Gå til innhold

Tujis tempel

tuji

Anbefalte innlegg

Nå er jeg ganske stolt av meg selv! For det første har jeg utrettet ganske mye på jobb, og det hjelper alltid på! For det andre har jeg klart å sette fingeren på hva som stresser meg for tiden, og gjort noe med det. Jeg har nemlig sagt ja til en ganske stor (frivillig) oppgave, men ting har ikke blitt lagt til rette slik de skulle, så jeg har sendt mail (turte ikke si det :oops: ) til rette vedkommende om at hvis dette ikke ordner seg innen et par dager, trekker jeg meg.

Føler meg fæl som er så brutal, men jeg orker ikke å miste nattesøvn over noe jeg gjør som en tjeneste. Er litt mer letta enn i går, men har fremdeles mye å gjøre, så det er bare å stå på.

Er fremdeles merkelig slapp, men orker ikke å finne ut at jeg er syk, så jeg later som ingenting :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Helenius

Hei Tuji!

Nå har jeg lest dagboken din. Jeg synes alltid at du har så mye fornuftig å komme med i innleggene dine!

Jeg måtte le da du nevnte strikkedilla. Det hadde jeg i vinter, men innså at jeg måtte ta en pause da jeg drømte om eggevarmere med Mariusmønster på..

Ellers kjenner jeg meg igjen i det å ha mye å gjøre, men ikke helt innse det når det er stille på jobb... Bra det er ferie nå, selv om jeg egentlig har mye som skulle vært gjort før jeg tar ferie!

Ha det fint på jobbtur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg strikker fremdeles, jeg...

Koselig med besøk i dagboka, det er ikke så ofte!

Har mye å gjøre om dagen, men holder hodet over vannet, foreløpig.

Takk for besøket, Helenius!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg er tilbake! Nå skal jeg ha en ukes ferie etter to uker hjemmefra på jobb. Det skal bli en sann nytelse.

Har vært i Praha, og der var det drita varmt, rundt 40 grader hver dag.

Helt uutholdelig. Kom hjem i går kveld, og frøs selv om det var over 20 grader.

Har over 2000 uleste innlegg, men tror ikke jeg gidder å lese alle. Dere får heller oppdatere meg på highlights!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det søren meg over sju måneder siden jeg tok min siste røyk, og jeg sliter med imageproblemer. Jeg prøver og prøver å finne på noe nytt å gjøre slik at folk skal forstå at jeg er kul, men hva???

Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vet, jeg vet!

neglelakk er kult. spesielt en mørk farge.

og så er et direkte blikk og høye hæler driiiitkult.

røyk er ikke kult, nei, nei og nei.

hilsen joop :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjalusi er ikke kult, tuji. Hold labbene dine unna min forlovede. :evil:

Ellers vil jeg bare si "hei" :D

Det er kult å henge på kjøpesenter har jeg hørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ikke her med dine usle 168 innlegg eller hva det nå er, og si at Trøffel er din. Vi vet begge at det ikke er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Fælt så dere krangler om den stakkars mannen da... dere må da forstå at han har kjærlighet(ja vi kaller det det, selv om vi vet at det er noe annet vi snakker om) til dere begge...??

Ellers da Tuji-mor, alt bra i stova?? Du skriver du har vært i Praha - på JOBB?? Kan det kalles jobb da? Heliggris!!! :bigfoot:

Ang den imagen din.... Tror du må begynne å røyke igjen jeg! Ingenting er tøffere enn gule fingrer, dårlig ånde, dårlig råd, gule tenner og sist men ikke minst å stå ute i kulda når den nye røykeloven blir innført!! Ikke sant? Jeg er forresten ikke like flink som deg *rødme* hva heter den boken du leste sa du??

Ellers så er alt bra her, vi koser oss som bare det! Lille jenta er om mulig mer nydelig nå enn for 1 mnd siden(om et par timer har jeg vært mor i 1 mnd.)

Var det så at du skulle til denne kanten av landet snart? Da må du komme å se på vidunderet, men det er ikke lov å godte seg over at jeg fortsatt er så kalt "bred last" :ler:

Vel det var alt jeg hadde å si, men du fikk da en hilsen i boka di! Ha det fint så lenge!!

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt...ville bare si at snart får du besøk av disse herrene, som skal lære deg å holde labbene/potene dine unna opptatte menn... :sjarmor: :evil: :kjempesinna::klovn::tronderbart::sinnatagg: for ikke å snakke om :eeeh: .

Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, du skremmer ikke meg, AL!

Ine2, jeg er på den kanten av landet, håper vi kan møtes!

Har nettopp vasket ansiktet med vanlig håndsåpe i mangel av noe bedre, og er en smule stiv i maska. :ler:

Er på ferie i hjembygda, men skal jobbe litt likevel. Driver med oversettelse på si, og det er lettjente penger, så nå skal det oversettes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil kjøpe hus!

Det har vi vel villet lenge, men nå vil vi det enda mer enn før...

Slik vi bor nå, betaler vi latterlig lav husleie og bruker resten av pengene på tull, så nå er det på tide å investere.

Dessuten vil vi gjerne ha barn, og der vi bor nå er ikke det helt ideelt.

Dette ønsker jeg meg:

Enebolig i Bærum (yeah right)

Hage hvor pusen kan vanke

Stort og deilig kjøkken

Delikat bad

To soverom

Stor stue

Alt dette ferdig oppusset akkurat etter min smak.

Det går jo an å håpe på at en eller annen tulling vil gi bort et slikt hus for...skal vi si halvannen million (som jeg skal vinne i Lotto på lørdag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Fillern!

Her har jeg akkurat betrodd Bob Kåre at jeg vurderer å legge an på deg, og så leser jeg plutselig at du går med planer om å kjøpe hus!!

Som sagt; fillern!

Men flotte pupper du hadde...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ikke her med dine usle 168 innlegg eller hva det nå er' date=' og si at Trøffel er din. Vi vet begge at det ikke er sant.[/quote']

Hvis det er antall innlegg det går på, tuji... kremt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LD: Husk at vi er på lag mot Anna Lovinda, nå må ikke du komme her og påpeke slike uvesentligheter...

Og Trøffel, du får selvfølgelig egen leilighet i huset mitt. Noe annet ville være utenkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi står sammen, tuji.

Men det burde ikke være nødvendig å kjempe for trøffels gunst. Vi er mer enn bra nok. Derfor forholder jeg meg helt rolig til det hele, og ligger lavt i terrenget.

Forøvrig har trøffel erklært at jeg er hans KG-heltinne, og det er mer enn bra nok for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tuji, du er også min KG-heltinne. Man kan nemlig ha flere heltinner, så lenge ikke heltinnestatusen medfører utagerende heterofili.

Og jeg er, alskens rykter til tross, faktisk en mann med kjennskap til et minimum av dannelse.

Tro det eller ei.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennskap og kunnskap er to forskjellige ting.

Har jeg hørt. (Vet ikke hva forskjellen går ut på, men.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kommet fram til en del selverkjennelser:

1. Jeg takler stress utrolig dårlig

2. Jeg er grunnleggende pessimistisk

3. Jeg må begynne på Grete Roede-kurs.

Pokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...