Gå til innhold

Tujis tempel

tuji

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk til både sunshine-t og spesielt Trøffelhelten for god innsats. Innser at ikke alle synes det er like spennende at jeg har bursdag. Hva vet vel de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg gjorde ikke det, Mrs B, men prøver stadig!

Har jeg forresten sagt at jeg har møtt MJ? Har ordentlig bilde og greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei - ja jeg tror jeg har lest om det en gang her inne i en tråd. Det var vel hyggelig kan jeg tenke meg! :)

Da jeg var i München var Michael akkurat på vei til å gå i min retning da en psycho jente hoppet over gjerdet mellom fansen og han, og da ble han selvsagt sendt rett inn i hotellet av sikkerhetsfolkene. Synd. :( Men har jo likevel vært nærmere ham enn "mannen i gata" da, får nøye meg med det. :)

Er ikke sikkert du finner alle de sangene på nettet. Send meg en pm med mailadressen din om du vil jeg skal sende de du ikke finner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt!

Kommer forresten til dine trakter i romjulen...

......

Jeg er ikke så flink til å skrive ordentlig dagbok, egentlig...

I kveld skal jeg på innflyttingsfest til en som har veldig forskjellig smak fra meg, så jeg lurte lenge på hva jeg skulle kjøpe i gave. Noe jeg synes er stygt, som han kommer til å like, eller noe jeg selv synes er pent?

Endte opp med at det er viktig å gi ting man selv ville hatt, så han får to store, kule krus i retrostil, et brunt kubbelys og noen gode kaffebønner. Så kan han og kjæresten kose seg med en kopp kaffe i blafrende lys.

Håper det slår an.

Skulle egentlig ha fri idag, men måtte innom jobben og ordne noe. I dag er den store ryddedagen, for mannen min kommer hjem etter tre uker borte, og da må det se pent og koselig ut. Skal bare gidde først...

Alt blir gøy med Michael Jackson som bakgrunnsmusikk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer forresten til dine trakter i romjulen...

Så koselig da... då må vi møtes. Makaronien er jo blitt kjempe stor da(som forøvrig er syk nå og gir meg lettere hysteriske annfall når hun slutter å puste! :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

He, he det gjør det sikkert :-)

Jeg har samme dilemma... har mest lyst å feire hjemme hos m&p, men vi får se.... kanskje vi lager egen julefeiring vi tre... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A propos jul, dette ønsker jeg meg:

Alessi vannkoker eller gammeldags kjele til å sette på komfyren

Brun steltonkanne

Amor Amor fra Cacharel

gammeldags veske med broderi

Røde ballerinasko

Biotherm body lotion

Vaser og skåler fra 60-tallet

Stearinlys i forskjellige lukter, farger og fasonger

Georg Jensen-kjøkkenhåndklær

Inka-bestikk

Rød anorakk med pelskrage

Benetton-genser/-cardigan

Ganske mye dyrt, egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hei :D

Så bra ønskeliste du har, :wink: (men hva er inka-bestikk?)

(er det bra, kan jeg bare printe ut listen din jeg :D )

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...