Gå til innhold

Han sa han har mistet følelser!


Gjest Birgit

Anbefalte innlegg

Gjest Birgit

Forholdet til meg og kjæresten går ikke så bra lengre. Vi krangler stort sett annen hver dag. Det har vært slik i en del måneder nå.

Vi er i en ond sirkel som er vanskelig for oss å komme ut av. Det er kanskje 3 års krisa vi har havnet opp i. Vi er begge unge, og traff hverandre tidlig.

Saken er at han er så lei av klagingen og sytingen min. Og det skjønner jeg, for jeg klager ofte på han. Men så har det seg at jeg klager fordi jeg ikke kan stole på han. Og han har vanskeligheter med å bevise jeg kan det... Derfor blir det en runddans.

Han fortalte meg for to dager siden; at hvis jeg ikke skjerpet meg med å krangle og syte til han så kom det til å bli slutt. Jeg ble mildt sagt lamslått! Han sa han hadde mistet følelser i det siste. ( det vet jeg ikke om er sant eller ei, kan jo være for å skremme meg )

Det jeg som regel klager med er f.eks:

- Du er så dårlig å vise at du elsker meg

- Jeg tror ikke du er ærlig når du ikke sier du har f.eks runket.

- Hvorfor avviste du å slikke meg i går, tenker du bare på deg selv?

- Savner du meg ikke? Du får ikke se meg på 3 dager?

- Det virker ikke som du er like forelsket som før...

- Hvorfor ringer du meg ikke opp om jeg legger på? Det gjorde du før...

Og han svarer slakt tilbake... da blir jeg enda mer usikker og syter mer...!

Vi laget en deal for 3-4 måneder siden at vi skulle fortelle om vi onanerte hver for oss. IKKE fordi vi skal kontrollere, men rett og slett for vi liker å høre når den andre har gjort det. Dette ble vi begge enige om.

Grunnen for vi lagte den dealen var fordi det var en periode hvor han runket bak ryggen min og nektet for det. Jeg ble så trøtt å lei av å bli løyet til... Derfor ble vi enige om å si det, og jeg lovet å ikke bli sur eller noe.

Så fant jeg ut for en måned si at han runket og nektet for det... Der ødela han hele tilitten jeg hadde bygget opp... Hvorfor gjøre det i skjul, hvorfor ikke si det? Spurte jeg... Og han sa det var for han var redd jeg skulle bli sur eller noe....

Før gjorde han det 3-4 ganger i uken bak ryggen min. Og nå når vi har blitt enige om å fortelle det; gjør han det nesten aldri?

Er det rart jeg ikke stoler på han? Hvorfor gjør han det ikke? Han skylder på dårlig humør...

Jeg er kjempe redd jeg er en av de jentene som blir lurt av kjæresten. Bedratt bak ryggen med f.eks cam jenter på nettet. Altså hvorfor skulle ikke det skje meg? Det skjer jo andre....

Derfor har jeg fått et kontrollbehov over kjæresten min....desverre....

Men det hadde jeg aldri fått om han var ærlig...!

Må si jeg er litt redd.. Vi begynte å krangle igjen idag fordi jeg følte han ikke savnet meg osv.... Og jeg la på, og han ringte IKKE opp igjen. Det gjorde han alltid før...

Helt ærlig tror jeg han er dritt lei meg til tider, men jeg klarer liksom ikke å skjerpe meg før han beviser at jeg kan stole på han igjen..

Er jeg urimelig?

Tusen takk for dem som gadd å lese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forholdet til meg og kjæresten går ikke så bra lengre. Vi krangler stort sett annen hver dag. Det har vært slik i en del måneder nå.

Vi er i en ond sirkel som er vanskelig for oss å komme ut av. Det er kanskje 3 års krisa vi har havnet opp i. Vi er begge unge, og traff hverandre tidlig.

Saken er at han er så lei av klagingen og sytingen min. Og det skjønner jeg, for jeg klager ofte på han. Men så har det seg at jeg klager fordi jeg ikke kan stole på han. Og han har vanskeligheter med å bevise jeg kan det... Derfor blir det en runddans.

Han fortalte meg for to dager siden; at hvis jeg ikke skjerpet meg med å krangle og syte til han så kom det til å bli slutt. Jeg ble mildt sagt lamslått! Han sa han hadde mistet følelser i det siste. ( det vet jeg ikke om er sant eller ei, kan jo være for å skremme meg )

Det jeg som regel klager med er f.eks:

- Du er så dårlig å vise at du elsker meg

- Jeg tror ikke du er ærlig når du ikke sier du har f.eks runket.

- Hvorfor avviste du å slikke meg i går, tenker du bare på deg selv?

- Savner du meg ikke? Du får ikke se meg på 3 dager?

- Det virker ikke som du er like forelsket som før...

- Hvorfor ringer du meg ikke opp om jeg legger på? Det gjorde du før...

Og han svarer slakt tilbake... da blir jeg enda mer usikker og syter mer...!

Vi laget en deal for 3-4 måneder siden at vi skulle fortelle om vi onanerte hver for oss. IKKE fordi vi skal kontrollere, men rett og slett for vi liker å høre når den andre har gjort det. Dette ble vi begge enige om.

Grunnen for vi lagte den dealen var fordi det var en periode hvor han runket bak ryggen min og nektet for det. Jeg ble så trøtt å lei av å bli løyet til... Derfor ble vi enige om å si det, og jeg lovet å ikke bli sur eller noe.

Så fant jeg ut for en måned si at han runket og nektet for det... Der ødela han hele tilitten jeg hadde bygget opp... Hvorfor gjøre det i skjul, hvorfor ikke si det? Spurte jeg... Og han sa det var for han var redd jeg skulle bli sur eller noe....

Før gjorde han det 3-4 ganger i uken bak ryggen min. Og nå når vi har blitt enige om å fortelle det; gjør han det nesten aldri?

Er det rart jeg ikke stoler på han? Hvorfor gjør han det ikke? Han skylder på dårlig humør...

Jeg er kjempe redd jeg er en av de jentene som blir lurt av kjæresten. Bedratt bak ryggen med f.eks cam jenter på nettet. Altså hvorfor skulle ikke det skje meg? Det skjer jo andre....

Derfor har jeg fått et kontrollbehov over kjæresten min....desverre....

Men det hadde jeg aldri fått om han var ærlig...!

Må si jeg er litt redd.. Vi begynte å krangle igjen idag fordi jeg følte han ikke savnet meg osv.... Og jeg la på, og han ringte IKKE opp igjen. Det gjorde han alltid før...

Helt ærlig tror jeg han er dritt lei meg til tider, men jeg klarer liksom ikke å skjerpe meg før han beviser at jeg kan stole på han igjen..

Er jeg urimelig?

Tusen takk for dem som gadd å lese!

hvor gamle er dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mette1980
Forholdet til meg og kjæresten går ikke så bra lengre. Vi krangler stort sett annen hver dag. Det har vært slik i en del måneder nå.

Vi er i en ond sirkel som er vanskelig for oss å komme ut av. Det er kanskje 3 års krisa vi har havnet opp i. Vi er begge unge, og traff hverandre tidlig.

Saken er at han er så lei av klagingen og sytingen min. Og det skjønner jeg, for jeg klager ofte på han. Men så har det seg at jeg klager fordi jeg ikke kan stole på han. Og han har vanskeligheter med å bevise jeg kan det... Derfor blir det en runddans.

Han fortalte meg for to dager siden; at hvis jeg ikke skjerpet meg med å krangle og syte til han så kom det til å bli slutt. Jeg ble mildt sagt lamslått! Han sa han hadde mistet følelser i det siste. ( det vet jeg ikke om er sant eller ei, kan jo være for å skremme meg )

Det jeg som regel klager med er f.eks:

- Du er så dårlig å vise at du elsker meg

- Jeg tror ikke du er ærlig når du ikke sier du har f.eks runket.

- Hvorfor avviste du å slikke meg i går, tenker du bare på deg selv?

- Savner du meg ikke? Du får ikke se meg på 3 dager?

- Det virker ikke som du er like forelsket som før...

- Hvorfor ringer du meg ikke opp om jeg legger på? Det gjorde du før...

Og han svarer slakt tilbake... da blir jeg enda mer usikker og syter mer...!

Vi laget en deal for 3-4 måneder siden at vi skulle fortelle om vi onanerte hver for oss. IKKE fordi vi skal kontrollere, men rett og slett for vi liker å høre når den andre har gjort det. Dette ble vi begge enige om.

Grunnen for vi lagte den dealen var fordi det var en periode hvor han runket bak ryggen min og nektet for det. Jeg ble så trøtt å lei av å bli løyet til... Derfor ble vi enige om å si det, og jeg lovet å ikke bli sur eller noe.

Så fant jeg ut for en måned si at han runket og nektet for det... Der ødela han hele tilitten jeg hadde bygget opp... Hvorfor gjøre det i skjul, hvorfor ikke si det? Spurte jeg... Og han sa det var for han var redd jeg skulle bli sur eller noe....

Før gjorde han det 3-4 ganger i uken bak ryggen min. Og nå når vi har blitt enige om å fortelle det; gjør han det nesten aldri?

Er det rart jeg ikke stoler på han? Hvorfor gjør han det ikke? Han skylder på dårlig humør...

Jeg er kjempe redd jeg er en av de jentene som blir lurt av kjæresten. Bedratt bak ryggen med f.eks cam jenter på nettet. Altså hvorfor skulle ikke det skje meg? Det skjer jo andre....

Derfor har jeg fått et kontrollbehov over kjæresten min....desverre....

Men det hadde jeg aldri fått om han var ærlig...!

Må si jeg er litt redd.. Vi begynte å krangle igjen idag fordi jeg følte han ikke savnet meg osv.... Og jeg la på, og han ringte IKKE opp igjen. Det gjorde han alltid før...

Helt ærlig tror jeg han er dritt lei meg til tider, men jeg klarer liksom ikke å skjerpe meg før han beviser at jeg kan stole på han igjen..

Er jeg urimelig?

Tusen takk for dem som gadd å lese!

Det var nesten litt morsomt å lese at du selv har innsett at du har et kontrollbehov i forhold til kjæresten din , siden jeg allerede før jeg var midtveis i innlegget også syntes at det lyste kontrollbehov lang vei .

Jeg syntes ikke du skulle skylde ditt kontrollbehov på kjæresten din her , siden han vel strengt tatt ikke har gjort noe som skulle tilsi at du ikke kan stole på ham .

Kontrollbehovet er utelukkende ditt eget problem , og du må prøve å lære deg å stole på at han ikke finner på noe galt , uten at du må kontrollere ham på noen måte .

Mange mennesker misliker å bli kontrollert på den måten som du driver på , og hvis du ikke greier å bli mer avslappet i forhold til det , så tror jeg du kommer til å miste kjæresten din .

Syntes også at alle spørsmålene dine over virker veldig anklagende og jeg skjønner godt at han begynner å bli lei , dersom du holder på slik ofte .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres desverre ut som den mannen jeg nå er i ferd med å forlate.

Han skal vite alt jeg gjør og jeg føler nærmest at jeg har rapporteringsplikt ovenfor han.

Endeløse viser om

"Er du ikke glad i meg lengre?"

"Hvorfor ringer du ikke når du ikke er hjemme?" (Hallo! Jeg er på jobb!)

"Hvorfor sender du ikke god morgen mail til meg lengre?"(Hallo! Vi bor sammen!)

"Hvis du virkelig elsket meg ville du x, y og z"

osv osv osv

Helt ærlig; jeg blir gal av alt maset, og jeg reagerer med å trekke meg lengre og lengre tilbake.

Gi ham litt luft for guds skyld, ellers mister du han.

Ikke la han få lide for din egen usikkerhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For relevansens skyld, jeg er mann.

Jeg forstår veldig godt at kjæresten din begynner å miste følelser for deg. Nå skal jeg forklare deg hvorfor.

Runking er et privat anliggende. Du må innse at kjæresten din skal ha et privatliv ved siden av forholdet deres. Hvis han ønsker å runke to ganger om dagen, så må han få gjøre det, uten å måtte rapportere det til deg. Husk at å være ikke betyr ikke at dere er én person.

Du har et enormt kontrolleringsbehov, og etter min mening overanalyserer du alt.

Du må nå innse at det er deg som har et problem. Gi ham en unnskyldning for oppførselen din, behersk de følelsesmessige responsene dine, og si at han selvfølgelig kan runke så mye han vil.

Hvis ikke, så kommer han til å stikke fra deg. Det kan jeg garantere deg med 100% sikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For relevansens skyld, jeg er mann.

Jeg forstår veldig godt at kjæresten din begynner å miste følelser for deg. Nå skal jeg forklare deg hvorfor.

Runking er et privat anliggende. Du må innse at kjæresten din skal ha et privatliv ved siden av forholdet deres. Hvis han ønsker å runke to ganger om dagen, så må han få gjøre det, uten å måtte rapportere det til deg. Husk at å være ikke betyr ikke at dere er én person.

Du har et enormt kontrolleringsbehov, og etter min mening overanalyserer du alt.

Du må nå innse at det er deg som har et problem. Gi ham en unnskyldning for oppførselen din, behersk de følelsesmessige responsene dine, og si at han selvfølgelig kan runke så mye han vil.

Hvis ikke, så kommer han til å stikke fra deg. Det kan jeg garantere deg med 100% sikkerhet.

Enig i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann28_*

Hvis du er sur og tverr i telefonen og legger på, hvorfor i alle dager skal han da ringe deg opp igjen? Skjønner godt han vil ha et pusterom fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onanering er en privat ting. Må han rapportere når han går på do også?

Det er frekt å slenge på røret mens dere snakker. Det er da din "jobb" å ringe opp igjen og beklage.

Slutt å mas på hva han gjør "dumt", og se heller hva du kan gjøre bedre. Kanskje han blir mer motivert til å vise at han er glad i deg, hvis han slipper å høre hele tiden hvor dårlig han er til det?

Du må venne deg til å bli avvist når det gjelder sex. Det er ikke en selvfølge at han har lyst - til alt - alltid.

3 dager er ikke mye å være fra hverandre. Det er bare sunt å få litt tid fra hverandre. Spesielt når den ene maser og maser og maser og maser og maser og maser... Kanskje han trenger de dagene for å komme seg på igjen.

Hvorfor stoler du ikke på kjæresten din? Selv om du leser her og andre steder at folk ringer sextelefoner, melder seg på sjekkesider og er utro, så betyr det ikke at typen din kommer til å gjøre det. Hvorfor skal han få svi for det når han ikke har gjort noe galt? Onanering uten å si fra er IKKE galt. Å kreve at slikt rapporteres er veldig galt, og trolig et stygt brudd på hans personlige grenser!

Så hvis du vil beholde han, så se på hva han har sagt. Ikke alle får løsningen servert slik på fat som du har fått av han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nesten litt morsomt å lese at du selv har innsett at du har et kontrollbehov i forhold til kjæresten din , siden jeg allerede før jeg var midtveis i innlegget også syntes at det lyste kontrollbehov lang vei .

Jeg syntes ikke du skulle skylde ditt kontrollbehov på kjæresten din her , siden han vel strengt tatt ikke har gjort noe som skulle tilsi at du ikke kan stole på ham .

Kontrollbehovet er utelukkende ditt eget problem , og du må prøve å lære deg å stole på at han ikke finner på noe galt , uten at du må kontrollere ham på noen måte .

Mange mennesker misliker å bli kontrollert på den måten som du driver på , og hvis du ikke greier å bli mer avslappet i forhold til det , så tror jeg du kommer til å miste kjæresten din .

Syntes også at alle spørsmålene dine over virker veldig anklagende og jeg skjønner godt at han begynner å bli lei , dersom du holder på slik ofte .

Helt enig!

Heldigvis er hverken jeg eller min kjære slik, men eg kompis av oss hadde en slik dame en gang. Det var helt forferdelig å være med dem, for de kranglet hele tiden - uansett om vi var der eller ikke. Og hun skulle vite alt, klaget på alt og kontrollere alt. Han fikk til og med ikke lov til å se sønnen sin som han hadde fra før. De er ikke sammen lengre for å si det sånn.

Så suck it up og gi ham litt pusterom, ellers kommer du til å miste ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Det jeg som regel klager med er f.eks:

- Du er så dårlig å vise at du elsker meg Om du slutter å mase om det, kanskje han får muligheten til å gjøre det også!

- Jeg tror ikke du er ærlig når du ikke sier du har f.eks runke DROPP avtalen deres, den funker ikke, så dropp den! Da kan han runke så mye han vil og slippe å fortelle deg det, og du, ikke spørr han om det! Kanskje han synes det er ubehagelig å innrømme det eller noe! Dropp avtalen, ikke spørr, la det være privat!

- Hvorfor avviste du å slikke meg i går, tenker du bare på deg selv? Kanskje han ikke følte for det? Suger du han HVER gang han spør om det? Noen ganger gidder man ikke, betyr ikke at han ikke tenker på deg også... Slutt å mas om sånne ting, ikke rart han blir lei...

- Savner du meg ikke? Du får ikke se meg på 3 dager? Om du maser om dette, rekker han da aldri å savne der, og derfor rekker han aldri å fortelle deg det...

- Det virker ikke som du er like forelsket som før... Forelskelsen går over til hverdag, som man så fint kaller det. Klart han ikke er like stormende forelsket etter 3 år, betyr ikke at det ikke er DEG han vil ha..

- Hvorfor ringer du meg ikke opp om jeg legger på? Det gjorde du før... Eh, slutt å legg på da vettu ;) Hadde en person lagt på støtt og stadig i en tlfsamtale, hadde ikke jeg giddet ringe tilbake heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg som regel klager med er f.eks:

- Du er så dårlig å vise at du elsker meg Om du slutter å mase om det, kanskje han får muligheten til å gjøre det også!

- Jeg tror ikke du er ærlig når du ikke sier du har f.eks runke DROPP avtalen deres, den funker ikke, så dropp den! Da kan han runke så mye han vil og slippe å fortelle deg det, og du, ikke spørr han om det! Kanskje han synes det er ubehagelig å innrømme det eller noe! Dropp avtalen, ikke spørr, la det være privat!

- Hvorfor avviste du å slikke meg i går, tenker du bare på deg selv? Kanskje han ikke følte for det? Suger du han HVER gang han spør om det? Noen ganger gidder man ikke, betyr ikke at han ikke tenker på deg også... Slutt å mas om sånne ting, ikke rart han blir lei...

- Savner du meg ikke? Du får ikke se meg på 3 dager? Om du maser om dette, rekker han da aldri å savne der, og derfor rekker han aldri å fortelle deg det...

- Det virker ikke som du er like forelsket som før... Forelskelsen går over til hverdag, som man så fint kaller det. Klart han ikke er like stormende forelsket etter 3 år, betyr ikke at det ikke er DEG han vil ha..

- Hvorfor ringer du meg ikke opp om jeg legger på? Det gjorde du før... Eh, slutt å legg på da vettu ;) Hadde en person lagt på støtt og stadig i en tlfsamtale, hadde ikke jeg giddet ringe tilbake heller...

Tough love, helt enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hvor vanskelig det er tror jeg nok du må gi han litt rom hvis du ikke skal miste han.. Det å legge på å forvente at han skal ringe opp, det hadde jeg nok aldri gjort hvis det ikke var noe veldig galt jeg hadde gjort. Hadde nok eller ventet til han hadde roet seg jeg da. Jeg tror du må roe deg litt ned, gi ham litt rom og stol på ham. Hvis ikke tror jeg nok kanskje han kan dra ja.. Vet det er vanskelig alså, men for din egen del også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Tror du må gi han større pusterom, som de andre skriver her. Det høres ikke holdbart ut sånn du styrer på nå.

I et parforhold er ingen like, derfor må en gjøre en del på egenhånd også. Det kan jo være greit med et lite pusterom fra hverandre også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Forstår jo at du ikke har det særlig bra på grunn av disse tinga, men du må nok forsøke å se det litt fra din kjærestes side også. Slik du fremstiller det så kan jeg ikke se at han gjør noe galt egentlig.

En klok person sa en gang; "Jo tettere og fastere du forsøker å holde din kjære, desto mere avstand blir det mellom dere." Det ligger mye erfaring bak et slikt utsagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig i det mange andre skriver over meg her, runking burde være privat.

Du burde prøve å jobbe litt med kontrollbehovet ditt, men det er bra at du selv innser at du har det. Hvis jeg var deg ville jeg bedt han om unnskyldning, og sagt at heretter skal han få privatliv, det er det beste du kan gjøre. Fortsetter du å mase kommer han nok til å bli gradvis forsynt av forholdet.

Er vel ikke nødvendigvis sant at han mister følelsene for deg (men det vet ikke jeg noe om...) men det kan hende at de følelsene han har for deg kan bli stilt litt i skyggen av de negative følelesene han får av å bli mast på.

Jeg er også enig i at du burde slutte å legge på når dere prater på tlf. Hadde du gidda å ringe han opp igjen hvis du visste at han var sur?

Håper det ordner seg for dere, men sånn jeg ser det må du gi han litt privatliv, og en sjanse til å savne deg litt før du maser om at han ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så jeg mistenker dette også for å være en tulletråd!!

Imponert over hva enkelte finner seg i!

Visste du at mange menn tar seg en runk når de dusjer? Kan du ikke bare sitte på badet mens han dusjer så slipper han å gjøre noe bak ryggen din?

Er nå å dra sin egen ... blitt utroskap også nå? Lenge leve sjalusien!

Å kritisere partneren sin hele tiden er ikke det som får kjærligheten til å blomstre igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKey, hvor skal jeg begynne!

1. Kjæresten min kan ikke gjøre det i dusjen, fordi han må se på porno.

2. Jeg nevnte det idag at han ikke lenger trenger å fortelle meg når han runket. Men han sa han ville. Han sa nyaktig: " Jeg vil fortelle deg det, jeg syns det er en god "ide" at vi forteller når vi gjør det.

Altså så VIL han selv fortelle meg det! Men da forventer jeg at han forteller det også :)

Er det ingen der ute som er redd for hva kjæresten runker etter?

Hadde jeg f.eks funnet ut at han runket etter blond girl with huge tits! Da hadde det smelt.... Fordi jeg er motsatt av det. ( og han hevder slike ikke er fine)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...