tuji Skrevet 11. november 2003 Forfatter #121 Del Skrevet 11. november 2003 Må oppdatere ønskelisten litt: Alessi vannkoker eller gammeldags kjele til å sette på komfyren Brun steltonkanne Amor Amor fra Cacharel gammeldags veske med broderi Røde ballerinasko Biotherm body lotion Vaser og skåler fra 60-tallet Stearinlys i forskjellige lukter, farger og fasonger Georg Jensen-kjøkkenhåndklær Inka-bestikk Rød anorakk med pelskrage Benetton-genser/-cardigan Spisestoler i 60-tallsstil, helst i teak Gavekort på hudpleie (den vintertørre huden er på vei) Svarte støvletter Leilighet... Det kan hende det siste ønsket går i oppfyllelse. Ringte banken her en dag og spurte om jeg kunne få lån. Jada, svarte damen, hvor mye vil du ha? Veldig greit, egentlig . Så nå er det ut på boligjakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 13. november 2003 Forfatter #122 Del Skrevet 13. november 2003 Fikk Ari Behns nye i posten i går, hadde glemt å avbestille. Nå skal jeg på posten og returnere den, har absolutt ikke interesse a vå lese den. Samtidig skal jeg hente to vesker jeg har kjøpt på eBay, en i gull og en i sølv. Jeg elsker glitter og fjas. Fikk en nydelig vintage brokadekjole i posten forleden dag, også den fra eBay. Og så en gullring med ametyst... :oops: Tok litt av på nettet en dag. Neste uke får jeg svar fra banken angående boliglån. Spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. november 2003 Forfatter #123 Del Skrevet 17. november 2003 Klokken er ikke ti enda, og jeg har allerede overgått meg selv til de grader i dag. De som ikke kjenner meg godt, vil ikke forstå for en bragd dette er, men: Jeg sto opp klokken syv i dag! Dette skjedde spontant, og av egen fri vilje. Vanligvis sleper jeg meg inn på kontoret litt over ti, men i dag var jeg på plass før åtte. Sykt. Jeg har store forventninger til dagen, og regner med at den blir svært effektiv. Som om ikke det var nok...på lørdag jogget jeg!. Hva skjer med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. november 2003 Forfatter #124 Del Skrevet 18. november 2003 Uff, nå begynner julekjøret på jobben min... Jeg burde egentlig begynt med alt litt før, men det er lett å være etterpåklok. Det er jo koselig også, men tiden frem til juleferien er forferdelig slitsom. I tillegg ser huset bomba ut, og vi prøver å finne et sted å kjøpe i desember. Min plan fremover nå er altså: Jobbe ræva av meg Kjøpe julegaver Rydde og vaske hus (en ukes jobb i seg selv) Finne og kjøpe hus Oppmuntre mann med eksamensangst Burde gå greit :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 18. november 2003 #125 Del Skrevet 18. november 2003 Oj - du har litt av en arbeidsliste, synes jeg!! :o Så spennende med leilighet da! Hvor? Hvor mye? Og hvor stor? Jeg er dødsens misunnelig på alle som skal kjøpe seg sitt eget - vi bare leier, vi.... :-? Lykke til med julekjøret!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. november 2003 Forfatter #126 Del Skrevet 18. november 2003 Nja...vet ikke helt enda. Venter på svar fra den snille banken. Det blir nok i Bærum, men ikke for langt bort fra sivilisasjonen ( = Oslo). Det må være kattevennlig, for vi har en liten pus som er bortskjemt med uteplass. Så jeg ønsker meg noe billig, sentralt, stort, med garasje og hage :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2003 #127 Del Skrevet 18. november 2003 Du har ca samme ønsker som jeg har(bare på en annen kant av landet da....) MEN så var det å få mere lån med en inntekt da.... Får vel håpe på å få raskt en jobb etter svangerskapsperm. som gir sykt mye penger. Eh....:oops: Lykke til med jobbing og hus kjøp.... men husk å nyte denne deilige tiden også da :-) Gleder meg til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #128 Del Skrevet 5. desember 2003 Stakkars pusen min! I går måtte hun til Doktor Dyregod igjen, denne gangen med byll ved haleroten. Hun er ikke så flink til å forsvare seg stakkar, så en slem katt har bitt henne. Vet ikke når det skjedde, men i går fant vi en svææær (og ganske uappetittelig) byll. Så nå går pusen rundt med dren i halen (auuu) og krage rundt halsen. Jeg griner nesten ved tanken Og prisen: 2000 raske :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2004 #129 Del Skrevet 8. januar 2004 Du er sånn ca like flink som meg til å skrive i dagboken din du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #130 Del Skrevet 8. januar 2004 Ja, omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 26. januar 2004 Forfatter #131 Del Skrevet 26. januar 2004 Jippi, vi har kjøpt leilighet! Den er ikke så stor, men veldig fin. Vi trenger ikke å pusse opp i det hele tatt. Skal bruke lang tid på å flytte, slik at vi får kastet mest mulig vi ikke trenger før vi flytter. Jeg er nå i min 14. uke av svangerskapet, og har allerede ganske stor mage! Hvordan skal dette gå? Nå kan jeg ikke bruke de vanlige buksene lenger, så jeg har kjøpt noen på Bik Bok som har strikk i livet. Nå går det bare en vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 26. januar 2004 #132 Del Skrevet 26. januar 2004 Gratulerer med ny leilighet! Det er så gøy å flytte til noe nytt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #133 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg driver og funderer på om jeg skal tørre å reise til Hellas i mai. Da vil jeg være rundt 30 uker på vei, og billettene er bestilt. Jeg tåler ikke varme særlig godt fra før av, og er redd for å bli dårlig. Er også litt bekymret for flyturen, selv om det er innenfor grensen. Samtidig har jeg veldig lyst å dra, for å få en siste ferie før babyen kommer. *Gruble gruble* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. januar 2004 #134 Del Skrevet 27. januar 2004 Nei men.... her ser jeg da svaret på spørsmålet mitt... GRATULERER MED LEILIGHET!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2004 #135 Del Skrevet 28. januar 2004 Ser man det! Mitt KG-nærvær er så sporadisk at jeg ikke en gang har fått med meg at du har praktisert heterofili uten filter! Gratulerer med graviditeten, tuji! Både mor- og farskap anbefales, dere har mye å glede dere til!! Ny leilighet, bukser med strikk i livet, snart flere i husstanden... - nå blir du jaggu voksen! Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #136 Del Skrevet 28. januar 2004 Ja, jeg har blitt så voksen atte! Hus og bil og baby og mann og katt- hva mer kan man ønske seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 5. februar 2004 #137 Del Skrevet 5. februar 2004 WOW! Venter du barn ?? Så koselig! Har ikke jeg fått med meg ; ) Gratulerer så mye med blivende morskap, og ny leilighet :D Flytter til Bærum snart vi og! Funnet oss et hus til og med (!) Ha en fin torsdagskveld :D D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 6. februar 2004 Forfatter #138 Del Skrevet 6. februar 2004 Takk for hilsen, Diva! Det ble Bærum på dere også, ja? Det er veldig fint å bo her - nært byen samtidig som det er litt unna. Hvor i Bærum skal dere bo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 6. februar 2004 #139 Del Skrevet 6. februar 2004 :: sender pm :: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 9. februar 2004 Forfatter #140 Del Skrevet 9. februar 2004 Kan ikke den babyen begynne å sparke litt da? Har lyst på litt action! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg