Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #101 Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg føler på mange måter at jeg har gjort mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 22. oktober 2003 #102 Del Skrevet 22. oktober 2003 tuji!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #103 Del Skrevet 22. oktober 2003 Takk til både sunshine-t og spesielt Trøffelhelten for god innsats. Innser at ikke alle synes det er like spennende at jeg har bursdag. Hva vet vel de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #104 Del Skrevet 22. oktober 2003 Dustemikler og taskenspillere, det er dét de er! *har slått opp i en tidligere skjellsordtråd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 22. oktober 2003 #105 Del Skrevet 22. oktober 2003 Gratulerer med dagen! Håper du fikk tak i alle MJ-sangene jeg tipset deg om da! *se på det som bursdagspresang?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #106 Del Skrevet 23. oktober 2003 Nei, jeg gjorde ikke det, Mrs B, men prøver stadig! Har jeg forresten sagt at jeg har møtt MJ? Har ordentlig bilde og greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 27. oktober 2003 #107 Del Skrevet 27. oktober 2003 Heihei - ja jeg tror jeg har lest om det en gang her inne i en tråd. Det var vel hyggelig kan jeg tenke meg! Da jeg var i München var Michael akkurat på vei til å gå i min retning da en psycho jente hoppet over gjerdet mellom fansen og han, og da ble han selvsagt sendt rett inn i hotellet av sikkerhetsfolkene. Synd. Men har jo likevel vært nærmere ham enn "mannen i gata" da, får nøye meg med det. Er ikke sikkert du finner alle de sangene på nettet. Send meg en pm med mailadressen din om du vil jeg skal sende de du ikke finner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #108 Del Skrevet 27. oktober 2003 Dritt, nå blir jeg syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. oktober 2003 #109 Del Skrevet 28. oktober 2003 *stakkar vennen* TRØSTE Litt bedre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #110 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ja, der gikk det over, gitt! Har du varme hender? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2003 #111 Del Skrevet 30. oktober 2003 Ja jeg har faktisk så varme hender at de av og til brenner litt også.... HELT SANT! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter #112 Del Skrevet 31. oktober 2003 Sykt! Kommer forresten til dine trakter i romjulen... ...... Jeg er ikke så flink til å skrive ordentlig dagbok, egentlig... I kveld skal jeg på innflyttingsfest til en som har veldig forskjellig smak fra meg, så jeg lurte lenge på hva jeg skulle kjøpe i gave. Noe jeg synes er stygt, som han kommer til å like, eller noe jeg selv synes er pent? Endte opp med at det er viktig å gi ting man selv ville hatt, så han får to store, kule krus i retrostil, et brunt kubbelys og noen gode kaffebønner. Så kan han og kjæresten kose seg med en kopp kaffe i blafrende lys. Håper det slår an. Skulle egentlig ha fri idag, men måtte innom jobben og ordne noe. I dag er den store ryddedagen, for mannen min kommer hjem etter tre uker borte, og da må det se pent og koselig ut. Skal bare gidde først... Alt blir gøy med Michael Jackson som bakgrunnsmusikk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2003 #113 Del Skrevet 31. oktober 2003 Kommer forresten til dine trakter i romjulen... Så koselig da... då må vi møtes. Makaronien er jo blitt kjempe stor da(som forøvrig er syk nå og gir meg lettere hysteriske annfall når hun slutter å puste! :o ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 2. november 2003 Forfatter #114 Del Skrevet 2. november 2003 Makaronien er jo blitt kjempe stor da Blitt til en liten spagetti? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2003 #115 Del Skrevet 4. november 2003 He, he... jepp blitt en liten spagetti :-) Siden du kommer først i romjulen innebærer det feiring av jul hos svigerforeldre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. november 2003 Forfatter #116 Del Skrevet 4. november 2003 Nei, hos søster. håper det teller som hjemmejul, slik at jeg kommer hjem neste jul også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2003 #117 Del Skrevet 4. november 2003 He, he det gjør det sikkert :-) Jeg har samme dilemma... har mest lyst å feire hjemme hos m&p, men vi får se.... kanskje vi lager egen julefeiring vi tre... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. november 2003 Forfatter #118 Del Skrevet 7. november 2003 A propos jul, dette ønsker jeg meg: Alessi vannkoker eller gammeldags kjele til å sette på komfyren Brun steltonkanne Amor Amor fra Cacharel gammeldags veske med broderi Røde ballerinasko Biotherm body lotion Vaser og skåler fra 60-tallet Stearinlys i forskjellige lukter, farger og fasonger Georg Jensen-kjøkkenhåndklær Inka-bestikk Rød anorakk med pelskrage Benetton-genser/-cardigan Ganske mye dyrt, egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 7. november 2003 #119 Del Skrevet 7. november 2003 Hei :D Så bra ønskeliste du har, (men hva er inka-bestikk?) (er det bra, kan jeg bare printe ut listen din jeg :D ) God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 10. november 2003 Forfatter #120 Del Skrevet 10. november 2003 Det er et stålbestikk som man bare får kjøpt hos Backe i Grensen, så vidt jeg vet. Litt 70-tallsaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg