Gå til innhold

Gir du tilsnakk til noen som er toppløs?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg pleier alltid å gi tilsnakk til damer som soler seg toppløse.

Som f.eks.

"Jævlig deilige brød du har snuppa!"

eller

"Hei søta! Trenger du hjelp til å smøre inn de svære muggene dine med solkrem?"

Noen ganger sier jeg ikke noe, men gjør runkebevegelser med hånda for å signalisere at jeg liker det jeg ser.

:ler:

Btw, gjest: Ball-gensere er ikke kult lenger. Trist, men sant. Egentlig mest sant. Ikke så veldig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men jeg snakka til et par som satt på stranda i Italia, hvor mannen plutselig tok puppene hennes i munnen og sugde! Da sa jeg: "Get a room!" Hun ble tydeligvis flau, men ikke han...

En annen gang var jeg på en liten strand med kanskje til sammen 12 mennesker. Ett par hadde nettopp bada, og de sto helt usjenerte, men litt på siden så de ikke sto "midt i glaninga" og tok av seg de våte klærne, tørket seg og kledde etterhvert på seg tørre klær igjen. Et annet par hadde på seg badeshorts og bikini og lå på et håndkle. Han la seg inntil og delvis oppå henne, og det var tydelig å se at de begge begynte å bli seksuelt opphisset. Jeg lurte faktisk på om han hadde tenkt å lure ut pikken og svuppe den inn i henne mens de lå sånn, men det gjorde de ikke. Jeg reagerte mer på dem enn på det nakne paret...

Nakenhet i seg selv er ikke nødvendigvis galt, men jeg liker ikke å se andre i intime situasjoner når jeg ikke selv er kåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har aldri gitt tilsnakk til noen som soler seg toppløs. Jeg solte meg toppløs selv når jeg var yngre (og det var mer vanlig, sikkert). Forutsatt at også noen andre på stranda gjorde det, og at ikke stranda var fullt av naboer og kjentsfolk. Hvorfor jeg gjorde det? Fordi jeg ikke ville ha skille. Det var ikke for å vise meg frem, eller noe :)

Typisk kvinnfolk:

"Jeg solte meg toppløs selv når jeg var yngre FORUTSATT AT OGSÅ NOEN ANDRE PÅ STRANDA GJORDE DET". Denne holdningen har de fleste kvinner. Er det fordi kvinner er mye mer empatiske, og så livredde for å støte andre? Karer gir vel i større grad beng i akkurat hva de andre gutta gjør?

Ser for meg en hel strand hvor samtlige kvinner ligger med topp, hvor alle EGENTLIG har lyst til å fjerne den, men ingen gjør det - fordi ingen andre gjør det. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette avhenger jo igjen av hva man definerer som å "skade andre". Man kan jo benytte seg av de utallige versjonene det finnes av den gyllende regel. Jeg kom over en artikkel for en stund siden om det merkelige problemet med at Polen, som er et katolsk land, hadde et kjempeproblem med tyskere som duret over grensen og solte seg nakne på strendene deres. Det var gjort intervjuer i småsamfunn som tidligere ikke hadde hatt store problemer med dette - kun noen få utlendinger som kledde på seg ved tilsnakk - mens de nå hadde hele grupper med turister som gjorde dette. En reaksjon ble at polakkene ikke lot barna sine dra på stranda.

Nå vet jeg ikke om dere ville ha dette temaet avgrenset til Norge, men jeg er nå enig i at man kan ta litt hensyn når man reiser til land der man kanskje har andre ideer om hva som sømmer seg og ikke. Hva gjelder Norge så er jeg enig i de som påpeker at med all den informasjonen ungene våres får gjennom TV og ikke minst internett så tror jeg en pupp i ny og ne ikke gjør noen skade.

Egentlig så gir jeg blanke i hvordan folk kler seg på stranda.

Men, jeg ville vært betenkt med å ta med barna på en nudiststrand. Hvorfor? Aner ikke. Siden vi er enige om at toppløs ikke er seksuelt, og med ressonementet mitt over, så burde det heller ikke være noe problem med resten "løst". ;)

Jeg er enig i at man skal ta hensyn til omgivelsene. Så jeg synes ikke det er god skikk å sole seg toppløs i f.eks. Iran. Noen her spurte om hvorfor det skulle være annerledes enn å provosere de kristne i bibelbeltet på Sørlandet. Forskjellen ligger vel i om du bryter loven eller ikke. I Norge er det fullt lovlig å sole seg toppløs, og bør dermed være opp til hver og en hva de selv ønsker.

Ang. å ha med barna på naturiststrand: Hvorfor betenkt? Barna er jo våre fremste naturister, som elsker å være nakne på stranden. Familien min og jeg, og faktisk alle våre vennepar går på naturiststranden på Huk, og barna løper rundt uten klær, og synes det er helt topp. De er ikke det minste sjenerte. Skulle de føle for å gjøre ting annerledes når de kommer i tenårene, er det selvfølgelig helt opp til dem. Ut over det virker det som om barna trives bedre enn noe annet sted på naturiststranden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Langsyne

Har huk en naturiststrand? Tror jeg har vært overalt uten å ha sett noenting...

Endret av Langsyne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk kvinnfolk:

"Jeg solte meg toppløs selv når jeg var yngre FORUTSATT AT OGSÅ NOEN ANDRE PÅ STRANDA GJORDE DET". Denne holdningen har de fleste kvinner. Er det fordi kvinner er mye mer empatiske, og så livredde for å støte andre? Karer gir vel i større grad beng i akkurat hva de andre gutta gjør?

Livredd? Jeg har nok gjort andre ting som er mer støtende enn å sole meg toppløs. Men å sole meg toppløs var ikke så viktig for meg at jeg på død og liv måtte gjøre det. Jeg ser ikke noe galt i å ta hensyn til andre, og jeg skjønner ikke hvorfor du skal klage på at "de fleste" kvinner gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marillia

Aldri i verden om jeg hadde gitt tilsnakk til noen som soler seg toppløs. Da jeg var ung, solte "alle" seg toppløs, så for min del er jeg vant med dette. Jeg derimot soler meg ikke toppløs lengre, men det har sine naturlige årsaker :fnise:

Det jeg reagerer på, er at når man drar til land der man blir opplyst om at det sjenerer lokalbefolkningen at man soler seg toppløs - og så gjør enkelte det likevel. Enkelte steder er godt vant med dette likevel, men å gjøre det på steder uten turisme, er litt respektløst. Det er mitt synspunkt, men jeg hadde likevel ikke kommentert det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har huk en naturiststrand? Tror jeg har vært overalt uten å ha sett noenting...

Det er naturstrand på Huk, delt inn i en homsedel og en familidel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...