13. februar 2009 Litt tidligere hjemme i dag heldigvis. Har kjøpt meg masse deilig graviduvennlig ost og noen øl og skal kose meg. Alene, siden Snoppen er ute på lønningspils. Greit nok det. Tror ikke han blir så sen da. Har fått flere EL-tester i posten i dag, samt en av de fem bøkene jeg bestilte for et par dager siden. Atonement heter den, og jeg tror den har blitt filmatisert også. Fikk den anbefalt av søsteren. Gleder meg til å lese. Pappa er fortsatt teit, og akkurat nå hadde det vært så bra å kunne si " nå må du jammen skjerpe deg, sånn kan du ikke oppføre deg, du som skal bli bestefar". Men nå har jeg jo ikke akkurat det kortet på hånden, så da så... Håper han kommer til vett snart, er så utrolig frustrerende. Snakket litt med mamma om det med muskelknuter i livmoren (hun har hatt det) og jeg lurer på om jeg har det samme. Dessverre er det begrenset hva som kan gjøres med det. Enten operasjon (hvis de sitter "greit" til, eller hormonbehandling (alternativt fjerning av livmor ). Hun fikk visst hormonspiral på grunn av det, og det hjalp, men det er jo rimelig uaktuelt her i gården, i hvert fall før jeg har ferdigreprodusert meg. Håper dette urtestyret kan hjelpe på det, hadde vært toppers. Grapefruktjuicen glir ned på høykant har jeg funnet ut - riktig god er den (blitt). Tror nesten jeg kommer til å savne den etter EL. Ellers har jeg planer om shining og vasking av huset i helgen, det pleier å rydde opp i hodet mitt også, og det trengs virkelig om dagen. Jobbingen i morgen ble plutselig mer uviss, kan hende jeg slipper med et par timer eller til og med ingenting. Det finner jeg ut i morgen, og hvis jeg slipper blir jeg overlykkelig. Usammenhengende helgehilsen fra Kirin. til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #293 Del Skrevet 13. februar 2009 Voffe har forresten lært/skjønt to ting i dag: Hun gir plutselig high five på kommando (ikke jeg som har lært henne det i hvert fall), og nå knekker hun hasselnøtter selv fordi hun vil ha det som er inni. Man KAN lære gamle hunder nye triks. Blir masse nøtteskall for meg å plukke opp da, men hun er jo så søøøt. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. februar 2009 #294 Del Skrevet 13. februar 2009 Voffe har forresten lært/skjønt to ting i dag: Hun gir plutselig high five på kommando (ikke jeg som har lært henne det i hvert fall), og nå knekker hun hasselnøtter selv fordi hun vil ha det som er inni. Man KAN lære gamle hunder nye triks. Blir masse nøtteskall for meg å plukke opp da, men hun er jo så søøøt. :rødme: Morsom hund Den urten du har bestilt deg ser det ut som om jeg må få tak i også Utrolig mye den kunne hjelpe mot da Hvor kjøpte du den? så trist at pappaen din fortsatt er teit da...hadde vært supert å kunne sagt at han måtte skjerpe seg for at han skulle bli bestefar ja Men er nok ikke lenge til du kan si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #295 Del Skrevet 13. februar 2009 Morsom hund Den urten du har bestilt deg ser det ut som om jeg må få tak i også Utrolig mye den kunne hjelpe mot da Hvor kjøpte du den? så trist at pappaen din fortsatt er teit da...hadde vært supert å kunne sagt at han måtte skjerpe seg for at han skulle bli bestefar ja Men er nok ikke lenge til du kan si det Verdens beste voffe! :rødme: Vitex agnus castus må bestilles fra utlandet. Jeg kjøpte min her. Ja, han skal nok bli bestefar en vakker dag. Enten han er teit eller ikke. *målbevisst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. februar 2009 #296 Del Skrevet 13. februar 2009 *løper inn for å bestille * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #297 Del Skrevet 13. februar 2009 dreia er graviiiid! Måtte danse litt inne hos meg selv også! Milde måne så fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. februar 2009 #298 Del Skrevet 13. februar 2009 dreia er graviiiid! Måtte danse litt inne hos meg selv også! Milde måne så fantastisk! hoppe litt for det jeg også da. Helt fantastisk !! Da har jeg bestilt Tok det lang tid før det kom?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #299 Del Skrevet 13. februar 2009 hoppe litt for det jeg også da. Helt fantastisk !! Da har jeg bestilt Tok det lang tid før det kom?? Bestilte søndag kveld - kom i postkassen på tirsdag kl. 11. Kjapt spør du meg. Særlig fra Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. februar 2009 #300 Del Skrevet 13. februar 2009 Bestilte søndag kveld - kom i postkassen på tirsdag kl. 11. Kjapt spør du meg. Særlig fra Danmark. Ja det gikk jo kjempekjapt Da kommer det nok til meg i førsten av uka da. Blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå