Gå til innhold

Krig på Gazastripen


Mariehønen

Anbefalte innlegg

Gjest CookieMonster

Jeg har ikke skrevet at jeg støtter noen, jeg fordømmer både israel og hamas, men det er sivilbefolkningen på den palestinske siden som lider nå. Hamas representerer ikke sivilbefolkningen der nede. Hadde verden kun bestått av agnostikere/ateister, så hadde verden hvert et bedre sted å leve, det er jeg sikker på. Verdens utvikling hadde også kommet lengre ettersom vi får flere mennesker som kan tenke for dem selv og bli interessert i å finne svar på spørsmål fordi vi i dag ikke vet så veldig mye.

Du lever faktisk i uvitenhet(å ha vite, betyr at du vet helt sikkert, noe religiøse mennesker IKKE gjør!).

Å påstå at du har bevis for at Gud finnes er bare bullshit. Religiøse mennesker blir akkurat det samme som å tro på julenisse eller draugen. Det er veldig ulogisk og det er ikke snev av holdbart bevis. Alle religiøse jeg har møtt og kjenner klarer ikke argumentere for sin tro. Man blir alltid møtt med det at ingen har bevist at Gud IKKE finnes, men det går ikke ann å komme med sånne argumenter. Hvorfor ikke være agnostiker så lenge det ikke finnes noen bevis? Da sier du hverken at det finnes eller ikke finnes, men du er åpen for det, den dagen det foreligger bevis for det. Så mye ødeleggelse som islam, kristendommen, jødedømmen har skapt. Det er helt ufattelig hvor mye grusomt det finnes i religion.

Nei, religion er blind tro, men du og resten av dere ser det ikke, for dere lever i en liten boble. Å diskutere med dere er egentlig ikke noe vits, for når man har mistet all evne til å tenke logisk og å være kritisk så ser man ikke noe annet. Selv er jeg agnostiker og er åpen for begge sider, men så lenge det ikke finnes noe bevis så tror jeg ikke på noe, Vitenskapen har så langt motbevist utrolig mye av det som står i bibelen, så å tro på det , blir som å tro på løgn. Dersom du prøver å si at vitenskapen bare er tull, så sier jeg til deg at du heller ikke vet hva du snakker om!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noko som du kanskje burde vite:

Det er Israel sjølv som har bygd opp Hamas, dei finansierte dei frå slutten av 1980 talet for å skape ein konkurrent til PLO. Splitt og hersk kallast det...Ein kan også kalle det hyklerisk...ein skulle vel tru at dei ville forhandle med den gruppa dei sjølv har vore med å bygd opp. Hamas har forresten aldri drive med folkemord, det er det Israel som har gjort.

Øøøh..... - Snakker ikke du litt mot deg selv nå? De nekter altså å forhandle med en gruppering, som etter ditt syn, er bygd opp av dem selv???

Interessant! - Det skulle ikke undre meg om de faktisk har gjort akkurat det... bortsett fra at det ikke lar seg gjøre å dokumentere.

Og JODA, hamas har drevet regelrett jakt på sine politiske motstandere, og flere andre som har prøvd å få til endringer i samfunnet der nede. Og de har drept flere hundre av dem. Sitt eget folk altså, som forfølges og blir likvidert!!! Kan det være snakk om noe annet enn folkemord??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...